- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekkere training, nu ben ik jaloers op je flys en barbell curls
edit studio brussel heeft een nieuwe start to run mp3 nu hé, zal eens even kijken of ik hem al online vind
http://www.stubru.be/media/sofiestartstorun
daar dus![]()

Dat weet ik wel zeker!
En dan zien te stoppen éh....
Da's het moeilijkste...
Gisteren even uit eten bij "De Griek"
Rode wijn bij het eten genomen...
Een liter of 3!
Zo zat als een aap!

Er waren maar 3 souflaki's op het bord dat voor mijn neus stond, en daar kreeg ik er maar ééntje van, dus ik had niets over om mee te gooien...
Wel goed gegeten, maar man wat was ik zat!
Terwijl ik op mijn nest lag, heeft één van de kleine jongens hier, een kroontje op mijn kop gezet, en er een foto van genomen...
En vanmorgen werd ik ook nog getrakteerd op een geluidsopname van mijn gesnurk even later...
Let wel, de opname was met een gsm gemaakt, vanuit een andere slaapkamer!!!
Het leek wel of er een Grizzly beer lag te copuleren! (kon ik eindelijk het woord copuleren weer eens gebruiken!)![]()
, geen leuke foto + geluidsopname om te posten

. Verstandig dat je de lunges + back squats eruit haalt...zeker als je er last van gaat krijgen. 
Lunges vliegen er ook uit. Ben ze nog maar enkele weken aan het doen en ik heb sindsdien last
van mijn knieën.
Haha mooi man, geen leuke foto + geluidsopname om te posten
![]()
Nice trainingen weer Robke! En dat met vrijdag 4 bruine rum op
. Verstandig dat je de lunges + back squats eruit haalt...zeker als je er last van gaat krijgen.
![]()

Wat lees ik 12 graden?Is dat een siberische trainingsmethode? whahaha
Lekker aan het knallen maat![]()
Het gaat weer richting winterAls ik ze doe, heb ik ook last aan mijn knieën, en doe ze dus ook liever niet dan wel. Maar waarom niet ff doorbijten, misschien is de pijn die nu voelt groei voor stabielere, sterkere billen die de knieën binnekort ontlasten ?
de lunges licht doen kan goed werken, flink wat reps er tegenaan en je poten voelen aan alsof ze van staal zijn
maar kerel, strakkies sta je met de ijspegels aan je neus te beesten![]()
Ik zie nog wel.
Ach, het was niet echt mijn soort volk eigenlijk.

Lijkt me niet...Haha mooi man, geen leuke foto + geluidsopname om te posten
![]()
![]()

Ik was ook altijd voor doorbijten, maar geloof me, daar krijg je last van...Als ik ze doe, heb ik ook last aan mijn knieën, en doe ze dus ook liever niet dan wel. Maar waarom niet ff doorbijten, misschien is de pijn die nu voelt groei voor stabielere, sterkere billen die de knieën binnekort ontlasten ?

Een flesje Appleton kuisen op een strand in Jamaica...Ach ja, half flesje rum draai ik mijn hand niet voor om![]()
Je moet natuurlijk de oefeningen doen die je goed liggen
Tsja, heb toch al vaker gehoord dat lunges voor een chronische pijn zorgen.
Ik neem liever het zeker voor onzekere en zoek wel een andere oefening.
Of ik zet ze op het laatst en doe ze ultra light ofzo.

Ik heb een keer best veel "chevailers" (ofzo?) gedaan tijdens de warming up voor Krav Maga, gewoon zonder extra gewicht, en had een paar dagen last van mijn knieën, ik zou ze niemand aanraden.de lunges licht doen kan goed werken, flink wat reps er tegenaan en je poten voelen aan alsof ze van staal zijn![]()
Of terug de walking versie doen als het niet regentIk zie nog wel.