XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Nee "nog" niet ;), weet niet of dat iets is wat ik wil. Anders was ik al bezig met koksopleidingen...maar de tijden zijn zo k*t..en daar wil ik niet voor kiezen.
Ts ts ts, wat een taal voor een kok zeg...
De vrouwelijke Gordon Ramsey..? :D

---------- Toegevoegd om 08:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:07 ----------

Hé Rob, onderhandse voorovergebogen roeioefening met ruim 100kg is toch even niet mis denk ik! :bow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.982

---------- Toegevoegd om 08:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:07 ----------

Hé Rob, onderhandse voorovergebogen roeioefening met ruim 100kg is toch even niet mis denk ik! :bow:

True ... ging lekker. Voelde mijn lats aardig aanspannen :p

Maar stiekem ben ik nog het meest tevreden over mijn DL :o 8 reps met 160 op het einde.

True ... ging lekker. Voelde mijn lats aardig aanspannen :p

Maar stiekem ben ik nog het meest tevreden over mijn DL :o 8 reps met 160 op het einde.
Da's niets om je voor te schamen Rob. ;)
Da's ook een mooie set geweest natuurlijk.
Misschien word ik soms een beetje murw gestompt met al die 200+ deadlifts in de PL sectie, dat jouw heel nette 8x160 me even niet opviel... :o
En tsja, volgens sommige calculators is 8x160 ook een max van 199kg, dus een 200+ deadlift is niet zo heel ver weg meer! :D
Buffel!!! :bow:

Niks voor niks dat ik GEEN kok ben :p dan mag ik zo praten ;). Misschien een ochtendrestaurant iets voor mij...voor culinair ontbijten&lunchen... :p

Misschien word ik soms een beetje murw gestompt met al die 200+ deadlifts in de PL sectie, dat jouw heel nette 8x160 me even niet opviel... :o
En tsja, volgens sommige calculators is 8x160 ook een max van 199kg, dus een 200+ deadlift is niet zo heel ver weg meer! :D

Inderdaad...goed gezegd!

• #4.985

Some day I'll lift that 200 ! Hoop eigenlijk nog voor het einde van het jaar :p

Niks voor niks dat ik GEEN kok ben :p dan mag ik zo praten ;). Misschien een ochtendrestaurant iets voor mij...voor culinair ontbijten&lunchen... :p
Misschien is het een idee om eerst eens bij enkele DBB'ers langs te gaan, en hun een ontbijt voor te schotelen.
Kies dan eerst wat DBB's die er om bekend staan dat ze graag lekker eten. ;)
Bij voorkeur eerst een al wat oudere, misschien iets overweight, maar van goede wil, tijdelijk uitgeschakelde, DBB'er, die je dit idee aan de hand deed... :D

Nette training Rob, beste pulldown, maar zeker duimpjes omhoog voor de deadlift!

• #4.989
Misschien is het een idee om eerst eens bij enkele DBB'ers langs te gaan, en hun een ontbijt voor te schotelen.
Kies dan eerst wat DBB's die er om bekend staan dat ze graag lekker eten. ;)
Bij voorkeur eerst een al wat oudere, misschien iets overweight, maar van goede wil, tijdelijk uitgeschakelde, DBB'er, die je dit idee aan de hand deed... :D

Hummer heeft toch altijd wel de beste ideeën :p

Nette training Rob, beste pulldown, maar zeker duimpjes omhoog voor de deadlift!

Denk dat het lag dat ik een duimloze grip heb gebruikt bij die pull downs, geen
idee waarom ik er anders maar 6 zou uitkrijgen. Verwachtte er op zijn minst
8 alleszins.

Dat lijkt me zeer goed mogelijk Rob, go for it! :thumb:

will try Hummer boy ;)

Ah ja, leuke plannen al.

Ja, wij hebben ook zoiets bij ons op TV. Komen eten heet dat dan. Zorgt soms wel
voor grappige situaties :p

Ronnie said: Ain't nothing to it, but to do it !

Da's waar makker! Dus ik ga ut gewoon ffies doen strakkies. Ik zal jullie ff gek maken!! :fire:

(hoop ik :o)

hahaa nou bedankt Hummer voor je ideetjes ;)... en zeker beginnen in België ;)

• #4.993
1 dag lopen, 2 dagen niet ... dus ja, kunt wel zeggen dat ik een gemiddelde heb van een 3 keer
per week. Ben nu bezig met intervals om uiteindelijk aan een gemiddelde van 15km/u te geraken.

Merk dat hoe meer en hoe langer ik loop, er bepaalde technieken zijn die je helpen om
sneller te lopen. Vraag mij af of een mens ook zou kunnen leren fatsoenlijk lopen.
Mooi gemiddelde van 3x per week.:)
Succes met je 15 km/u doel!
Het schijnt idd zo te zijn dat je met de juiste techniek sneller kunt lopen.(ik ken die techniek waarschijnlijk nog niet :roflol: )
Ik doe nu een poging om in maart 10 km binnen het uur te lopen.

Ik heb vorig jaar in een revalidatie centrum, les gehad in lopen, in je houding.
En daarna ook met hardlopen!!
Pff, zal je zeggen was nog een redelijk klus, om dat allemaal in de gaten te houden hoe je loopt, maar moet zeggen, ik probeer der nog steeds op te letten haha.

Het zou mijn loopstyle veranderen en ik zou relaxen lopen,
wat dus neerkomt op energy besparing, wat dus weer handig is om wat langer te lopen etc.

Nee nee nee!!!!! :mad:
In Nederland, maar wel dicht bij België, in het mooie Zeeuws Vlaanderen. ;)

:lol: haha het is duidelijk :P

Neenee, eerst met het verste beginnen hé ... of we moeten een rendez vous punt afspreken :p

Tja...minpunt; ik moet verder reizen --> vroeger weg als ik jullie ontbijt moet voorschotelen (vroeg) en ik dit nog moet bereiden :roflol:

Pluspunt: bij jullie thuis word het een bende in de keuken ;)

(minpunt extra: tja..ik ben weer zo netjes om alles tussendoor weg te ruimen, kan niet werken in een chaotische keuken :roflol:)

We stellen de plannen nog wel even uit ;)

Mooi gemiddelde van 3x per week.:)
Succes met je 15 km/u doel!
Het schijnt idd zo te zijn dat je met de juiste techniek sneller kunt lopen.(ik ken die techniek waarschijnlijk nog niet :roflol: )
Ik doe nu een poging om in maart 10 km binnen het uur te lopen.

He Robke, je liep toch al aardig vlot door?

Ik heb vorig jaar in een revalidatie centrum, les gehad in lopen, in je houding.
En daarna ook met hardlopen!!
Pff, zal je zeggen was nog een redelijk klus, om dat allemaal in de gaten te houden hoe je loopt, maar moet zeggen, ik probeer der nog steeds op te letten haha.

Het zou mijn loopstyle veranderen en ik zou relaxen lopen,
wat dus neerkomt op energy besparing, wat dus weer handig is om wat langer te lopen etc.

Zo ook goedemorgen, nog iemand die vroeg wakker is..:rolleyes:
Ja geloof best dat het een flinke klus is om je houding aan te passen als je dat nooit eerder gedaan hebt. Je bent er dan zo aan gewend om je oude houding aan te nemen. Met pilates merk je dit ook, ik heb er geen last meer van maar vooral beginners moeten alles weer even om switchen. Uiteindelijk als je vol houdt...zal je lichaam er aan wennen en de betere houdingen als vanzelfsprekend zien.

Goede houding voor het lopen is ook wel belangrijk, ik denk zoals Zippie het zegt je inderdaad daardoor langer kunt volhouden.

@ Pilatesmeisje: Ik moet nog gaan slapen :roflol:
En dat ga ik ook doen want moet om 3 uur alweer benen trainen haha.

Ja als je houding zuigt, dan gaat dat gewoon tenkoste van je prestaties!
Als je je schoenen niet op tilt tijdens het lopen, dan ga je sloffen en sluiten je schoenen, dat gaat tenkoste van de kwaliteit van je schoenen en die gaan minderlang mee.
Maar je verbruikt daar bij ook on nodig energie, door een betere houding spaar je dat uit.
Al hoewel het wel energie kost om een goede loop houding te kweken!!

Maar goed ik ga pitten!

@ Pilatesmeisje: Ik moet nog gaan slapen :roflol:
En dat ga ik ook doen want moet om 3 uur alweer benen trainen haha.

Ja als je houding zuigt, dan gaat dat gewoon tenkoste van je prestaties!
Als je je schoenen niet op tilt tijdens het lopen, dan ga je sloffen en sluiten je schoenen, dat gaat tenkoste van de kwaliteit van je schoenen en die gaan minderlang mee.
Maar je verbruikt daar bij ook on nodig energie, door een betere houding spaar je dat uit.
Al hoewel het wel energie kost om een goede loop houding te kweken!!

Maar goed ik ga pitten!

Haha mafkees, ik denk die moet vroeg op pad... haha..zonde man..het is ZO'N mooie dag... nu mis je het grootste gedeelte ;)

• #4.999
Gezellig geweest weer, en ik heb het gemist :( ;)

Ja, ik loop al aardig vlot. Maar een beetje vlotter kan altijd :p Maar merk al dat
het beter en beter gaat hoor. 10km is echter niet voor me weggelegd. Neemt
ook teveel tijd in beslag. Tenzij ik natuurlijk ooit een half uur 20km/u zou
kunnen lopen :roflol:

Ik heb wel al gelezen dat ik het verkeerd heb aangepakt eigenlijk. Ipv opnieuw
met die start to run te beginnen maar dan sneller te lopen, moest ik die 10km/u
hebben aangehouden en daarin wat sprintjes hebben verwerkt. Tsja, te laat. Dat doe
ik dan na deze cycle start to run hé.

Anyhow, ik ga me nog wat verdiepen in de perfecte loophouding :p

Training van vandaag dan:

Alcohol night before: 0
Sleep: Solide 8u
Food: 3000kcals
Health: just peachy
Mentality: light weights baby!
Temp in Gym: 8° (brr)

Warm Up:
Stepper: 10min lvl 6
Incl BP: 20xbb

5vt990.jpg

Trainingstijd: 91min (start @ 9u20)
Polardata: 135avg - 178max - 1034kcal
Comments: eigenlijk de eerste keer in een training dat ik een spotter mistte.
Bij sommige reps kon ik gewoon de set afmaken, had ik maar een vingertje
hulp gehad. Ach ja, moeilijk gaat het ook. Deze gewichten probeer ik gewoon
volgende keer nog eens en dan lukt het gewoon ineens. Al bij al was het wel
lekker, borst liep aardig vol.

CardioComments: moeilijk looples. Aardig intensief .. pfff

lekkere training, nu ben ik jaloers op je flys en barbell curls

edit studio brussel heeft een nieuwe start to run mp3 nu hé, zal eens even kijken of ik hem al online vind :p

http://www.stubru.be/media/sofiestartstorun

daar dus :p

Terug
Naar boven