- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goedemorgen
Lekkere training toch, ja balen van die Pull Downs dan... de andere oefeningen gingen zo te zien wel lekker
Hé heb je even je eigen reclame titel aangepast bij je signature?
Dit past er nu beter bij ja
BTW. Paella met zeevruchten --> hmmmmm![]()

Geen idee hoe lang
ik wou er 10 ineens ipv 6 + 2 +2
naast alles soorten kleine zeevruchten. 
Volgende keer beter
Nee zeker niet ongezond zo'n lekkere paella...goed voedzaam, wel flink kh rijk ook met al die rijst... zelf doe ik er dan ook lekker wat groentes doorheennaast alles soorten kleine zeevruchten.
![]()

hoe ik kan koken (zeggen ze), waarom zou het toch zijn dat hier bijna elke dag mensen eten 

Je moet eens wetenhoe ik kan koken (zeggen ze), waarom zou het toch zijn dat hier bijna elke dag mensen eten
![]()

Zo is ut, volgende keer beter. Ik vind ze iig behoorlijk sterk,
Vandaag heb ik rug training.... ben benieuwd wat ik er van bak vandaag ...

o jee.... meteen weer over eten.... ik krijg gelijk honger![]()

Deadlift PR zetten?
---------- Toegevoegd om 07:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:00 ----------
![]()
)o jee.... meteen weer over eten.... ik krijg gelijk honger![]()

Je moet eens wetenhoe ik kan koken (zeggen ze), waarom zou het toch zijn dat hier bijna elke dag mensen eten
Sorry kon het niet laten om je topic te vervuilen om 7 uur in de ochtend met lekker eten![]()

Jups, is wel de bedoeling.... es kijken of ik de 190 kan pakken!!
(maar zal wel weer bij de 170/180 blijven plakken....)

Komaan Kwark, ik haalde al 195 ... dus moet jij toch zeker 200 kunnen
Heb je een restaurant ofzo? Ziet er heel netjes uit ...

hehehe, U R kidding me! Hebbie mijn fysiek gezien
lachwekkend gewoon
Nee, dan heb jij de betere kaarten maat!

Heb je een restaurant ofzo? Ziet er heel netjes uit ...
, weet niet of dat iets is wat ik wil. Anders was ik al bezig met koksopleidingen...maar de tijden zijn zo k*t..en daar wil ik niet voor kiezen. hehehe, U R kidding me! Hebbie mijn fysiek gezien
lachwekkend gewoon
Nee, dan heb jij de betere kaarten maat!
, je hebt flinke progressie gemaakt sinds feb.!! Dus wie weet over 2 maandjes wel de 210 kg 
Nee "nog" niet, weet niet of dat iets is wat ik wil. Anders was ik al bezig met koksopleidingen...maar de tijden zijn zo k*t..en daar wil ik niet voor kiezen.
Misschien straks in opdracht parttime koken voor andere thuis bijv.
Wel zit ik er over na te denken om voor de lol over een jaar ofzo mijzelf ga opgeven voor het programma "Wie is de Chef". Weet niet of je dat kent, nederlands programma met 1 chef en 3 andere die doen alsof ze de chef zijn. Moeten ze 1 dag bij elkaar gaan eten en op de laatste dag raden wie de chef is.
He je moet je zelf niet zo onderschatten, je hebt flinke progressie gemaakt sinds feb.!! Dus wie weet over 2 maandjes wel de 210 kg
![]()

heheh, maar ik moet een langere afstand liften eh, rob?
Gehehe, ik ga iig mijn best doen D: