salieri
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 165
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie rows kerel, in die deadlift moet meer inzitten![]()

Skatermarvin zover ik weet. Misschien moet je hem eens vragen?Wie doet er nog onderhands BB rows? Op welke breedte nemen jullie ongeveer de BB vast?

Skatermarvin zover ik weet. Misschien moet je hem eens vragen?
Thanks for the tip
als ik de onderhandsebb rows doe , heb ik altijd een smalle gripp

aardig volume op die rows!
als ik onderhands doe, meestal iets smaller als schouder breedte.

je bent gewoon ''te'' buff om onderhandse rows te doen!ik denk dat mijn onderarme te stijf zijn
En als ik hem binnen mijn schouders neem, krijg ik mijn ellebogen niet ver genoeg naar achteren
getrokken en is mijn rom dus kleiner.
je bent gewoon ''te'' buff om onderhandse rows te doen!

Ik doe ze ook onderhands. Pak ze volgens net iets breder dan schouderbreedte (om de ellebogen zo ver mogelijk naar achter te krijgen)Wie doet er nog onderhands BB rows? Op welke breedte nemen jullie ongeveer de BB vast?
Ik doe ze ook onderhands. Pak ze volgens net iets breder dan schouderbreedte (om de ellebogen zo ver mogelijk naar achter te krijgen)
Misschien moeten mijn polsen gewoon
Smaller als schouderbreedte roeien vind ik ook heel onaangenaam. De ROM word inderdaad kleiner en de onderarmen/polsen geven een wat rare steken. Misschien is dit gewoon gewenning in geval van onderarmen/polsen. Of ze kunnen ook te zwak zijn, dit is in ieder geval mijn probleem![]()

Gewoon experimenteren met die onderhandse rows dus...
Hoe de rest het doet maakt eigenlijk niet zoveel uit: als jij er last van hebt moet je ze anders doen, of niet.
(klinkt zo simpel eigenlijk...)
Harder trainen 
onderarmen trainen rob
wrist rollers - reverse gripp pushdowns ( polsoef waar je ook aan moet wennen )

Dan komt er een nieuw systeem 
)