- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Van de West-Vlaanders zelfs

190SQ, damn. Dat zijn al bijna 4 Bubsen in je nek

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Van de West-Vlaanders zelfs
190SQ, damn. Dat zijn al bijna 4 Bubsen in je nek![]()

Netjes man! Toch maar snel die 100% aanpassen in je schema, ik vind dat er toch raar uitzien nu (om niet te zeggen sjoemelenComments: Best wel zware trainingDie 190kg SQ ging nog best vlot. 200 soon
![]()
)Netjes man! Toch maar snel die 100% aanpassen in je schema, ik vind dat er toch raar uitzien nu (om niet te zeggen sjoemelen)
Nah... Dan kom ik in de problemen met reppen in de andere weken. Ik vind dit aardig leuk werken eigenlijk.Nou vooruit, het is jouw logNah... Dan kom ik in de problemen met reppen in de andere weken. Ik vind dit aardig leuk werken eigenlijk.

Breek me de bek niet open..ik kan niet eens meer 150kg squatten denk
I'm getting old!

Breek me de bek niet open..ik kan niet eens meer 150kg squatten denkI'm getting old!
![]()

190 kg squat... goed bezig Rob! Niet slecht voor jouw leeftijd![]()
Bijna 4 Bubs'en, aangezien mijn gewicht nu in stijgende lijn gaat zal @Robke78 een tandje moeten bijsteken

Bijna 4 Bubs'en, aangezien mijn gewicht nu in stijgende lijn gaat zal @Robke78 een tandje moeten bijsteken![]()

Dat zou ik ook zeker zijn

Breek me de bek niet open..ik kan niet eens meer 150kg squatten denkI'm married!
![]()

ach, ik moet het toch ergens kwijt