- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hey Robke - Wat is dat - ik verwachtte ijzersterke trainingen maar zie dat je nog steeds niet lekker gaat. Waardeloos zeg. Ik hoop dat je snel hersteld.
is daar nog iets nuttigs uit gekomen?
Pfff. Ja. Een halve depressie.
18 / 11 bloedruk
hartslag 110 in rust
Overgewicht? Check. 20kg te veel eigenlijk voor mijn frame. Ook al is het spiermassa
Eten? Check. Veel te veel troep in het weekend
Drinken? Check. In het weekend drink ik soms wel te veel
Roken? Check. Welliswaar maar 10 sigaartjes per dag
Erfijkheid? Check. Mijn ma heeft het ook
Zwaar trainen? Check, aderwand verdikking
Heb medicatie gekregen. Anders was ik er over 5 jaar niet meer geweest.
"hang in there Buddy"Pfff. Ja. Een halve depressie.
18 / 11 bloedruk
hartslag 110 in rust
Overgewicht? Check. 20kg te veel eigenlijk voor mijn frame. Ook al is het spiermassa

Als je zegt dat je constant 70/50 hebt, kan je toch je bed niet meer uit? Ik heb standaard 90/60 en voel me perfect. Maar soms ook 80/50 en dan voel ik me toch wat wankel ...Das wel hoog ja...
zullen we middelen?? ik haal op beide nog niet eens de helft... (70/50 is bij mij al hoog... )
Brrrr.... zorg voor jezelf @Robke78 !Pfff. Ja. Een halve depressie.
18 / 11 bloedruk
hartslag 110 in rust

Damn, heftig,
Best even rustig aan doen en zorgen dat je er helemaal bovenop komt!
Veel beterschap gewenst alvast![]()
Pfff .... dat is niet mis. Dat overgewicht neem ik niet helemaal serieus, de tabellen houden echt geen rekening met krachtsporters. Aan de andere kant is de combinatie van te hoge bloeddruk met het 'persen' bij zwaar tillen wel iets wat me niet goed lijkt. Is het 'suplementen' gebruik ook besproken? Daar zitten vast wel wat verdachte zaken tussen. Beter/gezonder eten en drinken, ook in de weekenden is natuurlijk iets waar aan te werken is, en dat hoeft je levensgeluk echt niet in de weg te staan.
Nou sterkte, laat het even bezinken![]()
Heb je concreet wijzigingen in gedachte?
- regelmatig cardio
- krachttraining iets minder intens / frequent
- drinken en eten matigen
- oppassen met blasten
- roken verminderen
Best een hele waslijst![]()
Nu een maandje aankijken wat de medicijnen gaan doen. Dan aanpassingen maken.Pff... echt bagger zeg...
Misschien inderdaad wat @Tidus FFX zegt.. wat dingen concreet aanpakken?
Weet de docter van je gebruik? Kan het daar nog een relatie mee hebben?
Sterkte in ieder geval..
Niet vervelend bedoeld, maar die 20 kg teveel is echt niet alleen maar spiermassa. Ik denk dat er best nog behoorlijk wat kilo’s af kunnen aan vetmassa. Daarnaast vind ik veel alcohol drinken, veel troep eten en roken icm steroïdengebruik ook zeer onverstandig. Als je het cheaten zou minderen en de alcohol zou weglaten zul je ook direct al wat kilo’s vet kwijtraken en heb je meerdere vliegen in een klap. Zeker als je weet dat het erfelijk is zou ik erg voorzichtig zijn met dit alles en niet eerst de medicijnen afwachten. Je hebt maar een lichaam en als je straks dood bent laat je je vrouw en een kind achter.Pfff. Ja. Een halve depressie.
18 / 11 bloedruk
hartslag 110 in rust
Wat voor medicatie heb je gekregen bro?
En uiteraard beterschap en vooral op mentaal vlak sterkte!

Niet vervelend bedoeld, maar die 20 kg teveel is echt niet alleen maar spiermassa. Ik denk dat er best nog behoorlijk wat kilo’s af kunnen aan vetmassa. Daarnaast vind ik veel alcohol drinken, veel troep eten en roken icm steroïdengebruik ook zeer onverstandig. Als je het cheaten zou minderen en de alcohol zou weglaten zul je ook direct al wat kilo’s vet kwijtraken en heb je meerdere vliegen in een klap. Zeker als je weet dat het erfelijk is zou ik erg voorzichtig zijn met dit alles en niet eerst de medicijnen afwachten. Je hebt maar een lichaam en als je straks dood bent laat je je vrouw en een kind achter.
Sterkte man.
Is het niet beter om toch al een aantal zaken preventief aan te pakken in plaats van te wachten op een doktersbevel?...
Heftig Rob. Eerlijk gezegd zou ik in jouw geval direct stoppen met gear, geen risico lopen.
Heel veel sterke Rob!