AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

gekke is idd
dat ik na de frontsquats ging bankdrukken
en serieus dacht dat ik iets aan mijn schouder had of voelde
gelukkig was het niks alleen de beursheid indeed

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.462
Training van zonet:

Alcohol night Before: 0
Sleep: 9hrs
Food: 5gr Creatine, 5gr Glutamine & 15gr whey Pre W/O (rest van de dag ???)
Health: kuch kuch weinig zuurstof
Mentality: bitchslapped myself to get outta bed and start running
Temp Outside: 8°

Warm Up:
Snelwandelen: 1min
Joggen: 1min

fvxu28.jpg

Cooldown: joggen tot thuis

Trainingstijd: 39min (start @ 9u15)
Polardata: 143avg - 165max - 483kcals
Comments: zo, dat was weer lekker. Buiten het niezen en kuchen soms genoten van de boslucht :p

And now it's saturday: whoooohooo! Beer & pizza here I come !

Nice dat lopen van jou! Om 9.15 uur 's ochtends en in dat weer :eek:(als het in limburg ook zo miezerig k*tweer is hé natuurlijk :D)

• #5.464
Koud alleszins, maar regen is er nog net niet :p Wel lekker veel wind :p

Ah, hier (Omstreken Gent) weinig wind, maar wel al de hele tijd motregen ;) Over de temperatuur heb ik geen gedacht, want geen enkel hersencelletje heeft er nog maar aan gedacht om een voet buiten te zetten :D

• #5.466
Ah, hier (Omstreken Gent) weinig wind, maar wel al de hele tijd motregen ;) Over de temperatuur heb ik geen gedacht, want geen enkel hersencelletje heeft er nog maar aan gedacht om een voet buiten te zetten :D

Hehehe ... tja, ik trek me eigenlijk geen reet aan van het weer. Heb mijn kledij
tegen de regen en tegen de kou dus gewoon gaan met die banaan.

gewoon hardcore dat lopen
knap

Best wel freaky ook, heel alleen in het grote bos :p
Als je bang bent, loop ik wel een keer mee hoor, Rob.
Oh nee, dan moet ik me steeds inhouden, dat loopt niet lekkker...
:jk: jwz...
Goed gelopen man, daar ga je nog veel plezier van hebben, is voor alles goed! :thumbs:

• #5.470
Als je bang bent, loop ik wel een keer mee hoor, Rob.
Oh nee, dan moet ik me steeds inhouden, dat loopt niet lekkker...
:jk: jwz...
Goed gelopen man, daar ga je nog veel plezier van hebben, is voor alles goed! :thumbs:

Whehehe Hummer, als jij meekomt lopen zelfs de beren van ons weg :D

Thanks ... een beetje compenseren voor straks al die junk wat ik in mijn kast
ga gooien :roflol:

Goed gedaan Robke

Whehehe Hummer, als jij meekomt lopen zelfs de beren van ons weg :D

Thanks ... een beetje compenseren voor straks al die junk wat ik in mijn kast
ga gooien :roflol:
Beren in de Belgische bossen?!!! ;)
Ik heb wel eens gehoord van een wolf, en laatst van een zwarte panter, maar beren was me nog niet opgevallen...
Dan neem ik m'n .357magnum wel mee! :cool:

Geniet van je junkmoment straks man! :D

• #5.473
Beren in de Belgische bossen?!!! ;)
Ik heb wel eens gehoord van een wolf, en laatst van een zwarte panter, maar beren was me nog niet opgevallen...
Dan neem ik m'n .357magnum wel mee! :cool:

Geniet van je junkmoment straks man! :D

Hehehe

Junkmoment staat al in de frigo & diepvries ... Triple Karmeliet, Jupiler en Jägermeister :meal:

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Thanks Lenn

:roflol: stelletje mafkezen!

Je hebt je weekend eerlijk verdiend, have fun :wave:

• #5.478
Zo, vandaag is het relaxen geblazen ... de 4 Trappistjes, 2 half literkes Jupiler en de 1/4de fles Jägermeister
laten zakken. Vanavond nog even 1/2 flesje wijn tanken en dan is het weer gedaan voor de week met het feest.

Heb de tupperware alweer klaar staan voor volgende week. Er wordt vanaf dan ook 1 keer per dag koolvis gegeten ipv kip.
Totaal aantal kcals komt op 2900. Nooit gedacht dat ik zoveel zou gaan eten eigenlijk.

BF% gaat trouwens wel omhoog. Dus veel sneller is mijn metabolisme niet. Broekjes zitten allemaal wat strakker maar de
spiegel zegt ook dat er wat VVM bijgekomen is. En dat is natuurlijk ook wel leuk. Maar eerlijk gezegd begin ik alweer uit
te kijken naar de volgende cut. Beetje terug zakken qua gewicht. Want tijdens het dagelijkse leven laten die 10kg extra
zich wel merken hoor.

dat vind ik er het moeilijkste aan, er voor leven/eten .... het bulken/cutten houd me beetje daar in tegen.
Op zich wil ik ook niet breed worden, of toch alvast niet überbreed
Alvast respect dat je er goed voor leeft!

• #5.480
dat vind ik er het moeilijkste aan, er voor leven/eten .... het bulken/cutten houd me beetje daar in tegen.
Op zich wil ik ook niet breed worden, of toch alvast niet überbreed
Alvast respect dat je er goed voor leeft!

Bwah, één keer in de week wat achter de potten & pannen staan heb ik er nog wel allemaal voor over hoor.
En ik laat mezelf nog steeds één avond per week toe om even los te gaan. Dus het is allemaal zo erg nog niet :p

En breed of uberbreed is ook maar relatief eigenlijk. Zelf vind ik me alles behalve al iets of wat breed
zijn, terwijl mijn omgeving daar toch wel héél anders over denkt :D

Terug
Naar boven