MuscleMeat

Robke's trainingslog

Goeie training;) alleen zou ik die leg raises ook geskipped hebben. :D k*t oefening

Mooie rows Robk'n :thumbs: Kwarkie is terug! (wel een beetje geamputeerd, maar goed) :D

Thanks

Tsja, het is het schema van Dorian Yates dus kan alleen de uitleg geven die hij erbij zet:

Door de DL op het einde te zetten is je rug al opgewarmd, kan je gelijk zwaar
gaan maar toch niet zo zwaar dat je je blesseert (door vermoeidheid). Komt
je techniek en je contractie mogelijkheden ten goede door een striktere vorm
van het lichtere gewicht.

einde discussie vriend Dorian Yates heeft echt wel verstand van rug trainingen damn wat een wings heeft die gast

Dat is wel opmerkelijk, zo had ik er nog niet naar gekeken. Misschien iets om in mijn achterhoofd te houden, thx for the tip Rob.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.229
Goeie training;) alleen zou ik die leg raises ook geskipped hebben. :D k*t oefening

Hehehe, vrijdag gewoon weer knee raises doen ;)

Mooie rows Robk'n :thumbs: Kwarkie is terug! (wel een beetje geamputeerd, maar goed) :D

Welcome back Kwarkieboy ...

einde discussie vriend Dorian Yates heeft echt wel verstand van rug trainingen damn wat een wings heeft die gast

Tsja, het staat natuurlijk altijd wel open tot discussie. Ieder zijn visie :p

Dat is wel opmerkelijk, zo had ik er nog niet naar gekeken. Misschien iets om in mijn achterhoofd te houden, thx for the tip Rob.

Ja, ook zodat je eigenlijk een soort voorvermoeiings effect krijgt hé. Elk vezeltje spier waar nog wat
energie inzat, krijgt dan op zijn donder op dat laatste setje DL. Maarja, je moet dan wel inbinden in
kilo's. Waardoor je dan ook weer zou kunnen opperen dat het minder effectief is.

Laatst bewerkt:
Zo zo zo wat een gespam hier in dit topic! Haha lekker gezellig zo te lezen ;).
Ach ja het gemiddelde haal ik ook wel weer wat naar beneden als Robke topics lezeres van 21 jr. :p

Goedemorgen Robke :), trainze/werkse/swingze/eetse of wat je dan ook wel niet allemaal van plan bent :).

• #5.231
Zo zo zo wat een gespam hier in dit topic! Haha lekker gezellig zo te lezen ;).
Ach ja het gemiddelde haal ik ook wel weer wat naar beneden als Robke topics lezeres van 21 jr. :p

Goedemorgen Robke :), trainze/werkse/swingze/eetse of wat je dan ook wel niet allemaal van plan bent :).

Hehehe, het is een allegaartje van leeftijden hier zullen we maar zeggen. Maar we zijn allemaal jong geweld :p

Vandaag staat er borst op het programma ... samen met de biceps. En nadien ga ik weer wat lopen hé.
Vraag me trouwens af hoeveel kilometer ik al gemaakt heb dit jaar :D

Hehehe, het is een allegaartje van leeftijden hier zullen we maar zeggen. Maar we zijn allemaal jong geweld :p

Vandaag staat er borst op het programma ... samen met de biceps. En nadien ga ik weer wat lopen hé.
Vraag me trouwens af hoeveel kilometer ik al gemaakt heb dit jaar :D

Ik denk al heeeeeeeeel veel, best leuk om in het nieuwe jaar bij te gaan houden :D

haha dat is wel grappig om te weten.

Wanneer kan ik in je bad opwarmen?
Ik ben voor zaterdag mee gevraagd naar een sauna complex.:D :o
Dat komt heel goed uit.;)

• #5.235
haha dat is wel grappig om te weten.

Wanneer kan ik in je bad opwarmen?
Ik ben voor zaterdag mee gevraagd naar een sauna complex.:D :o
Dat komt heel goed uit.;)

Ik ben hem nu aant laten vollopen :p

i3s211.jpg

Sauna is ook altijd wel nice ... zeker stoombad ... mmmm

Wat een gezicht trek je erbij Rob! :roflol:

haha geweldig die foto :D

Lang leve de stappen meter :D
goeie morgen rob!

Geweldige foto :roflol:
Het duurt nog ff voordat ik er ben op de fiets. :p Tot straks. ;)

Terug
Naar boven