AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Lekker gewerkt Robke! echte superdude training dat zijn de lekkerste...damn die fly`s zijn bruut sterk overigens.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.262
Rob, ik kan het allemaal niet lezen...
Ik kom net uit de kroeg, en ben aan 't kijken naar "I cream on genie 1 terwijl ik even de e-mails na ga...
Maare....
Goede training man!!! :thumbs:

One of those nights hé Hummer :roflol:

LET ME IN! :p mijn hamstrings pfff die voel ik al 2 dagen HÉÉL goed. Doe nu deadlifts maar dan met mijn voeten op een verhoging haha nou die voel ik :rolleyes::D

Fijn weekend alvast als ik je niet meer spreek/lees ;)

Hehehe, wacht maar tot je die een tijdje doet en je soms er een kramp in begint
te krijgen. Dat is pas ECHT leuk :D

Fijn weekend meid !

Lekker gewerkt Robke! echte superdude training dat zijn de lekkerste...damn die fly`s zijn bruut sterk overigens.

Thanks bro' ... zo dadelijk zal het héél wat minder zijn ... the most horrible day
of training imo ... Squats :p

Altijd ****ed up die benen idd trainze bro..

Squat ze. Imo ook het zwaarst.:)

• #5.266
Hier ook geen fan van squats... staan wel voor vanavond op de planning... :(

• #5.268
Training van zonet:

Alcohol night before: 0 (damn, ik ben goed bezig :p)
Sleep: 8 solide hrs
Food: Ontbijtje Pre W/O
Health: good2go
Mentality: I want triple digits!
Temp in Gym: 8°

Warm Up:
Spinbike: 10min
Squat: 20xbb

2qiz6si.jpg

Trainingstijd: 107min (start @ 9u30)
Polardata: 119avg - 165max - 940kcals
Comments: zo seh ... ik moest en zou 3 cijfers squatten en hoppa. Welliswaar met
doubles maar toch gelukt :p En plots leek die 8° ineens niet meer zo koud :p
Zweet gutste ervan af :p

Rust tussen de doubles (en trouwens altijd in een set waarin staat x + x) was trouwens
maar iets van een 20, 30, 45 seconde max.

Die standing BB calves ... damn, 210kilo op je traps voelt loeizwaar. Druk op mijn rug is
immens lijkt wel. Dat sommige mensen hiermee squatten :p Ach ja, maybe some day I will too.

CardioComments: weer even met het vrouwtje staan huppelen :p

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Hier ook geen fan van squats... staan wel voor vanavond op de planning... :(

Necessary evil :p

• #5.271
very, very nice! lekkere workout gewoon. 100 kilo op de Front is wel bruut hoor Rob - pff uitslover. en 6x2 is ook nog is 12 :cool:
ik doe die calf raise altijd in de smith met soortegelijk gewicht (op een step-geval) ****ing zwaar man - idd zuur op de traps

• #5.273
very, very nice! lekkere workout gewoon. 100 kilo op de Front is wel bruut hoor Rob - pff uitslover. en 6x2 is ook nog is 12 :cool:
ik doe die calf raise altijd in de smith met soortegelijk gewicht (op een step-geval) ****ing zwaar man - idd zuur op de traps

Thanks ;)

Het is nog wat klooien met dat gewicht ... volgende keer die 12 reps proberen te halen met triples :p

Ja, ik zet mijn voeten op een paar plankjes met de hiel ervan af. Maar nog geen haar op mijn
hoofd die eraan denk om dan door de knieën te gaan buigen en even een squatje eruit te persen :roflol:

Thanks ;)

Het is nog wat klooien met dat gewicht ... volgende keer die 12 reps proberen te halen met triples :p

Ja, ik zet mijn voeten op een paar plankjes met de hiel ervan af. Maar nog geen haar op mijn
hoofd die eraan denk om dan door de knieën te gaan buigen en even een squatje eruit te persen :roflol:

zoveel haar heb je ook niet

Haha :roflol: is het wel verstandig dat je dan ook je mails na loopt? :o
Vanwege mijn tijdelijke wat lage testosteron niveau, is het nu voor mij ook mogelijk om meerdere dingen tegelijk te doen! :thumbs:
Ik lijk wel een meisje! ;)

One of those nights hé Hummer :roflol:
Ja, na de vergadering "even" wat gaan drinken... :rolleyes:
Een stuk in mijn kraag van heb ik jou daar... :o
Maar dit was voorlopig de laatste keer, ik ga maar weer eens mijn best doen wat af te vallen, dus laat ik het vele bier maar even staan... ;)

• #5.278
Heb ik :p eh dat had je niet gedacht he? grin..

Toch niet tot mijn bibliotheek dan ... want ik heb al even geen pasjes uitgeschreven :p

Ja, na de vergadering "even" wat gaan drinken... :rolleyes:
Een stuk in mijn kraag van heb ik jou daar... :o
Maar dit was voorlopig de laatste keer, ik ga maar weer eens mijn best doen wat af te vallen, dus laat ik het vele bier maar even staan... ;)

I know the feeling bro', succes alvast

• #5.279
Wegens mijn junkdag op zaterdag raak ik zondags niet meer gemotiveerd om te trainen.
Nu ja, toch niet 's morgens. Later op de dag dan weer wel, maar dan heb ik andere verplichtingen.
Daarom dus terug overschakelen naar 4 dagen per week KT. Merk ook wel dat dit een betere
invloed heeft op mijn herstel.

En ik ben trouwens ook weer aan het denken om mijn kcals toch maar weer naar 3000 te bregen.
Gewicht blijft nl gewoon hangen op dit moment. Maar minder cardio gaan doen lijkt me dan ook weer
geen optie. Dan verhoog ik liever mijn kcals. Wat jullie?

Training van gisteren:

Alcohol night before: 1/2 flesje rode wijn
Sleep: 8 crappy hrs
Food: 2800kcals
Health: so and so
Mentality: charge !
Temp in Gym: 14°

Warm Up:
Stepper: 10min
Neck Press: 20xbb

4r9gzt.jpg

Trainingstijd: 88min (start @ 15u20)
Polardata: 127avg - 171max - 887kcal
Comments: zo, terug overschakeld van MP naar Neck Press. Die oefening ligt me duidelijk
beter. Gewicht ging goed omhoog. De hele training leek eigenlijk easy cheezy te gaan.
Het voelde wel allemaal zwaar, maar ging toch goed omhoog.

CardioComments: lekker gelopen !

Goedemorgen :) vroege vogel,

Lekkere training weer Robke, nice weights -> zeker ook bij die triceps push down! :rolleyes: My opinion about extra kcal or less cardio.....ik zou dan gaan voor het toevoegen van kcal en je cardio niet verminderen.

Fijne dagggiee :hello:

Terug
Naar boven