- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training van vandaag:
Alcohol night before: 0
Sleep: 7u (wederom baggernacht)
Food: 2800kcals
Health: feeling nice
Mentality: Noxplode baby!
Temp in Gym: 22°
Warm Up:
Spinbike: 10min
BOR: 20xbb
![]()
Trainingstijd: 87min (start @ 14u45)
Polardata: 132avg - 160max - 949kcal
Comments: lekker lekker lekker getraind. Goede squeeze in de rug en lekkere pomp.
Had een gratis staaltje Noxplode gekregen en die kapte er wel goed in.
Cardiocomments: ging zelfs lekker door die Noxplode
noxplode gebruikte ik ook een tijdje dan stond ik echt te trappelen om te knallen 

goeie trainingnoxplode gebruikte ik ook een tijdje dan stond ik echt te trappelen om te knallen
![]()
Na een weekje werkt dat allemaal toch niet meer.Klopt op den duur moest ik ook steeds de dosis verhogen om er van te profiterenDan is zo'n pot zo leeg. Zonde geld
RPM doet het voor mij ook wel (wel innemen vóór pre-WO-meal!)... Heb nog 2 proefzakjes liggen - Toch ook eens vragen om NO-Xplode
Nette training trouwens!
(alles nice&good)
fikse training weer Rob - aardig wat oefeningen ook. onderhandse pulldown, doe je die voor focus op onderkant van de lats of zoek ik te ver?
als laatste ook nog rackpulls met 130 - na wat je ervoor al hebt gedaan is toch wel netjes hoor!
7u slaap noem je baggernacht - jij slaapt over t algemeen toch minder of niet?
Lekkere traininghet mag duidelijk zijn dat je er zelf ook tevreden over bent met je nice/good
Ga je die No-Explode erin houden? Best prijzig spul volgens mij?
DO NOT SHAKE staat er toch op de pot?![]()
Je moet hem even omroeren met een vork ofzo

Jullie zouden al die rommel beter in de winkel laten liggen, en je geld aan wat nuttigs uitgeven!
Zoals ik, aan pijnstillers en ontstekingsremmers!
Maar serieus, vinden jullie de werking van al die supplementen nou niet in het beste geval "marginaal"..?
Ik geloof er allemaal niet zo in eigenlijk, en de gasten die ik ken die het wel "allemaal" gebruiken, hebben als grootste resultaat dat ze de meest vreselijk chemisch goor stinkende scheten van kunnen laten!![]()

Zonder die middeltjes.
De eerste keer krijg je wel eens gratis ja...Ook ik doe het met de gratis samples ;-)
Crack deed bij mij trouwens helemaal niks...

Ik krijg elke keer wel wat gratis ;-)De eerste keer krijg je wel eens gratis ja...
Maar ik rook zowiezo niet, dus Crack is helemaal niks voor mij!
Kreeg je er een pijpje bij eigenlijk, of had je dat al..?![]()

Ik krijg elke keer wel wat gratis ;-)
zilverfolie was toch genoeg?![]()
Je bent een ruige chick! 
hehe ja hoor we geloven je