Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #46.903
dat je vrouw je dat nog laat doen met al je gezondheidsproblemen! :windup:

Laatst bewerkt:
  • #46.909
  • #46.911
Ik lees ook een tijdje niet meer hier hoor, krijgt die gozer gewoon een BD van 18:12 :eek:

Maar goed dat die aderen van jou wat gewend zijn door de sport? :o

• #46.913
Ik lees ook een tijdje niet meer hier hoor, krijgt die gozer gewoon een BD van 18:12 :eek:

Maar goed dat die aderen van jou wat gewend zijn door de sport? :o

20 over 14 is mijn record :p Nu aardig aan het zakken door de medicatie en een beetje opletten wat ik in mijn mond steekt en giet :p

Haha. Mijne komt eigenlijk door aderverdikking blijkbaar. Door de hogere druk, worden je aders stijver. En dan krijg je dus meer druk, en worden ze weer dikker. Straatje zonder einde.
Daarom dus de medicatie en wat aanpassingen aan het eten en drinken. Over 12 dagen moet ik nog eens op controle.

20 over 14 is mijn record :p Nu aardig aan het zakken door de medicatie en een beetje opletten wat ik in mijn mond steekt en giet :p

Haha. Mijne komt eigenlijk door aderverdikking blijkbaar. Door de hogere druk, worden je aders stijver. En dan krijg je dus meer druk, en worden ze weer dikker. Straatje zonder einde.
Daarom dus de medicatie en wat aanpassingen aan het eten en drinken. Over 12 dagen moet ik nog eens op controle.

Ja laten we ook vooral niet onder stoelen of banken steken dat je altijd, zoals een echte Belg betaamt, als Bourgondiër door het leven bent gegaan :D

20:14, dat een lichaam dat überhaupt aankan verbaast me :o

Hopelijk volstaan de aanpassingen in je levensstijl en de medicatie voldoende om nog lang te kunnen blijven liften bro!

• #46.915
Ja laten we ook vooral niet onder stoelen of banken steken dat je altijd, zoals een echte Belg betaamt, als Bourgondiër door het leven bent gegaan :D

20:14, dat een lichaam dat überhaupt aankan verbaast me :o

Hopelijk volstaan de aanpassingen in je levensstijl en de medicatie voldoende om nog lang te kunnen blijven liften bro!

Natuurlijk :D

Ja. Mijn moeder zei me in de week dat mijn oma vaak rond de 26:16 zat. Omdat ze vertikte haar medicatie te nemen. En mijn moeder heeft het ook. Neemt ook al jaren medicatie.

Gewoon wat rustig aan doen. Even het verloop en het plan van de dokter afwachten.

• Like
Waarderingen: Vonk
26:16 en al haar organen bleven gewoon functioneren? :p

Ik ben van nature gezegend met een lage bloeddruk, moest vroeger altijd zoute dropjes mee in mijn jaszak :roflol: Tegenwoordig schommel ik rond de 14:8

• #46.917
26:16 en al haar organen bleven gewoon functioneren? :p

Ik ben van nature gezegend met een lage bloeddruk, moest vroeger altijd zoute dropjes mee in mijn jaszak :roflol: Tegenwoordig schommel ik rond de 14:8

Op haar 56ste heeft ze dan een beroerte gekregen en nadien daardoor verlamd aan heel haar linker kant. Daar heb ik nou geen zin in. Dus ik probeer me zo goed mogelijk te gedragen :o

Dat is wel nice ja.

Nee kan ik me voorstellen, je moet de 50 nog passeren zelfs!

May the odds be forever in your favour!

Terug
Naar boven