MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.441
Sterke training weer, nice incline work op 105 beest!
DB curls zijn ook niet misselijk trouwens!

Thanks bro' ... begin mij wel af te vragen hoe ik ooit 130 heb kunnen drukken.
Volgens mij deed ik toen half ass reps ofzo :p

Pff ben ik blij gister een rustdag te hebben, had het ook echt nodig.
Weer even de tijd voor huishoudelijke dingen, lekker fallout3 weer opnieuw begonnen, wat plankjes geschilderd voor een nieuw (enn..euhh..4e hehe) aquarium, lekker koken..gewoon lekkerr chill :) Dat was echt een tijd geleden...uiteraard kon dit niet als ik de hele dag naar school zou gaan :p. In iedere geval wat ik wilde zeggen :P is dat ik gisteren ook niet de puf zou hebben om te gaan trainen..en er hangt degelijk wel iets in de lucht. De laatste tijd merk ik dat mijn trainingen ook niet echt vooruit gaan en ben zo moe... zometeen flinke beentraining, hoop dat ik het goed trek ;).

Je training ziet er verder nice uit ondanks dat je geen fut had ;).
He Robke, ik ben de komende tijd wat minder online...maar kom heus nog wel eens af en toe bij je koekeloeren :). Fijn weekend alvast! :)

Erg lang geleden dat ik hier langs ben geweest, maar het is echt verdomd sterk die DB press en incline :D

lekker gewerkt beest sterke chest heb je!

• #5.445
Pff ben ik blij gister een rustdag te hebben, had het ook echt nodig.
Weer even de tijd voor huishoudelijke dingen, lekker fallout3 weer opnieuw begonnen, wat plankjes geschilderd voor een nieuw (enn..euhh..4e hehe) aquarium, lekker koken..gewoon lekkerr chill :) Dat was echt een tijd geleden...uiteraard kon dit niet als ik de hele dag naar school zou gaan :p. In iedere geval wat ik wilde zeggen :P is dat ik gisteren ook niet de puf zou hebben om te gaan trainen..en er hangt degelijk wel iets in de lucht. De laatste tijd merk ik dat mijn trainingen ook niet echt vooruit gaan en ben zo moe... zometeen flinke beentraining, hoop dat ik het goed trek ;).

Je training ziet er verder nice uit ondanks dat je geen fut had ;).
He Robke, ik ben de komende tijd wat minder online...maar kom heus nog wel eens af en toe bij je koekeloeren :). Fijn weekend alvast! :)

Nou nou, jij hebt duidelijk je werk gehad dan :p En een 4de aquarium? Djees.

Ik ga zo dadelijk ook mijn beentjes eens aanpakken. Goed ontbijt gehad en
zo dadelijk eens een halve pot crack drinken. Eens zien of dat werkt :D

Minder online?

Erg lang geleden dat ik hier langs ben geweest, maar het is echt verdomd sterk die DB press en incline :D

Volgens mij is het zelfs de eerste keer dat je hier komt ??? :D

Thanks bro'

lekker gewerkt beest sterke chest heb je!

Pussssshh ;)

sterk man. 'nice one Rob' haha

goede workout weer. mooie gewichten

Een halve pot crack? What the ****?:D

• #5.450
sterk man. 'nice one Rob' haha

goede workout weer. mooie gewichten

Thanks bro'

Nette DB press Rob! Die flyes blijven ook ongezond hoge gewichten hoor.

Ik denk dat onze Rob te weinig aandacht krijgt, is een gespleten persoonlijkheid aan het ontwikkelen...

Thanks, tja, die fly's heb ik voorlopig ook niets meer op over hoor. Tis telkens
net op het randje. Maar ga toch nog proberen te verhogen :p

Een halve pot crack? What the ****?:D

:D 3 opgehoopte scheppen zijn het geworden en toen ging het wel hoor ;)

:shake:

Laatst bewerkt:
  • #5.451
Training van zonet:

Alcohol night before: 0
Sleep: 8 solide hrs
Food: 600kcal pre w/o (2800kcal totaal)
Health: pff
Mentality: the Crack effect has arrived
Temp in Gym: 8°

Warm Up:
Spinbike: 10min
Squats: 20xbb

wgurv4.jpg

Trainingstijd: 58min (start @ 9u20)
Polardata: 130avg - 175max - 622kcals
Comments: zo hé ... die 2de set FrSquat ging lekker. Gelijk de 12 reps gehaald. Dus dacht ik:
dit wordt een leuke dag. 10kg erbij dan gepland maar dat was een kleine overschatting :p Na 5
singles volgde er de fail en toen was het bikkelen met 100kg om nog tot wat decent reps te komen.
Back squat voelde nadien wel ultra light moet ik zeggen.

Abs wederom geskipt, die komen morgen na het lopen aan de beurt.

Pre W/O Supp Comment: 3 DIKKE scheppen Crack naar binnen en ja hoor, daar was het effect waar
het allemaal om draait.

Misschien had ik dus toch meer Crack nodig om wat te merken ;) - nou ja: ik had alleen een proefzakje...
Toch een beetje overmoedig geweest door dat spul?

• #5.453
Misschien had ik dus toch meer Crack nodig om wat te merken ;) - nou ja: ik had alleen een proefzakje...
Toch een beetje overmoedig geweest door dat spul?

Nah, dacht door dat 2de setjes dat ik goed in mijn vel zat. En dacht wel dat ik
aan 10singles zou raken ... maar na de 3de single wist ik al hoe laat het was :p

haha 3 dikke scheppen Crack - sommigen zouden daar behoorlijk gek van worden heb ik begrepen. Moet het nog altijd eens testen :-)

• #5.455
lekkere frontsquats rob
cross over of olympische gripp?

• #5.457
Cross Over ... die Oly Grip krijg ik maar niet goed. Voelt verrot aan in mijn polsen.

ik er op geattendeerd door paljas een poosje geleden
en ik heb nu aardig onder de knie - kan ik wel zeggen
maar heb je stang niet goed leggen
dan voel je dat gelijk:(

Ben hier al vaker geweest maar was even een maandje op DBB vakantie dus je bent me vast vergeten ;)

• #5.460
Terug
Naar boven