- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Nice dat lopen van jou! Om 9.15 uur 's ochtends en in dat weer(als het in limburg ook zo miezerig k*tweer is hé natuurlijk
)
Wel lekker veel wind 
Koud alleszins, maar regen is er nog net nietWel lekker veel wind
![]()
Over de temperatuur heb ik geen gedacht, want geen enkel hersencelletje heeft er nog maar aan gedacht om een voet buiten te zetten 
Ah, hier (Omstreken Gent) weinig wind, maar wel al de hele tijd motregenOver de temperatuur heb ik geen gedacht, want geen enkel hersencelletje heeft er nog maar aan gedacht om een voet buiten te zetten
![]()

Als je bang bent, loop ik wel een keer mee hoor, Rob.
jwz...Als je bang bent, loop ik wel een keer mee hoor, Rob.
Oh nee, dan moet ik me steeds inhouden, dat loopt niet lekkker...
jwz...
Goed gelopen man, daar ga je nog veel plezier van hebben, is voor alles goed!![]()

Beren in de Belgische bossen?!!!Whehehe Hummer, als jij meekomt lopen zelfs de beren van ons weg
Thanks ... een beetje compenseren voor straks al die junk wat ik in mijn kast
ga gooien![]()

Beren in de Belgische bossen?!!!
Ik heb wel eens gehoord van een wolf, en laatst van een zwarte panter, maar beren was me nog niet opgevallen...
Dan neem ik m'n .357magnum wel mee!
Geniet van je junkmoment straks man!![]()

Junkmoment staat al in de frigo & diepvries ... Triple Karmeliet, Jupiler en Jägermeister

Ahum, JIJ bent toch degene waar iedereen bang van wordt?!
![]()

dat vind ik er het moeilijkste aan, er voor leven/eten .... het bulken/cutten houd me beetje daar in tegen.
Op zich wil ik ook niet breed worden, of toch alvast niet überbreed
Alvast respect dat je er goed voor leeft!