AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Nieuwe mode, buiktruitjes voor mannen? :D

Netjes ouwe! :thumbs:
 
Nieuwe mode, buiktruitjes voor mannen? :D

Netjes ouwe! :thumbs:

Sexy time!

Bwah. Zit nog wat vet te veel op. En wat vocht... maarja... ik heb nog een week of 8.
 
Daarom, lekker doorgaan zo!
 
Ja tijd van leren loslaten bro :) Bij mij gaat dat steeds makkelijker, vind cutten ook geen issue meer, daar waar vroeger altijd bang was ieniemienie te worden :emo:
 
Toch veel massa kwijt heb ik de indruk.... zit je al 10 kg onder die 102?
 
Ja tijd van leren loslaten bro :) Bij mij gaat dat steeds makkelijker, vind cutten ook geen issue meer, daar waar vroeger altijd bang was ieniemienie te worden :emo:

Klopt. Maar hoop stiekem toch op een stevige rebound.

Toch veel massa kwijt heb ik de indruk.... zit je al 10 kg onder die 102?

Klopt. Ik ben zo plat als een pannenkoek. En yep. Net op 92kg afgetikt.
 
Je bent ook maar 1.72m dus 92 kg is nog vrij netjes. En zo plat als een pannenkoek valt ook nog wel mee.
 
Ja tijd van leren loslaten bro :) Bij mij gaat dat steeds makkelijker, vind cutten ook geen issue meer, daar waar vroeger altijd bang was ieniemienie te worden :emo:

Wat een omgekeerde wereld t.o.v. (veel) vrouwen, waarbij wij schrik hebben om te groot (lees vet) te worden en bulken dus een issue vinden :roflol:
 
Wat een omgekeerde wereld t.o.v. (veel) vrouwen, waarbij wij schrik hebben om te groot (lees vet) te worden en bulken dus een issue vinden :roflol:
Bij vrouwen is het ideaal ook vaker een mooi gedefinieerd lichaam dan heel veel spiermassa. En dat laatste gebeurt ook niet zo snel.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Je bent ook maar 1.72m dus 92 kg is nog vrij netjes. En zo plat als een pannenkoek valt ook nog wel mee.

True.

nog 2 kilo en hij is natty

Ben ik toch ook? :scratch:

Wat een omgekeerde wereld t.o.v. (veel) vrouwen, waarbij wij schrik hebben om te groot (lees vet) te worden en bulken dus een issue vinden :roflol:

Ik vind dik zijn leuk :)

Ik ben dus een vrouw:roflol:

Aan je cocktails en drankjes te zien wel ja :p

Bij vrouwen is het ideaal ook vaker een mooi gedefinieerd lichaam dan heel veel spiermassa. En dat laatste gebeurt ook niet zo snel.

Nou...
 
Knap werk Rob, uiteindelijk stuk gezonder en je moet gewoon even wennen aan de nieuwe look man. Niet vast blijven klampen aan je vastgeroeste zelfideaalbeeld. Robke 2.0!
 
Knap werk Rob, uiteindelijk stuk gezonder en je moet gewoon even wennen aan de nieuwe look man. Niet vast blijven klampen aan je vastgeroeste zelfideaalbeeld. Robke 2.0!

Ik heb niet veel keuze ;)
 
Zaterdag 08u20 training

Comments: en vreten maar

Tabata: 7 rounds - Kettlebell swings - 20kg
Cardio: 30min - crosstrainer - LISS
 
Maandag 18u20 training

Comments: best tevreden mee.

Untitled.jpg


Cardio: Stepper - 15min - LISS
 
Mooie training, lekkere oefeningen ook.
 
Back
Naar boven