- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Dat ze een innieminnie badkamer heeft?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee hoor, ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een badkamer heb schoon gemaakt,

Nee hoor, ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een badkamer heb schoon gemaakt,![]()

Kwestie van prioriteiten,Rijke mensen hé... wonen op hotel of laten alles voor zich doen![]()

Je hebt gewoon geen badkamer?

Douchen wordt overgewaardeerd,

dat je vrouw je dat nog laat doen met al je gezondheidsproblemen!

![]()
![]()
Want poetsen is erger dan trainen en cardio? Het leven gaat door meid![]()

Jij bent altijd zo serieus dat ik me rot voel als ik hier een grapje maak![]()

Ik lees ook een tijdje niet meer hier hoor, krijgt die gozer gewoon een BD van 18:12
Maar goed dat die aderen van jou wat gewend zijn door de sport?![]()
Nu aardig aan het zakken door de medicatie en een beetje opletten wat ik in mijn mond steekt en giet 
20 over 14 is mijn recordNu aardig aan het zakken door de medicatie en een beetje opletten wat ik in mijn mond steekt en giet
Haha. Mijne komt eigenlijk door aderverdikking blijkbaar. Door de hogere druk, worden je aders stijver. En dan krijg je dus meer druk, en worden ze weer dikker. Straatje zonder einde.
Daarom dus de medicatie en wat aanpassingen aan het eten en drinken. Over 12 dagen moet ik nog eens op controle.

Ja laten we ook vooral niet onder stoelen of banken steken dat je altijd, zoals een echte Belg betaamt, als Bourgondiër door het leven bent gegaan
20:14, dat een lichaam dat überhaupt aankan verbaast me
Hopelijk volstaan de aanpassingen in je levensstijl en de medicatie voldoende om nog lang te kunnen blijven liften bro!

26:16 en al haar organen bleven gewoon functioneren?
Ik ben van nature gezegend met een lage bloeddruk, moest vroeger altijd zoute dropjes mee in mijn jaszakTegenwoordig schommel ik rond de 14:8

Nee kan ik me voorstellen, je moet de 50 nog passeren zelfs!