AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dinsdag 05u00 training

Comments: die SQ is hopeloos. Tijd om naar beneden te stellen.

Untitled.jpg


Boxing:
Boxercise - 10 punch bursts - 3x 3min round w 1min rest

EDIT: damn, de uploads werken niet? Sanca Saxon
 
Laatst bewerkt:
Squats gaan nu al een paar keer niet goed toch? Waar zit het probleem?
 
Squats gaan nu al een paar keer niet goed toch? Waar zit het probleem?

Combinatie: lichaamsgewicht weg, laag in kcal, cardio. Vind mijn SQ niet leuk :)
 
Robke - Ga je meedoen aan de foto contest?
 
Combinatie: lichaamsgewicht weg, laag in kcal, cardio. Vind mijn SQ niet leuk :)
Lichaamsgewicht zou toch alleen in je voordeel werken met squats.... te weinig energie ga je wel merken :(
Maar geen pijntjes of zo dus.
 
Robke - Ga je meedoen aan de foto contest?

Nah. Ik heb niks meer te bewijzen ;)

Lichaamsgewicht zou toch alleen in je voordeel werken met squats.... te weinig energie ga je wel merken :(
Maar geen pijntjes of zo dus.

Om één of andere reden helpt vet met meer gewicht te tillen :p

Nope. Voorlopig ben ik top fit :D
 
Whoohoo. Plaatjes werken terug :)
 
12, 18... ach, ik vind het goed zoals het is. Nummertjes maken me niet veel meer.
Ik ben nog altijd benieuwd hoe je echt droog uitziet. Je hebt nog altijd een behoorlijk pak massa. Maar gezien je bourgondische levensstijl zal dat denk ik nooit gebeuren :p
 
Ik ben nog altijd benieuwd hoe je echt droog uitziet. Je hebt nog altijd een behoorlijk pak massa. Maar gezien je bourgondische levensstijl zal dat denk ik nooit gebeuren :p

Haha. Nee. Dat zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren. En gaat ook lelijk uitzien. Mijn huid zit veel te los. Zelfs nu heb ik flappende stukken die in het rond zwieren :p
 
Ik ben nog altijd benieuwd hoe je echt droog uitziet. Je hebt nog altijd een behoorlijk pak massa. Maar gezien je bourgondische levensstijl zal dat denk ik nooit gebeuren :p
Is toch een heel stuk geminderd intussen dacht ik?
En trouwens, Belgen zijn nu eenmaal Bourgondiërs; dat hoort zo! :o
 
Is toch een heel stuk geminderd intussen dacht ik?
En trouwens, Belgen zijn nu eenmaal Bourgondiërs; dat hoort zo! :o

Natuurlijk wel. Maar een steak met friet en bier, daar kan ik geen nee tegen zeggen.
 
Woensdag 05u30 training

Comments: cardioooo

Tabata: KB swings - 3 round 20kg - 7 rounds 12kg
Cardio: Crosstrainer - 30min - LISS
 
Back
Naar boven