- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even snel uit het hoofd:
Vrijdag
avond: kip, rijst, gegrilde groenten
3 Corona’s
½ fles wodka (shotjes)
chips, salami, kaas, droge hesp
Zaterdag
2 sandwiches met kaas & kip
1 lasange met brood
1 grote pizza, 2 stukken andere pizza, stuk schnitzel, paar happen pasta
½ fles Bacardi Fuego (shotjes)
in total 6 zware bieren
her en der nog wat tequila (shotjes)
Zondag
3 donuts
2 wraps met kip, ajuin, kaas enzo
in total 4 zware bieren
½ fles tequila (shotjes of als long drink met cola light)
En dan ben ik vast nog wat vergeten

Wellicht heb je het al eerder gezegd maar train je fasted als je zo vroeg traint?
Respect hoor, ik kom met moeite mijn bed uit om 6.00u voor cardio. Laat staan een kt om 05.00u.

Merk je geen verschil in energie met een avond training met degelijke pre workout meal?Yep. Gewoon mijn Jumbo Pak (vitamines) en cafeïne. De avond voordien wel goed bunkeren![]()
Merk je geen verschil in energie met een avond training met degelijke pre workout meal?
Precies. Gains komen van de supplementenMaar goed. Het is niet dat ik minder gain ofzo daardoor.

Ik heb gister ook wel enigzins mijn best gedaan, maar goed. Ben ook 20kg lichter, dus zou heel raar zijn wanneer Rob minder at dan ik..
Net aan..? Marv zal toch wel aan een 15 a 20k kcal raken op een week?![]()
Om te janken! Maar komt tegenwoordig wel vaak ook doordeweeks shit bovenop, maar boven 3000kcals kom ik door de weeks zelden..ma-vr als ik zijn logposts lees.. 1700-2000kcal per dag, you do the math![]()
Ik heb gister ook wel enigzins mijn best gedaan, maar goed. Ben ook 20kg lichter, dus zou heel raar zijn wanneer Rob minder at dan ik..
![]()

Zo zag je er laatst niet uit op de vakantie foto's. Eerder goed buff...al was dat vanmorgen misschien net iets anders na dat meer dan geslaagde weekend..

Zo zag je er laatst niet uit op de vakantie foto's. Eerder goed buff...al was dat vanmorgen misschien net iets anders na dat meer dan geslaagde weekend..![]()
buik staat inderdaad aardig bol
Schat dat ik nu op een 105kg sta
Tijd voor een zomer cut dus 
buik staat inderdaad aardig bol
Schat dat ik nu op een 105kg sta
Tijd voor een zomer cut dus
![]()
dikke!
Shit..hoe ga ik dit nog ontkennen..