jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KEUN komt ook een kijkje nemen,
was bezig met je 1e posts en toen zag ik 2008 staan
Ben ik dus even door gebladert naar nov. 2009.
Sterke trainingen, overzichtelijk trainings progammaatje, alleen je voeding heb ik nog niet gezien
Kun je me naar een pagina verwijzen![]()

Voor bigorexia moet je natuurlijk wel eerst big zijn hé
pff, inderdaad ... hopelijk blijft er nog wat leuks van die 10kg extra over na de cut![]()
! Je bent zo gedisciplineerd bezig dat je je doel uiteindelijk wel haalt. En je maakt lekkere progressie dussss
. Ach joh dat komt wel goed met jou! Je bent zo gedisciplineerd bezig dat je je doel uiteindelijk wel haalt. En je maakt lekkere progressie dussss
![]()
.
Ga je toch stoppen met de crack ondanks dat 3 scheppen (dacht dat gelezen te hebben) wel wat nut had? Maar ja... dat zou dan wel erg duur zijn als je normaliter 1 schep nodig zou hebben.

Lekker bezig Rob gewoon afwisselen idd die boosters kan er ook niet zo snel gewenning optreden.
s6 gozer
Natuurlijk blijft er na die cut nog wat over!
Ik vind het al super hoeveel kcal je tegenwoordig naar binnen stouwt, dus hopelijk hoef je nooit meer zo diep te gaan als vroeger![]()
Maar, dat is nog wel even. Eerst nog even
Ja nou, dat hoop ik dus ook ... gewoon lekker 125gr carbs schrappen en dan gewicht
verliezen zou voor mij een ideaal beeld zijnMaar, dat is nog wel even. Eerst nog even
de feestdagen doorkomen![]()

Oeps ja, die feestdagen had ik niet in mijn calculatie meegenomen
Dat wordt ipv 2x p/w iedere dag interval rennen, maar.......dan mag je wel 1 rustdagje![]()
En mijn training
denk je echt rob
dat variatie in shaky's veel verschil maakt?
nou gebruik ik alleen whey+dextrose
en s'avonds casseine
ik heb dat ook nog nooit gebruikt
krijg je dan een enorme drive ?
ik probeer dat altijd vanuit mijzelf te creeren