MuscleMeat

Robke's trainingslog

bigorexia ;)

10 kg is veel hoor! :p

KEUN komt ook een kijkje nemen,
was bezig met je 1e posts en toen zag ik 2008 staan:eek:
Ben ik dus even door gebladert naar nov. 2009.

Sterke trainingen, overzichtelijk trainings progammaatje, alleen je voeding heb ik nog niet gezien:rolleyes:
Kun je me naar een pagina verwijzen:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.483
KEUN komt ook een kijkje nemen,
was bezig met je 1e posts en toen zag ik 2008 staan:eek:
Ben ik dus even door gebladert naar nov. 2009.

Sterke trainingen, overzichtelijk trainings progammaatje, alleen je voeding heb ik nog niet gezien:rolleyes:
Kun je me naar een pagina verwijzen:D

Welcome to the club bro'

KT= 4x in de week
Cardio = 2x lopen in de week
Cardio extra = soms wat corewerk samen met de vrouw

Ivm eten:
Rijst, havermout oid is ongekookt gewogen
Vlees, vis oid is gebakken gewogen
Avondmaal is geen vaste waarde, gewoon een gemiddelde.

Er wordt GEEN gebruik gemaakt van dextrose gezien ik dit niet nodig vind.
Je traint je glycogeen per slot van rekening toch nooit helemaal leeg.

Op dit moment gebruik ik Crack, maar dit wordt afgewisseld met NOxplode en
het volgende wordt Xtreme Pump van Dymatize.

ndl7it.jpg

Dit zit er in de bakjes: wordt dus verdeeld over 15 stuks

lb2ht.jpg

---------- Toegevoegd om 06:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:24 ----------

bigorexia ;)

10 kg is veel hoor! :p

Voor bigorexia moet je natuurlijk wel eerst big zijn hé :p

pff, inderdaad ... hopelijk blijft er nog wat leuks van die 10kg extra over na de cut :D

Voor bigorexia moet je natuurlijk wel eerst big zijn hé :p

pff, inderdaad ... hopelijk blijft er nog wat leuks van die 10kg extra over na de cut :D

Ach joh dat komt wel goed met jou ;)! Je bent zo gedisciplineerd bezig dat je je doel uiteindelijk wel haalt. En je maakt lekkere progressie dussss :cheer: :D.

Ga je toch stoppen met de crack ondanks dat 3 scheppen (dacht dat gelezen te hebben) wel wat nut had? Maar ja... dat zou dan wel erg duur zijn als je normaliter 1 schep nodig zou hebben.

Lekker bezig Rob gewoon afwisselen idd die boosters kan er ook niet zo snel gewenning optreden.

s6 gozer

• #5.486
Ach joh dat komt wel goed met jou ;)! Je bent zo gedisciplineerd bezig dat je je doel uiteindelijk wel haalt. En je maakt lekkere progressie dussss :cheer: :D.

Ga je toch stoppen met de crack ondanks dat 3 scheppen (dacht dat gelezen te hebben) wel wat nut had? Maar ja... dat zou dan wel erg duur zijn als je normaliter 1 schep nodig zou hebben.

Ja tuurlijk, alles komt goed ;)

Inderdaad seg, mijn pot crack mindert terwijl ik erbij sta lijkt het wel. En echt
goedkoop is dat dan natuurlijk zeker niet. En ik wil gewoon af en toe ook wel
eens iets anders hé. Zo krijg je geen gewenning.

Lekker bezig Rob gewoon afwisselen idd die boosters kan er ook niet zo snel gewenning optreden.

s6 gozer

Thanks bro

Natuurlijk blijft er na die cut nog wat over!
Ik vind het al super hoeveel kcal je tegenwoordig naar binnen stouwt, dus hopelijk hoef je nooit meer zo diep te gaan als vroeger :)

• #5.488
Natuurlijk blijft er na die cut nog wat over!
Ik vind het al super hoeveel kcal je tegenwoordig naar binnen stouwt, dus hopelijk hoef je nooit meer zo diep te gaan als vroeger :)

Ja nou, dat hoop ik dus ook ... gewoon lekker 125gr carbs schrappen en dan gewicht
verliezen zou voor mij een ideaal beeld zijn :p Maar, dat is nog wel even. Eerst nog even
de feestdagen doorkomen :p

Ja nou, dat hoop ik dus ook ... gewoon lekker 125gr carbs schrappen en dan gewicht
verliezen zou voor mij een ideaal beeld zijn :p Maar, dat is nog wel even. Eerst nog even
de feestdagen doorkomen :p

Oeps ja, die feestdagen had ik niet in mijn calculatie meegenomen :D
Dat wordt ipv 2x p/w iedere dag interval rennen, maar.......dan mag je wel 1 rustdagje ;)

• #5.490
Oeps ja, die feestdagen had ik niet in mijn calculatie meegenomen :D
Dat wordt ipv 2x p/w iedere dag interval rennen, maar.......dan mag je wel 1 rustdagje ;)

Ja, dat was ongeveer ook al hetgeen wat ik in gedachte had :p En mijn training
schroef ik dan terug naar low reps, high weights ... nog wat 1RM trainingen doen
en PR's zetten tijdens de cut :p

denk je echt rob
dat variatie in shaky's veel verschil maakt?
nou gebruik ik alleen whey+dextrose
en s'avonds casseine

• #5.492
denk je echt rob
dat variatie in shaky's veel verschil maakt?
nou gebruik ik alleen whey+dextrose
en s'avonds casseine

In shakes natuurlijk niet. Whey = whey & Caseine = Caseine ... maar boosters a la NOxplode, Crack etc,
die moet je afwisselen om gewenning te voorkomen imo. Zo behoudt je het volledige effect van
een zo minimale dosis hé.

ik heb dat ook nog nooit gebruikt
krijg je dan een enorme drive ?
ik probeer dat altijd vanuit mijzelf te creeren

• #5.494
ik heb dat ook nog nooit gebruikt
krijg je dan een enorme drive ?
ik probeer dat altijd vanuit mijzelf te creeren

Ja, ik geloofde er ook nooit zo echt in ... tot ik eens een staaltje van NOxplode kreeg.
Ik vond dat ik altijd gefocused trainde en heel erg mijn best deed, maar met die NOxplode erbij,
leek ik nog dat stapje extra erbij te kunnen, versnelling hoger, helemaal in de zone.

nou wie weet?

Jij krijgt dat dus ook jerney

Jij krijgt dat dus ook jerney

Ja, van NoXplode. Hiermee heb ik zelfs 2 reps bankdrukken met 62,5 gehaald, dat was dus voor mijn blessure. Voor mij is het denk ik toch niet zo geschikt, omdat ik mijn grenzen te ver verleg wat dus uitmondt in blessures :rolleyes:

Daarvoor heb ik ook vaak creatine gebruikt maar werd pas wat sterker na een week of zes en na 8 weken moet je alweer stoppen. Ook toen was ik minder sterk.

Crack heb ik nog nooit gebruikt ;)

• #5.499
Boosters FTW :p

Training van zonet:

Alcohol night before: 1/2 fles rode wijn
Sleep: 7 crappy hrs
Food: 2900kcals
Health: vermoeid
Mentality: attack
Temp in Gym: 9°

Warm Up:
Stepper: 10min
MP: 20xbb

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainingstijd: 59min (start @ 15u15)
Polardata: 118avg - 169max - 511kcals
Comments: was maar een ruk training eerlijk gezegd. Bij mijn neck press wou ik 5 doubles,
nou mooi niet. Na de 3de keer moest ik switchen naar singles. Ach ja, mijn reps toch mooi
gehaald. Triceps lieten het een beetje afweten. Pff, weet niet wat er scheelt met me.

Pre W/O supp Comment: van die Crack voel ik weer niets meer.

Is toch niet zo'n slechte training Rob..?
Die neck press moet wel omhoog gaan als je in deze reprange blijft buffelen, no worries mate!
Dat gaat helemaal goed komen man.
Die standing (side) laterals zijn behoorlijk zwaar maat, ook al cheat je er bij. :thumb:
En ik vind dat je triceps niet echt zwak oogt, zo aan je gewichten te zien.
Probeer anders eens Cocaïne, dat schijnt ook goed te werken, jubky boy! ;)

Terug
Naar boven