jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat klinkt interessant die gepureerde kipfilet, nog nooit gegeten![]()
Ja, ipv kipfilet of kipgehakt hé ... gewoon je kipfilet in je keukenrobot fl*kkeren
en laten snijden met wat gyros kruiden ofzo onder. Dan de pan in en krijg je zo'n
soort van gekruid kipgehakt maar dan zonder al het vet van normaal kipgehakt hé.
Blijft sappiger bij het bakken en je verliest precies niet zoveel aan gewicht. Van 2.5kg
kipfilet hield ik nog 2.1kg over.
, hopelijk wel binnen het jaar.
Dat wordt dan een recept voor in de toekomst want mijn keuken is nog niet helemaal up to date, hopelijk wel binnen het jaar.
Bedankt!![]()

He Rob, je eet weer wat "meer"?Soort van cleanbulk idee, langzaamaan opbouwen? Succes
![]()

jaja, sta nu lekker op een 2500-2700kcal ... langzaam maar zeker wordt het telkens
wat meer. Doe wel nog een shitload aan cardio erbij voor alle zekerheid![]()

jaja, sta nu lekker op een 2500-2700kcal ... langzaam maar zeker wordt het telkens
wat meer. Doe wel nog een shitload aan cardio erbij voor alle zekerheid![]()

Lekker vol gevoel wel
EDIT:
Lap, mijn 3de eetmoment gemist ... even inhalen. Het is even wennen die nieuwe eet-uren.
Dat kan natuurlijk niet zomaar! 
Rijst met gepureerde kipfilet, cocovite & eitjes ... nog een tomatensausje erover
en smikkelen maar
Die cardio is gewoon wat aerobic, dance, toning kinda training op DVD. Best wel
leuk ter afwisseling.
.......
Ja, ipv kipfilet of kipgehakt hé ... gewoon je kipfilet in je keukenrobot fl*kkeren
en laten snijden met wat gyros kruiden ofzo onder. Dan de pan in en krijg je zo'n
soort van gekruid kipgehakt maar dan zonder al het vet van normaal kipgehakt hé.
Blijft sappiger bij het bakken en je verliest precies niet zoveel aan gewicht. Van 2.5kg
kipfilet hield ik nog 2.1kg over.

Nee hoor, ik moet nog gaan slapen
Wanneer had je je benen dan getraind?
Ik had ze vrijdag aangepakt, en voelde ze gister avond nog!!

24u blablabla
Oh Oh!!Dat kan natuurlijk niet zomaar!
Gepureerde kipfilet?.......
really...?? jummie??
Dat is waar, goede tip! Kipgehakt klinkt al beter dan gepureerde kippenbrei
En shake that booty![]()

Ik krijg meteen trek.... nog 1 uur en dan zijn de winkels weer open.... meteen leeg shoppen die handel![]()
hou je euro'tje al maar klaar om in je karretje te steken 
Hehehe
Tip van de dag is trouwens:
Als je je havermout met eitje pannekoek/omelet lekkerder wil maken, gooi er dan
geen pure cacao poeder over. Dat blijft in je keel plakken en is allesbehalve lekkerder![]()
Iedereen vandaag
Gatver, ik heb nog steeds brute spierpijn in mijn hams, quads en zelfs kuiten ... vanavond
schouders, triceps, en wat outdoor running.