- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je kan ook niet elke keer op 90% of meer zitten, een weekje 80% is ook goed, wat denk jij?
Dus meeste lifts staan dan op 50% En enkel een single op de main lift."Tijd v d maand" waar heb ik dat vaker gehoord?Volgende week is lage week. Het is die tijd van de maand weerDus meeste lifts staan dan op 50% En enkel een single op de main lift.
Volgende week mooi weer dus goed gepland haha 
"Tijd v d maand" waar heb ik dat vaker gehoord?Volgende week mooi weer dus goed gepland haha
ga je nu alweer toppen?![]()

4 plates, en paar dagen goed rusten/vreten en gaan!!Het is serieus aan het kriebelen om de 180 eens te testen over enkele weken![]()
4 plates, en paar dagen goed rusten/vreten en gaan!!
Ik heb plates van 25kg 
Ja, ik dacht even: dat kan ik ook.... tot ik de bench zag

Ja, ik dacht even: dat kan ik ook.... tot ik de bench zag![]()

hahah ik had idd 20 geteld4 plates? Euhm. Dan is het 220 bij mijIk heb plates van 25kg
![]()

Maar dat zie ik niet gebeuren 
hoe ver zat je dr vanaf ...180...5 -10 is dan wel te doen op een sterke dag...Een 220kg bench zou natuurlijk wel bruut zijnMaar dat zie ik niet gebeuren
![]()
Het is serieus aan het kriebelen om de 180 eens te testen over enkele weken![]()

Dat verandert mijn opmerking niet

Ik dacht eerst ohh deload en dan ohh toch nietJa, ik dacht even: dat kan ik ook.... tot ik de bench zag![]()

Gho ja 4 plates damm! Die wil ik nog voor mijn squat in de nabije toekomst![]()