MuscleMeat

Robke's trainingslog

Goedemorgen :hello:

Lekkere training toch, ja balen van die Pull Downs dan... de andere oefeningen gingen zo te zien wel lekker :thumbs:

Hé heb je even je eigen reclame titel aangepast bij je signature :p? ;) Dit past er nu beter bij ja :)

BTW. Paella met zeevruchten --> hmmmmm :meal:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.962
Goedemorgen :hello:

Lekkere training toch, ja balen van die Pull Downs dan... de andere oefeningen gingen zo te zien wel lekker :thumbs:

Hé heb je even je eigen reclame titel aangepast bij je signature :p? ;) Dit past er nu beter bij ja :)

BTW. Paella met zeevruchten --> hmmmmm :meal:

Goedemorgen

Ja, die pull downs ... lag het nu aan het feit dat ik mijn duim niet meer gebruik
bij mijn grip of ik weet het niet. Volgende week pak ik mijn reps wel weer ;)

Jaja, ik behoor uiteindelijk tot de mensen die mogen eten :roflol: Geen idee hoe lang
het nog gaat blijven duren, dit luxeleven :p

En die paella was een experiment van het vrouwtje en dat viel super mee!
Ach ja, rijst, olijfolie en vis enzo, echt ongezond is dat niet hé.

Nice pulldowns kerel, fieuwww!

:( ik wou er 10 ineens ipv 6 + 2 +2

Volgende keer beter ;)

Nee zeker niet ongezond zo'n lekkere paella...goed voedzaam, wel flink kh rijk ook met al die rijst... zelf doe ik er dan ook lekker wat groentes doorheen:) naast alles soorten kleine zeevruchten. :D

• #4.966
Volgende keer beter ;)

Nee zeker niet ongezond zo'n lekkere paella...goed voedzaam, wel flink kh rijk ook met al die rijst... zelf doe ik er dan ook lekker wat groentes doorheen:) naast alles soorten kleine zeevruchten. :D

Kijk kijk, en lekker koken kan ze ook nog eens ;)

Kijk kijk, en lekker koken kan ze ook nog eens ;)

Je moet eens weten;) hoe ik kan koken (zeggen ze), waarom zou het toch zijn dat hier bijna elke dag mensen eten :p

eten13maart09bertgeertje1a_small.jpg

eten13maart09bertgeertje2a_small.jpg

eten19maart09dadaf2_small.jpg

Sorry kon het niet laten om je topic te vervuilen om 7 uur in de ochtend met lekker eten :o

• #4.969
o jee.... meteen weer over eten.... ik krijg gelijk honger :eek:

• #4.971
Deadlift PR zetten? :p

---------- Toegevoegd om 07:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:00 ----------

:roflol:

Jups, is wel de bedoeling.... es kijken of ik de 190 kan pakken!!

(maar zal wel weer bij de 170/180 blijven plakken.... :grumble:)

• #4.975
Komaan Kwark, ik haalde al 195 ... dus moet jij toch zeker 200 kunnen ;)

Heb je een restaurant ofzo? Ziet er heel netjes uit ...

hehehe, U R kidding me! Hebbie mijn fysiek gezien???

lachwekkend gewoon :roflol:

Nee, dan heb jij de betere kaarten maat!

• #4.977
Heb je een restaurant ofzo? Ziet er heel netjes uit ...

Nee "nog" niet ;), weet niet of dat iets is wat ik wil. Anders was ik al bezig met koksopleidingen...maar de tijden zijn zo k*t..en daar wil ik niet voor kiezen.

Misschien straks in opdracht parttime koken voor andere thuis bijv.

Wel zit ik er over na te denken om voor de lol over een jaar ofzo mijzelf ga opgeven voor het programma "Wie is de Chef". Weet niet of je dat kent, nederlands programma met 1 chef en 3 andere die doen alsof ze de chef zijn. Moeten ze 1 dag bij elkaar gaan eten en op de laatste dag raden wie de chef is.

hehehe, U R kidding me! Hebbie mijn fysiek gezien

lachwekkend gewoon
Nee, dan heb jij de betere kaarten maat!

He je moet je zelf niet zo onderschatten ;), je hebt flinke progressie gemaakt sinds feb.!! Dus wie weet over 2 maandjes wel de 210 kg ;)

heheh, maar ik moet een langere afstand liften eh, rob?

Gehehe, ik ga iig mijn best doen D:

• #4.980
Nee "nog" niet ;), weet niet of dat iets is wat ik wil. Anders was ik al bezig met koksopleidingen...maar de tijden zijn zo k*t..en daar wil ik niet voor kiezen.

Misschien straks in opdracht parttime koken voor andere thuis bijv.

Wel zit ik er over na te denken om voor de lol over een jaar ofzo mijzelf ga opgeven voor het programma "Wie is de Chef". Weet niet of je dat kent, nederlands programma met 1 chef en 3 andere die doen alsof ze de chef zijn. Moeten ze 1 dag bij elkaar gaan eten en op de laatste dag raden wie de chef is.

He je moet je zelf niet zo onderschatten ;), je hebt flinke progressie gemaakt sinds feb.!! Dus wie weet over 2 maandjes wel de 210 kg ;)

Ah ja, leuke plannen al.

Ja, wij hebben ook zoiets bij ons op TV. Komen eten heet dat dan. Zorgt soms wel
voor grappige situaties :p

heheh, maar ik moet een langere afstand liften eh, rob?

Gehehe, ik ga iig mijn best doen D:

Ronnie said: Ain't nothing to it, but to do it !

Terug
Naar boven