- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een yates row is wat anders
nee , bij de haneyshrugs sta je echt recht met een wijde gripp

Bij mij blijven die Haney's onder mijn reet steken...
dan rolt die gladjes over

Ja, ik squat ongetraind wel iets van 180 natuurlijk.

Thanks
Dymatize Xtreme Pump vs NOxplode
- Heftigheid Xtreme Pump is net wat feller bij een gelijke dosis
- beide lekkere focus (voorkeur naar NOxplode, tenzij gelijke dosis, dan Xtreme Pump)
- beide lekkere pomp (voorkeur naar Xtreme Pump)
- Xtreme Pump heb ik maar 1 scoop nodig (dus cheaper ondanks duurder)
- NOxplode heb ik 2 scoops nodig (dus een beetje duurder)
- Smaak (Xtreme Pump all te way)
- Gewenning (te kort om mee te delen)
De Xtreme Pump blijft bij mij in de kast staan. Moet ik kiezen dan kies ik ook voor de Xtreme
Pump. Bij gelijke dosis is die gewoon kicken. Maar met 1 schep is die ook al lekker. En dat heeft
de NOxplode dan weer niet, daar moet ik echt 2 scoops van nemen. Wissel nu om de 2 weken
van Pre W/O en NOxplode en Xtreme Pump hoort thuis in die producten. Tot nu toe. Ga ook nog
eens kijken naar de Supercharge één van dees en dan heb ik the magic 3. Het hele Crack
gebeuren laat ik lekker staan in de winkel. Dat doet haast niets bij me![]()
klinkt goed, ik kom over een paar weekies nog wel een keer vragen als m'n pot crack op is.
Ben er echt een paar uur niet goed
Na het avondmaal begon mijn lichaam terug wat te bekomen.

Sterke trainng weer Rob.
Jammer van die straps, maar als je grip je gaat beperken misschien wel de juiste keuze.
Maar 130kg barbell rows is natuurlijk al behoorlijk beestachtig éh!
En dan die 75kg dumbbell rows!!!
Of die 8x165kg rack pulls...
Niet zo gek dat je dan wat moet puffen!
Heavy Dude!![]()

Had ik de eerste keer ook, maar na een paar keer met 50% van de gewichten te hebben gelift, voelde het een stuk beter aan toen ik op m`n max ging liften. Toen ik daarbij magnesium toevoegde, was ik niet meer terug te krijgen naar de 'normale' grip!Die mixed grip heb ik nooit begrepen dat mensen dat leuk vindenHet zal wel aan mij
liggen, of het gebrek aan ervaring ermee, maar ik vind het raar aanvoelen![]()

Had ik de eerste keer ook, maar na een paar keer met 50% van de gewichten te hebben gelift, voelde het een stuk beter aan toen ik op m`n max ging liften. Toen ik daarbij magnesium toevoegde, was ik niet meer terug te krijgen naar de 'normale' grip!
Weer een heerlijke training, Robke. Echt je spiertes afgebeuld haha. Ik blijf respect hebben voor die rows, achterlijk gewoon!![]()

Begrijpen is niet zo moeilijk.Die mixed grip heb ik nooit begrepen dat mensen dat leuk vindenHet zal wel aan mij
liggen, of het gebrek aan ervaring ermee, maar ik vind het raar aanvoelen![]()
Begrijpen is niet zo moeilijk.
Bij een mixed grip ben je van het draaien van de halter af, en dat scheeld heel veel.
De "hook grip" daarentegen is iets waar ik wat meer moeite mee heb...
Als ik die doe lijkt het wel of ik mijn duim uit de kom ga trekken.
Maar ook daarmee kun je veel meer gewicht in je handen houden.

Je traint er inderdaad de biceps ook mee, van de arm die onderhands staat.
Als je dat omwisseld krijg je "vanzelf" monsterbiceps!
Stel je voor wat een monsterarmen je krijgt door die zware gewichten van de grond te snokken.
Daarom heet het ook compounds!![]()

Simpel: mijn hand is te klein om een hookgrip te kunnen doen
Wel mixed, anders glijdt die verdraaide stang uit m'n handen - straps liggen al klaar, nog nooit gebruikt.

Dorian Yates zei: