- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Haha beest dat je bent.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je doet tegenwoordig alles he kwark voor een beetje karma ==> karmaslet....hehehehe
nr 1 sta je toch bro?
hahaha
Jij hebt dus ook een goede pittige core training gehad.
Als het zo doorgaat doe ik dat ook over een jaar icm yoga![]()

Nice?? ****ing awesome! Flink lopen pezen makker, hele nette BOR trouwensMinder koud, kacheltje erbij?
![]()
mooie bor robbie netjes weer je arbeid verricht.....nog plannen Rob?

Dacht het zelfde toen ik het zag,
ziet er goed uit Robbie!
Komt wel goed met die MP van je... gewoon rustig opbouwen...over een paar trainingen weet je niet beter dat je dan die 60kg met gemak 10 de lucht in knalten ach ja..je bent daar toch lekker op je eigen gemakje aan het trainen in je eigen gym dus niemand die zich met jou bezighoudt hoeveel gewicht je wel of niet pakt
. Of houdt iemand je in de gaten?
![]()
En dan komen die 10 reps wel vanzelf.

je doet tegenwoordig alles he kwark voor een beetje karma ==> karmaslet....hehehehe
nr 1 sta je toch bro?

hahaha, moet ik jouw aars ook ff kussen dan? Nr. 2 (nog wel tenminste)
ja, ik geef eerlijk toe dat ik aan lager wal ben geraakt, zit ook aan de kwark-krackhahaha
---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------
Yeah, blue monstaaahhh's for the win![]()

Denk dat dat ook niet echt ten goede komt van je training. De lucht die uit zo`n elektrisch blazertje wordt geblazen, ruikt ook niet bepaald natuurlijk...Ja, ik heb nog wel ergens een petroleum kacheltje staan, maar dat stinkt verschrikkelijk en pakt je
onwijs op je longen als je hard zuurstof nodig hebt. Misschien eens kijken naar een elektrisch blazertje ofzo.

Denk dat dat ook niet echt ten goede komt van je training. De lucht die uit zo`n elektrisch blazertje wordt geblazen, ruikt ook niet bepaald natuurlijk...
Het beste zou je er een radiator hangen en aansluiten op je CV, maar dat is vast teveel werk. Denk dat goed aankleden en hard trainen nog het beste is![]()
nou, dan zou ik een buis onder het gras door moeten leggen van een metertje of 15.
Enkel mijn vingers als er 
Haal gewoon een spiraal kacheltje: is direct warm, hoeft niet op te warmen, en ruikt niet zo erg,![]()
Is niet heel energie zuinig, maar ach: al gebruik je 'm maar om de boel even op te warmen voor je begint - daarna heb je het al snel warm zat (ik wel tenminste).Now that's an idea! Thanks for the tip, hier ga ik eens achter zien ...
Is niet heel energie zuinig, maar ach: al gebruik je 'm maar om de boel even op te warmen voor je begint - daarna heb je het al snel warm zat (ik wel tenminste).
Omgekeerde had ik vandaag: véél te warm in de gym!

Haal gewoon een spiraal kacheltje: is direct warm, hoeft niet op te warmen, en ruikt niet zo erg,![]()
Plannen? Goh, beetje benchen en dan nog wat biceps & lopen. Met de lange broek
aan welliswaar want het is kkkkkkkkkkkkoud.
Gisteren nog wat boomschors staan scheppen om tussen de planten te strooien, voelt
weer lekker aan mijn schouders en rug ...
Pff, ik weet het niet, lijkt wel als mij lichaam niet hersteld geraakt op het moment,
overtraining in de lucht misschien. Ben ook heel de tijd moe.
Ach ja, we kijken het wel weer even aan
Goeiemorgen! Suc7 gozert!
hmmmm..... deloadje inlassen voor een weekje, rob?
Aan de andere kant, you gotta overtrain to gain.Wintertijd is primatijd ervoor Rob hehehheeh
Trainze met de chest bro!