Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.061
:titty::bj::ds::doggy::penis::whip:

:hahaha:

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

wel met wasmachines? Liefst als ze centrifugeren eh?

hmmm, nice :P
Eh haha ik ga natuurlijk niet in details treden he? ;) Moet wat te raden overblijven haha
Mijn geheimpje ;)

Ik was net mijn grasmaaier aan het afspoelen.... :D

Dit is niet goed voor mij... nu alweer deze bezigheden.... zwaar katabool (raak ik al mijn eiwitrijke sapjes kwijt :D)

Ik zal ze ff aanvullen bij mij..... Lunchtijd hier :P broodje rosbief met ei :D

Dit is niet goed voor mij... nu alweer deze bezigheden.... zwaar katabool (raak ik al mijn eiwitrijke sapjes kwijt :D)
Ik heb gelukkig net 500gram gehakt met uitjes, paprika, en een shitload aan kruiden, met wat mayo, ketchup, en mosterd op.
Dus mij krijgen ze niet zomaar katabool! :D

Ja ja, ik ben in de bulk... :o

Ik sta nu mijn grasmaaier te föhnen trouwens... :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

Trouwens, Kwark...
Het is harstikke goed voor je test aanmaak, dus...
:wanker: of je leven er van af hangt man! :D

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Grasmaaier is droog, ik ga in bad! :thumbs:

• #5.070
goede training ! :roflol:

Ik heb gelukkig net 500gram gehakt met uitjes, paprika, en een shitload aan kruiden, met wat mayo, ketchup, en mosterd op.
Dus mij krijgen ze niet zomaar katabool! :D

Ja ja, ik ben in de bulk... :o

Ik sta nu mijn grasmaaier te föhnen trouwens... :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

Trouwens, Kwark...
Het is harstikke goed voor je test aanmaak, dus...
:wanker: of je leven er van af hangt man! :D

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Grasmaaier is droog, ik ga in bad! :thumbs:

Veel plezier :eyebrow:

DW drinkt koffie en leest rustig mee ;)

Haha ach ja als we dan toch voor het directe gaan haha idd ben wel een beetje van het extreme ja, ben geen teer poppetje zeg maar. Grasmaaiers heb ik alleen geen ervaring mee ;)

Het is niet zo heel verstandig om dat soort informatie beschikbaar te stellen tussen eiwit overgedoseerde testosteron overproducerende stapels staal verplaatsende krachtpatsers... :rolleyes:

• #5.074
Het is niet zo heel verstandig om dat soort informatie beschikbaar te stellen tussen eiwit overgedoseerde testosteron overproducerende stapels staal verplaatsende krachtpatsers... :rolleyes:

Er zijn nog altijd geen foto's gepost dus ja ... we zitten nog niet met de broek op de enkels :p

:hahaha: nee da's niet handig nee...

voor je het weet staan je allemaal voor jou te posen.... "kies mij, kies mij..."

• #5.076
Training van gisteren:

Alchol night before: 3x rode wijn
Sleep: 7 solid hrs
Food: 2800kcals
Health: good
Mentality: canonball delts baby!
Temp in Gym: 17°

Warm Up:
Stepper: 10min lvl4
MP: 20xbb

2501bvp.jpg

Trainingstijd: 83min (start @ 15u10)
Polardata: 124avg - 173max - 795kcals
Comments: gdvr de gdvr de gdvr ik krijg die mp maar niet fatsoenlijk gepresst voor 10reps.
Volgende week ga ik de 60 doen maar in 2 keer 5. En dan daarop verder bouwen. Dit schiet
zo niet op! Rest van de training was dan wel weer redelijk peanuts.

CardioComments: paar pittige stukjes gelopen van 4 & 5 minuten :p

Succes met die MP Robke, daarbij kan ik je weinig advies geven ;)

je komt aan je gewenste reps Rob ;) hoe dat je dat dan doet, door rest pause of dergelijke maakt niet uit. ;) job well done

Besteed eens een paar weken wat meer aandacht aan de MP door 5x5 te doen ofzo.
Gewoon ramped sets, en doorbuffelen.

• #5.080
Succes met die MP Robke, daarbij kan ik je weinig advies geven ;)

Kom jij mij niet even spotten dan? :p

je komt aan je gewenste reps Rob ;) hoe dat je dat dan doet, door rest pause of dergelijke maakt niet uit. ;) job well done

Ja, denk dat ik iets moet foefelen om er te geraken :p

Thanks bro'

---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:45 ----------

Besteed eens een paar weken wat meer aandacht aan de MP door 5x5 te doen ofzo.
Gewoon ramped sets, en doorbuffelen.

Indeed, was ik ook al aan het denken ...

Terug
Naar boven