The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob, ik kan het allemaal niet lezen...
Ik kom net uit de kroeg, en ben aan 't kijken naar "I cream on genie 1 terwijl ik even de e-mails na ga...
Maare....
Goede training man!!!![]()

LET ME IN!mijn hamstrings pfff die voel ik al 2 dagen HÉÉL goed. Doe nu deadlifts maar dan met mijn voeten op een verhoging haha nou die voel ik
Fijn weekend alvast als ik je niet meer spreek/lees![]()

Lekker gewerkt Robke! echte superdude training dat zijn de lekkerste...damn die fly`s zijn bruut sterk overigens.

not in my book mister 
)
En plots leek die 8° ineens niet meer zo koud

Ach ja, maybe some day I will too.
Hier ook geen fan van squats... staan wel voor vanavond op de planning...![]()

Geef het boek maar weer de schuld...

very, very nice! lekkere workout gewoon. 100 kilo op de Front is wel bruut hoor Rob - pff uitslover. en 6x2 is ook nog is 12![]()
ik doe die calf raise altijd in de smith met soortegelijk gewicht (op een step-geval) ****ing zwaar man - idd zuur op de traps

Thanks
Het is nog wat klooien met dat gewicht ... volgende keer die 12 reps proberen te halen met triples
Ja, ik zet mijn voeten op een paar plankjes met de hiel ervan af. Maar nog geen haar op mijn
hoofd die eraan denk om dan door de knieën te gaan buigen en even een squatje eruit te persen![]()

Heb ikDon't blame me, I didn't do it
Sure ... moet je wel een bibliotheek pasje aanschaffen hé![]()
eh dat had je niet gedacht he? grin..Vanwege mijn tijdelijke wat lage testosteron niveau, is het nu voor mij ook mogelijk om meerdere dingen tegelijk te doen!Hahais het wel verstandig dat je dan ook je mails na loopt?
![]()

Ja, na de vergadering "even" wat gaan drinken...

Ja, na de vergadering "even" wat gaan drinken...
Een stuk in mijn kraag van heb ik jou daar...
Maar dit was voorlopig de laatste keer, ik ga maar weer eens mijn best doen wat af te vallen, dus laat ik het vele bier maar even staan...![]()