AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.941
Plaag ook maar :D
Bij mij op de sportschool hebben ze een dikkere variant voor de olympsche stang om te squatten. Kan je ook nog een fancy stukje leer om het schuimrubber doen. Voelt allemaal een stuk aangenamer, vooral op oude wervels ;)

Moet werken :wave:

Ja, als er wat slijtage op komt, zijn alle middeltjes goed hé ;)

Amusez vouzzzzz

Tsja, normaal gesproken werken wij 11-13 uur en zijn dan 11-13 uur vrij, maar ik ben nu al 40 uur thuis...
Nadeel is dat je toch rekening houd met een oproep na 11-13 uur thuis te zijn.
Op een gegeven moment ga je dan maar weer slapen omdat je ieder moment opgeroepen kan worden.
Ik heb dus geslapen van 00.30uur zondagochtend tot 07.30uur, dan om 09.00 maar verder geslapen tot 11.00uur, dan 'savonds om 17.30 terug naar m'n nest gegaan tot 20.30uur...
Dan om 23.00 uur weer maar gaan slapen tot vanochtend 06.30uur, en eens gebeld "hoe het erbij staat"..?
Dus "ze" denken dat ik vanmiddag moet komen!!!
Ik ga maar eens deadliften denk ik...

Damn, dat is niet fijn :( je weet dan ook niet waar je aan toe bent. Zou dat echt niet trekken, je kan niks ondernemen omdat je "misschien" opgeroepen moet worden. En hoe doe je dat...zoveel slapen over de gehele dag haha dat zou ik ook niet trekken :p.

Training van gisteren:

Alcolhol night before: 1/2 Fles rode wijn; een paar borrel Vinjak
Sleep: 9 decent hrs
Food: 3000kcals
Health: 100%
Mentality: go go powerrangers !
Temp in Gym: 2° (maar steeg door kacheltje tot een luxe 9°)

Warm Up:
Stepper: 10min
MP, front raises, side raises, shrugs 20xbb/db

333efco.jpg

Trainingstijd: 58min (start @ 15u20)
Polardata: 125avg - 161max - 570kcals
Comments: lekker lekker lekker. Vorige keer stuikte mijn neck press al bij 2 reps en
gisteren duwde ik het gewoon 3 keer meer. Dus ja, dan maar verder gebikkelt tot ik
al mijn reps haalde. Kinda proud I guess. Eindelijk nog eens wat vooruit. De rest van
de training was dan ook leuk. Schouders en triceps laten zich bemerken vandaag.

Tip ivm behind the back shrugs:
Koop wat isolatie voor de verwarmingsbuizen, klem deze rond je barbell voor je gaat
shruggen en je barbell rolt zowaar over je lichaam ipv ertegen te schuren. Shrugs
gaan veel leuker zo !

Go go Powerrangers :roflol: haha goedemorgen :hello:

Nice training, lekkerrrr dat het zo goed ging! Dan krijg je meteen weer zin in de rest :) altijd fijn. Wel goed na een halve fles rode wijn en paar borrels Vinjak haha mij niet gezien :o ga ik meteen van me stokkie.

• #5.943
Go go Powerrangers :roflol: haha goedemorgen :hello:

Nice training, lekkerrrr dat het zo goed ging! Dan krijg je meteen weer zin in de rest :) altijd fijn. Wel goed na een halve fles rode wijn en paar borrels Vinjak haha mij niet gezien :o ga ik meteen van me stokkie.

goedemorgen lieverd ;)

Ja, het liet even op zich wachten, maar ik mag weer wat extra op mijn barbell hangen.
Die cable variant op mijn side delts traint ook veel leuker nu ik mijn ROM heb vergroot.

Hahaha, tja, ik weeg ook bijna het dubbele van jou ;) Als het al niet zo is. Dan
kan je al eens wat meer hebben hé ;)

zwaar overgewicht heb je.;)
Fijn dat je weer zwaarder kon trainen.
Vandaag weer? :p

• #5.945
goedemorgen lieverd ;)

Ja, het liet even op zich wachten, maar ik mag weer wat extra op mijn barbell hangen.
Die cable variant op mijn side delts traint ook veel leuker nu ik mijn ROM heb vergroot.

Hahaha, tja, ik weeg ook bijna het dubbele van jou ;) Als het al niet zo is. Dan
kan je al eens wat meer hebben hé ;)
Hum daarom kan ik waarschijnlijk ook zo goed tegen een borrel :p
Buiten het feit om dat ik er graag 1 lust natuurlijk :D

• #5.949
Goed van ons dat we en hard werken en ook tijd voor dbb hebben! :)

• #5.953
:roflol:

goed getraind rob met 9 graden pffff
de barbell shrugs - doe je deze ook weleens wat wijder om je lats erbij te betrekken
je levert wel gewicht in - that's for sure

• #5.956
goed getraind rob met 9 graden pffff
de barbell shrugs - doe je deze ook weleens wat wijder om je lats erbij te betrekken
je levert wel gewicht in - that's for sure

Nope, ik ben van het principe dat wat ik wil trainen, train ik en de rest moet
rusten om te groeien. Dus ja, bij schouders wil ik dus echt geen latwerk doen.

dat is een goed principe
maar doe je hem weleens

• #5.958
dat is een goed principe
maar doe je hem weleens

Ja, heb hem in het verleden wel eens gedaan. En soms als ik hem behind the
back doe, heb ik mijn grip per ongeluk ook te wijd en voel ik hem ook. Dan moet
ik even corrigeren. Maar al bij al vind ik het niet zo een ideale oefening om je
energie in te steken. Imo zijn er betere manieren om je lats aan te vallen.

ik zie deze oef ook als een leuke variatie voor je lats

• #5.960
Terug
Naar boven