Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #46.741
Bloedresultaat ook binnen.

Lever, nieren, kortom alle waardes zijn binnen referentie.

En dan? Lekker moddervet worden? Op de bank hangen met bier en chips? Lijkt me even schadelijk.

Waarom denk je meteen aan moddervet worden als iemand zegt 'stoppen met gear'?

Rustig verder trainen en voeding een beetje in de gaten houden. Dan zal je niet zomaar een vetklep worden hoor, en toch kunnen genieten van lekker eten/drinken :)

Is het niet beter om toch al een aantal zaken preventief aan te pakken in plaats van te wachten op een doktersbevel?...

Dit dus, je geeft zelf duidelijk aan dat je levensstijl niet echt heel gezond is. Verzorg jezelf man, zodat je lekker in je vel voelt en oud kunt worden ;)

• #46.743
Waarom denk je meteen aan moddervet worden als iemand zegt 'stoppen met gear'?

Rustig verder trainen en voeding een beetje in de gaten houden. Dan zal je niet zomaar een vetklep worden hoor, en toch kunnen genieten van lekker eten/drinken :)

Dit dus, je geeft zelf duidelijk aan dat je levensstijl niet echt heel gezond is. Verzorg jezelf man, zodat je lekker in je vel voelt en oud kunt worden ;)

Omdat ik altijd moddervet ben geweest ;) Het is pas sinds ik met eca, clen enzo bezig was dat ik een acceptable vet% heb gekregen.

Klopt. Maar het is ook niet dat ik iedere dag een fles drank en een blok kaas op eet hoor ;)

Pfff. Ja. Een halve depressie.

18 / 11 bloedruk
hartslag 110 in rust
Overgewicht? Check. 20kg te veel eigenlijk voor mijn frame. Ook al is het spiermassa
Eten? Check. Veel te veel troep in het weekend
Drinken? Check. In het weekend drink ik soms wel te veel
Roken? Check. Welliswaar maar 10 sigaartjes per dag
Erfijkheid? Check. Mijn ma heeft het ook
Zwaar trainen? Check, aderwand verdikking

Heb medicatie gekregen. Anders was ik er over 5 jaar niet meer geweest.
Holy shit..dat is wel een soort wake-up call dan?:sad:

Niet vervelend bedoeld, maar die 20 kg teveel is echt niet alleen maar spiermassa. Ik denk dat er best nog behoorlijk wat kilo’s af kunnen aan vetmassa. Daarnaast vind ik veel alcohol drinken, veel troep eten en roken icm steroïdengebruik ook zeer onverstandig. Als je het cheaten zou minderen en de alcohol zou weglaten zul je ook direct al wat kilo’s vet kwijtraken en heb je meerdere vliegen in een klap. Zeker als je weet dat het erfelijk is zou ik erg voorzichtig zijn met dit alles en niet eerst de medicijnen afwachten. Je hebt maar een lichaam en als je straks dood bent laat je je vrouw en een kind achter.
Sterkte man.

Deze ook nog even quoten. Over het algemeen ben ik iemand die de gevolgen van anabolengebruik relativeer omdat meestal er een gezonde levensstijl tegenover staat. Maar bij jou is dat dus niet het geval.

Ik weet effe niet meer hoe lang je al ON bent, misschien zit een natuurlijk herstel er niet meer in. Hopelijk ga je dan wel gewoon op low dose trt verder. Laat het blasten voor wat het is. Je bent ondertussen de kaap van 40 voorbij, tijd om aan je gezondheid en gezin te denken ipv aan blasten en gainz pakken!

• #46.749
Deze ook nog even quoten. Over het algemeen ben ik iemand die de gevolgen van anabolengebruik relativeer omdat meestal er een gezonde levensstijl tegenover staat. Maar bij jou is dat dus niet het geval.

Ik weet effe niet meer hoe lang je al ON bent, misschien zit een natuurlijk herstel er niet meer in. Hopelijk ga je dan wel gewoon op low dose trt verder. Laat het blasten voor wat het is. Je bent ondertussen de kaap van 40 voorbij, tijd om aan je gezondheid en gezin te denken ipv aan blasten en gainz pakken!

How how how. Zo erg is het helemaal niet gesteld met mijn levensstijl hoor. Dat komt misschien zo over nu, maar dat is heus niet zo.

Tuurlijk niet, lekker blijven trainen en goed op je voeding letten.

Tja. Dat gaat een tijdje duren voordat ik mijn mind set zo krijg.

Wat een crap ook al is het een grap. Je veegt het allemaal te gemakkelijk van tafel met een grapje.
Hartslag 110 in rust? :eek: Ik zou het toch maar eens allemaal wat serieuzer gaan nemen. Ik maak graag grapjes maar niet met m'n leven...

Wat moet ik doen Rook? In een hoekje gaan zitten en huilen? Ja. Ik veeg dit van tafel. Wil niet zeggen dat het niet in mijn hoofd spookt hoor.

• #46.751
We maken ons een beetje zorgen om je Robke... we leven met je mee :o

1. Stoppen met gear, helemaal als je al een slecht gevoel bij je hart hebt.
2. Stoppen met roken
3. Stoppen met drinken (of in ieder geval niet zo veel meer drinken)
4. Meer bewegen, wandelen, hardlopen, fietsen, etc...
5. Lekker doortrainen
6. Niet zo mega veel vreten in het weekend

Geniet gewoon van je leven maar met mate wat betreft vreten en zuipen. Gear heb je helemaal niet nodig want je draait geen prof wedstrijden, je loopt dus geen inkomsten mis.
Ik bedoel het gewoon goed maar ik wil niet vals vriendelijk reageren.

2. Stoppen met roken
5. Lekker doortrainen

Geniet gewoon van je leven maar met mate wat betreft vreten en zuipen. Gear heb je helemaal niet nodig want je draait geen prof wedstrijden, je loopt dus geen inkomsten mis.

Ik ben het hier wel een beetje mee eens.
Er zijn genoeg dingen die je kunt doen om je lichaam een handje te helpen. Blijkbaar geeft je lichaam aan dat je iets behoorlijk verkeerd aan het doen bent want er zijn allemaal alarmsignalen. Als ik jou was zou ik eerder een aantal daarvan toepassen ipv wachten wat de medicatie doet. Medicatie is namelijk alleen maar voor het verhelpen van de symptomen, het neemt de oorzaak niet weg.

Je hoeft ook niet alles in 1x toe te passen. Begin gewoon met de dingen die voor jou het makkelijkst zijn. Stoppen c.q. matigen met drinken lijkt me daar één van, daar is geen sprake van "afhankelijkheid" tenzij je alcoholist bent.. maar dat lijkt me stug. Wat meer bewegen zou ook niet al te moeilijk moeten zijn, al is het in de avond bijvoorbeeld na het eten een half uurtje stevig doorwandelen.

En ook alle vreterij in het weekend wat matigen zou vast een optie kunnen zijn. Het hoeft niet allemaal en en en en te zijn, als je leven je lief is.

Maar in ieder geval beterschap!

• #46.755
We maken ons een beetje zorgen om je Robke... we leven met je mee :o

Ach. Ik raak er wel weer door. Zoals gewoonlijk.

2. Stoppen met roken
5. Lekker doortrainen

1 gear staat op minimum. - Dokter gaf aan dat dit geen issue kon zijn
2 Hah! Ja. Misschien nog maar eens een poging doen
3 Ik drink in het weekend. En dan een zwaar biertje of 5. Of een fles wijn. Helemaal niet overdreven toch?
4 Ik doe normaal mijn cardio flink door. Laatste tijd niet meer owv long- en maagontsteking
5 doe ik toch
6 nee

Snap ik wel. Maar volgens mij hebben jullie toch een verkeerde indruk van mij :p Ok. Er waren vroeger wat uitspattingen. Maar sinds kort kan ik zelfs het 'ongezonde' niet meer verdragen.

• #46.756
Ik ben het hier wel een beetje mee eens.
Er zijn genoeg dingen die je kunt doen om je lichaam een handje te helpen. Blijkbaar geeft je lichaam aan dat je iets behoorlijk verkeerd aan het doen bent want er zijn allemaal alarmsignalen. Als ik jou was zou ik eerder een aantal daarvan toepassen ipv wachten wat de medicatie doet. Medicatie is namelijk alleen maar voor het verhelpen van de symptomen, het neemt de oorzaak niet weg.

Je hoeft ook niet alles in 1x toe te passen. Begin gewoon met de dingen die voor jou het makkelijkst zijn. Stoppen c.q. matigen met drinken lijkt me daar één van, daar is geen sprake van "afhankelijkheid" tenzij je alcoholist bent.. maar dat lijkt me stug. Wat meer bewegen zou ook niet al te moeilijk moeten zijn, al is het in de avond bijvoorbeeld na het eten een half uurtje stevig doorwandelen.

En ook alle vreterij in het weekend wat matigen zou vast een optie kunnen zijn. Het hoeft niet allemaal en en en en te zijn, als je leven je lief is.

Maar in ieder geval beterschap!

Wachten is wat de dokter mij aan had geraden...

En ik pak de cardio idd terug op.

Ja mama. Ik zal flink zijn vanaf nu :kiss:

1 gear staat op minimum. - Dokter gaf aan dat dit geen issue kon zijn
Helemaal geen gear is gear op minimum. ohw.. geen issue zei de Dokter? ...precies het excuus wat je nodig had... Ook gevraagd of je niet beter kon stoppen? Sorry dat ik het zo bruut neerplemp, maar... kom op man... Get real...
2 Hah! Ja. Misschien nog maar eens een poging doen
Go for it

3 Ik drink in het weekend. En dan een zwaar biertje of 5. Of een fles wijn. Helemaal niet overdreven toch?
Een fles wijn? Nee hoor, heel normaal... voor sommige mensen.
4 Ik doe normaal mijn cardio flink door. Laatste tijd niet meer owv long- en maagontsteking
Toch heb je een slechte conditie als je een hartslag hebt van 110 in rust. Meer of betere cardio zou een aanwinst zijn.
:thumb: Dit zit wel goed als ik het log zo zie. Dedication.
Het is een vrij land, moet je je alleen niet afvragen hoe het komt dat je zo dik wordt als je geen gear gebruikt.

De symptomen geven toch duidelijk aan dat je iets niet goed doet ook al vind je zelf van wel. Het is natuurlijk je eigen lichaam en je eigen leven en je goed recht, maar ik krijg er wel de kriebels van als ik sommige reacties zie.

Laatst bewerkt:
Helemaal geen gear is gear op minimum. ohw.. geen issue zie de Dokter? ...precies het excuus wat je nodig had... Ook gevraagd of je niet beter kon stoppen? Sorry dat ik het zo bruut neerplemp, maar... kom op man... Get real...

Go for it

Een fles wijn? Nee hoor, heel normaal... voor sommige mensen.

Toch heb je een slechte conditie als je een hartslag hebt van 110 in rust. Meer of betere cardio zou een aanwinst zijn.

:thumb: Dit zit wel goed als ik het log zo zie. Dedication.

Het is een vrij land, moet je je alleen niet afvragen hoe het komt dat je zo dik wordt als je geen gear gebruikt.

De symptomen geven toch duidelijk aan dat je iets niet goed doet ook al vind je zelf van wel. Het is natuurlijk je eigen lichaam en je eigen leven en je goed recht, maar ik krijg er wel de kriebels van als ik sommige reacties zie.

Je hebt over de hele lijn gelijk IMO, of Robke als koppige 40er (:p) gaat luisteren... dat is een ander paar mouwen.

Ik wil wel even benadrukken dat het misschien verstandiger is op TRT dosis verder te doen ipv volledig te stoppen met gear. Robke gebruikt al redelijk lang en op zijn leeftijd weet ik niet of hij snel zal herstellen (is een herstel nog mogelijk?). Dan is volledig stoppen schadelijker dan een TRT dosis zetten. Uiteraard een TRT dosis, geen 200-500 mg per week :)

• #46.759
Wel... ik snap jullie bezorgdheid natuurlijk wel. Gezien ik deze zelf ook heb. Maar ik ga nu mijn dokter volgen.

Precies, zou gewoon afwachten voorlopig lijkt er geen reden tot paniekreacties anders had de geneesheer wel treffende maatregelen genomen cq. restricties opgelegd..Aangenomen dat je voldoende vertrouwen in de capaciteiten van je huisarts hebt ofc.
Ken het medicijn niet maar zal een betablokker zijn.

Edit: idd betablokker

Terug
Naar boven