MuscleMeat

Robke's trainingslog

Haha beest dat je bent.
beast.gif

je doet tegenwoordig alles he kwark voor een beetje karma ==> karmaslet....hehehehe:rolleyes:

nr 1 sta je toch bro?

hahaha, moet ik jouw aars ook ff kussen dan? Nr. 2 (nog wel tenminste)

ja, ik geef eerlijk toe dat ik aan lager wal ben geraakt, zit ook aan de kwark-krack :D hahaha

---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

Yeah, blue monstaaahhh's for the win :D

krackajack
smiley_psychotic_sticker-p217586278362347030qjcl_400.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.104
:)

Jij hebt dus ook een goede pittige core training gehad.
Als het zo doorgaat doe ik dat ook over een jaar icm yoga :roflol:

Ja nou, had ik eigenlijk zelf niet verwacht :o

Nice?? ****ing awesome! Flink lopen pezen makker, hele nette BOR trouwens :thumbs: Minder koud, kacheltje erbij? :eyebrow:

Ja, ik heb nog wel ergens een petroleum kacheltje staan, maar dat stinkt verschrikkelijk en pakt je
onwijs op je longen als je hard zuurstof nodig hebt. Misschien eens kijken naar een elektrisch blazertje ofzo.

mooie bor robbie netjes weer je arbeid verricht.....nog plannen Rob;)?

Thanks

Plannen? Tsja, same old plans as always hé, zoveel mogelijk massa pakken met zo weinig mogelijk
vet erbij. En hopelijk nog een DL van 200 voor het einde van het jaar :p

En tsja, ik zou liegen als ik niet neig naar de chemical enhancing stuff ... maarja

Dacht het zelfde toen ik het zag,
ziet er goed uit Robbie! :thumbs:

Komt wel goed met die MP van je... gewoon rustig opbouwen...over een paar trainingen weet je niet beter dat je dan die 60kg met gemak 10 de lucht in knalt ;) en ach ja..je bent daar toch lekker op je eigen gemakje aan het trainen in je eigen gym dus niemand die zich met jou bezighoudt hoeveel gewicht je wel of niet pakt ;). Of houdt iemand je in de gaten? :eyebrow:

Ja, over 12 dagen de set splitten en dan met minder en minder rust beginnen werken. Idem verhaal
voor mijn seated shoulder press binnen dit en 6 dagen :p En dan komen die 10 reps wel vanzelf.

Nah, veel te koud voor haar om nu bij mij te zitten, dus zit helemaal solo :p

whoohoo, pluimen in mij reet :roflol:

je doet tegenwoordig alles he kwark voor een beetje karma ==> karmaslet....hehehehe:rolleyes:

nr 1 sta je toch bro?

:roflol:

:D

hahaha, moet ik jouw aars ook ff kussen dan? Nr. 2 (nog wel tenminste)

ja, ik geef eerlijk toe dat ik aan lager wal ben geraakt, zit ook aan de kwark-krack :D hahaha

---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

Yeah, blue monstaaahhh's for the win :D

Dit loopt helemaal uit de hand :roflol:

:D

Laatst bewerkt:
Ja, ik heb nog wel ergens een petroleum kacheltje staan, maar dat stinkt verschrikkelijk en pakt je
onwijs op je longen als je hard zuurstof nodig hebt. Misschien eens kijken naar een elektrisch blazertje ofzo.
Denk dat dat ook niet echt ten goede komt van je training. De lucht die uit zo`n elektrisch blazertje wordt geblazen, ruikt ook niet bepaald natuurlijk...

Het beste zou je er een radiator hangen en aansluiten op je CV, maar dat is vast teveel werk. Denk dat goed aankleden en hard trainen nog het beste is ;)

• #5.108
Denk dat dat ook niet echt ten goede komt van je training. De lucht die uit zo`n elektrisch blazertje wordt geblazen, ruikt ook niet bepaald natuurlijk...

Het beste zou je er een radiator hangen en aansluiten op je CV, maar dat is vast teveel werk. Denk dat goed aankleden en hard trainen nog het beste is ;)

:roflol: nou, dan zou ik een buis onder het gras door moeten leggen van een metertje of 15.
Dan in mijn houten tuinhuis, dat ik dan ook moet isoleren, een verwarmingke ophangen,
en dan kan ik beginnen ... nou, volgens mij wordt dat niets :D

Misschien een elektrisch straalkacheltje ofzo

Ach ja, gewoon muts op, een short en een broek aan, tshirt en een trui erbij ... zo deed ik het
vorig jaar ook en ik ben er niet dood aan gegaan :p Enkel mijn vingers als er
een gewicht of een dumbbell tegen kwam deden tieves zeer door de kou :p

Haal gewoon een spiraal kacheltje: is direct warm, hoeft niet op te warmen, en ruikt niet zo erg, ;)

• #5.110
Now that's an idea! Thanks for the tip, hier ga ik eens achter zien ...
Is niet heel energie zuinig, maar ach: al gebruik je 'm maar om de boel even op te warmen voor je begint - daarna heb je het al snel warm zat (ik wel tenminste).

Omgekeerde had ik vandaag: véél te warm in de gym!

• #5.112
wat zijn je plannen voor vandaag?

• #5.115
wat zijn je plannen voor vandaag?

Plannen? Goh, beetje benchen en dan nog wat biceps & lopen. Met de lange broek
aan welliswaar want het is kkkkkkkkkkkkoud.

Gisteren nog wat boomschors staan scheppen om tussen de planten te strooien, voelt
weer lekker aan mijn schouders en rug ...

Pff, ik weet het niet, lijkt wel als mij lichaam niet hersteld geraakt op het moment,
overtraining in de lucht misschien. Ben ook heel de tijd moe.

Ach ja, we kijken het wel weer even aan

Plannen? Goh, beetje benchen en dan nog wat biceps & lopen. Met de lange broek
aan welliswaar want het is kkkkkkkkkkkkoud.

Gisteren nog wat boomschors staan scheppen om tussen de planten te strooien, voelt
weer lekker aan mijn schouders en rug ...

Pff, ik weet het niet, lijkt wel als mij lichaam niet hersteld geraakt op het moment,
overtraining in de lucht misschien. Ben ook heel de tijd moe.

Ach ja, we kijken het wel weer even aan

Goeiemorgen! Suc7 gozert!

hmmmm..... deloadje inlassen voor een weekje, rob?

• #5.117
Wintertijd is primatijd ervoor Rob hehehheeh;)

Trainze met de chest bro!

• #5.120
Terug
Naar boven