XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #46.761
Precies, zou gewoon afwachten voorlopig lijkt er geen reden tot paniekreacties anders had de geneesheer wel treffende maatregelen genomen cq. restricties opgelegd..Aangenomen dat je voldoende vertrouwen in de capaciteiten van je huisarts hebt ofc.
Ken het medicijn niet maar zal een betablokker zijn.

Edit: idd betablokker

Yep. Tijd voor T3 & clen erbij dus :roflol:

Een beta-blokker alleen zal het onderliggende probleem niet oplossen.
Ik kon met een beta-blokker ook mijn bloeddruk normaal krijgen, maar daarmee was mijn schildklierprobleem niet gefixt.
Uiteindelijk is het een combinatie van de twee geworden...
Wat opletten met eten/drinken/roken/... kan sowieso geen kwaad hé, integendeel.
Ahja, je kunt blijven praten tegen een muur natuurlijk ;)

• #46.767
  • #46.768
Een beta-blokker alleen zal het onderliggende probleem niet oplossen.
Ik kon met een beta-blokker ook mijn bloeddruk normaal krijgen, maar daarmee was mijn schildklierprobleem niet gefixt.
Uiteindelijk is het een combinatie van de twee geworden...
Wat opletten met eten/drinken/roken/... kan sowieso geen kwaad hé, integendeel.
Ahja, je kunt blijven praten tegen een muur natuurlijk ;)

Ja nou. 4 dagen van de week is eet/drink ik super netjes. Vrijdag en in het weekend wat alcohol. 's Avonds troep. Maar door de dag ook 'gezond'. Dus ik snap de hele heisa hier weer niet.
Alsof ik 24/7 lig te zuipen en vreten.

• #46.770
Ach. Ik raak er wel weer door. Zoals gewoonlijk.

1 gear staat op minimum. - Dokter gaf aan dat dit geen issue kon zijn
2 Hah! Ja. Misschien nog maar eens een poging doen
3 Ik drink in het weekend. En dan een zwaar biertje of 5. Of een fles wijn. Helemaal niet overdreven toch?
4 Ik doe normaal mijn cardio flink door. Laatste tijd niet meer owv long- en maagontsteking
5 doe ik toch
6 nee

Snap ik wel. Maar volgens mij hebben jullie toch een verkeerde indruk van mij :p Ok. Er waren vroeger wat uitspattingen. Maar sinds kort kan ik zelfs het 'ongezonde' niet meer verdragen.
Het leven moet natuurlijk wel en beetje leuk blijven!:marvin:

• Like
Waarderingen: Bubs
Nope. Jij bent natuurlijk weer een persoon die vanalles niets eet/drinkt. Maar er zijn zat mensen over het algemeen die een pak meer troep eten/drinken dan mij.
Ik ben idd zo'n sukkel die niet rookt en zuipt. Elke dag weer janken als ik denk wat ik allemaal mis in het leven. Bijna vegan... :D ...Niet echt, ik ben een grote eter en kan gebak en andere troep ook wel zeer waarderen. Het liefst elke dag, maar ja... da ganie!

Toch... Een hartslag van 110 in rust komt echt niet zomaar uit de lucht vallen. Misschien drink/eet/gebruik/rook je wel meer dan je denkt, het richt blijkbaar in ieder geval aantoonbaar schade aan op de manier zoals jij het doet. Ik zou me in ieder geval ernstig zorgen beginnen te maken en ook mijn hand in eigen boezem steken (i.p.v. anderen doen het nog veel erger dan ik). Je hartslag zou ergens rond de 60 in rust moeten zijn.

Nu ga ik lekker een gebakje eten. Honger gekregen... :D

Laatst bewerkt:
Ik ben ook niet altijd even strikt in het weekend hoor.
Er wordt dan ook wel eens een ongezondere maaltijd gemaakt/gehaald en iets gedronken, of een dessertje binnengewerkt.
We zijn ook geen paters ;)
Maar wat zelfreflectie en matigen kan geen kwaad in de situatie die je je nu bevindt...

• #46.774
En ik pak de cardio idd terug op.

Ja mama. Ik zal flink zijn vanaf nu :kiss:

Braaf

Precies, zou gewoon afwachten voorlopig lijkt er geen reden tot paniekreacties anders had de geneesheer wel treffende maatregelen genomen cq. restricties opgelegd..Aangenomen dat je voldoende vertrouwen in de capaciteiten van je huisarts hebt ofc.
Ken het medicijn niet maar zal een betablokker zijn.

Edit: idd betablokker

:roflol: Ja want de artsen hebben alle kennis in pacht.

Daarnaast, als mij na onderzoek wordt gezegd "pfoeeee heavy shit menneke, als je zo was doorgegaan dan had je over 5 jaar 10 meter onder de grond gelegen!"

Dan zou ik niet zulk iets hebben van ohhhhhhhhhhhhhh, boeiend! Ik krijg betablokkers jonge! :cheer:

Ja nou. 4 dagen van de week is eet/drink ik super netjes. Vrijdag en in het weekend wat alcohol. 's Avonds troep. Maar door de dag ook 'gezond'. Dus ik snap de hele heisa hier weer niet.
Alsof ik 24/7 lig te zuipen en vreten.

Misschien komt het ook door de manier waarop je het zelf hebt neergeschreven met je lijstje van oorzaken en alle checks ;) Wij gaan ook alleen maar af op de info die je geeft. Weten wij veel dat jij door de week wel braaf gezond eet.. Je geeft alleen maar door wat je fout doet :)

Gelukkig weten de DBB dokters raad!:roflol:

• #46.779
  • #46.780
Donderdag 20:00 training:

Comments: huppakee

Untitled.jpg

Terug
Naar boven