Fitness Seller

Robke's trainingslog

erg goed Rob, die 65 kilo db rows slaan echt nergens op man - Beest!

verder geloof ik wel in die DeadLift theorie, vooral als je gewoon massa wilt pakken. daarnaast is Yates een baas (Ronnie is al King dus ja) en als het voor hem werkte :P damn die gast had een freaky rug

ooja...daarnaast ga ik om half tien achter m'n PC en is hier alweer anderhalve pagina aan reacties na jij je training heb gepost - gaat goed! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.202
erg goed Rob, die 65 kilo db rows slaan echt nergens op man - Beest!

verder geloof ik wel in die DeadLift theorie, vooral als je gewoon massa wilt pakken. daarnaast is Yates een baas (Ronnie is al King dus ja) en als het voor hem werkte :P damn die gast had een freaky rug

ooja...daarnaast ga ik om half tien achter m'n PC en is hier alweer anderhalve pagina aan reacties na jij je training heb gepost - gaat goed! :cool:

Ja, die 65kg DB rows gaan we makkelijker af dan ik dacht. Volgens mij is dit zelfs
een PR. Maar ach wie houdt het bij hé ;)

Yates legt het schema wel uit, maar zelf deadlifte hij zelden :p Deed meer stiffs
bij benendag en hyperextensions op rugdag. Ach ja, het principe bevalt me tot
nu toe goed. Ook al is het 2 dagen trainen één dag rust. Wat toch weer wat aanpassing vraagt.

De training stond hier ook al om 6u20 ofzo hé :D

Ja, die 65kg DB rows gaan we makkelijker af dan ik dacht. Volgens mij is dit zelfs
een PR. Maar ach wie houdt het bij hé ;)

Yates legt het schema wel uit, maar zelf deadlifte hij zelden :p Deed meer stiffs
bij benendag en hyperextensions op rugdag. Ach ja, het principe bevalt me tot
nu toe goed. Ook al is het 2 dagen trainen één dag rust. Wat toch weer wat aanpassing vraagt.

De training stond hier ook al om 6u20 ofzo hé :D

PR of niet :P tis gewoon bruut om een db van 65 kilo te gebruiken Rob!

Heb jij een linkje ofzo van Yates z'n theorien? ik vind het wel interessant namelijk

• #5.205
PR of niet :P tis gewoon bruut om een db van 65 kilo te gebruiken Rob!

Heb jij een linkje ofzo van Yates z'n theorien? ik vind het wel interessant namelijk

Staat allemaal in de Muscular Development van afgelopen maanden ... hij heeft daar nu
een vaste column en legt alles uit hoe hij het allemaal deed. Verfrissende kijk op dingen soms wel.

Misschien eens wat pagina's inscannen voordat mijn exemplaren van het jaar weer wegkieper :p

• #5.207
Erg mooie training Rob.
Had je nog voldoende energie voor die deads op het einde?

• #5.209
Wij hebben er eentje voor 5 personen, dus kom maar langs :p
Wanneer zei je? :eyebrow:
Staat allemaal in de Muscular Development van afgelopen maanden ... hij heeft daar nu
een vaste column en legt alles uit hoe hij het allemaal deed. Verfrissende kijk op dingen soms wel.

Misschien eens wat pagina's inscannen voordat mijn exemplaren van het jaar weer wegkieper :p
Zal ik m'n e-mailadres maar vast doorgeven dan?

• #5.211
Wanneer zei je? :eyebrow:

Zal ik m'n e-mailadres maar vast doorgeven dan?

Hehehe, daar moet ik eens heel veel tijd voor maken, want wil nl ook nog de
leuke foto's in mijn trainingshok ophangen etc ... dus moet ik al die tijdschriften
nakijken, enzo. Maar wanneer oh wanneer

Hehehe, daar moet ik eens heel veel tijd voor maken, want wil nl ook nog de
leuke foto's in mijn trainingshok ophangen etc ... dus moet ik al die tijdschriften
nakijken, enzo. Maar wanneer oh wanneer
Rob, mocht je een aantal dingen ingescand hebben, zou je deze ook nar mij kunnen sturen? Lijkt me interessant om te lezen!

Trouwens, brute training zeg! 65kg DB?! Daaaamn dude!

Ik kijk even niet en moet gelijk 1,5 pagina bijlezen....:nut:
Je hebt jezelf flink aangepakt dat wordt niet voluit poetsen vandaag :D

• #5.214
Rob, mocht je een aantal dingen ingescand hebben, zou je deze ook nar mij kunnen sturen? Lijkt me interessant om te lezen!

Trouwens, brute training zeg! 65kg DB?! Daaaamn dude!

No prob bro, zal ik doen ;)

Jaja, en heb nog ruimte om schijven te steken op mijn halter :p Er kan nog meeeeeer bij!

Ik kijk even niet en moet gelijk 1,5 pagina bijlezen....:nut:
Je hebt jezelf flink aangepakt dat wordt niet voluit poetsen vandaag :D

Ik ben ontheven van mijn poetsdiensten zolang als het vrouwtje werkloos is :p
Lekker luizeleventje dus :p

No prob bro, zal ik doen ;)

Jaja, en heb nog ruimte om schijven te steken op mijn halter :p Er kan nog meeeeeer bij!
Flinke halters heb je dan, haha!

Tegen die tijd dat je iets ingescand heb, geef even een gil, dan PM ik je m`n emailadres o.i.d. In ieder geval bedankt alvast! :D

• #5.216
  • Like
Waarderingen: Sue
Tsjonge jonge jonge, het bejaardenhuis is weer op spamtocht!!!:spam:

:roflol:

Voor mij wel!
De gemiddelde leeftijd in dit log is op het moment 40 ofso:eek:.

:heart:
Loo is 25. :D

Jernz ziet er uit als 25 :wanker: (sorry Jerney...)

Rob is een jonge Adonis! ;)

Mc is gewoon Mc, don't mess with the Mc! :cool:

Dus eigenlijk heb je het voornamelijk tegen mij?! :(

Snotneusje..? :D

Terug
Naar boven