Fitness Seller

Robke's trainingslog

ziet er mij een goed schema uit Robke, lekker verdeeld, ik denk niet dat je hier echt honger mee zult lijden

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.122
ziet er goed uit, ga je meteen begin 2010 beginnen met cutten?
of was je nu ook al bezig, kan er over heen hebben gelezen.

wat is cocovite en ebly (goeie voedingswaarden, vooral de cocovite)

Nope, vanaf maandag 4 januari gaat het voedingsschemain werking.

Cocovite is gepasteuriseerd eiwit van eitjes. Ebly zijn voorgekookte tarwekorrels ;)

Volgens hetgeen ik net ingefluisterd krijg:
Yates Row: Bovenlichaam 60/70 graden, stang wordt meestal vanaf kniehoogte naar de onderbuik regio gebracht, de armen bewegen daardoor meer langs het bovenlichaam en naar achteren. Pakt vooral de onderste delen van de lats.

Ofwel: Yates en ik doen dezelfde row. Heeft Yates dus gewoon van me gejat! :mad:

hehehe, ik krijg net dezelfde pm ;)

ziet er goed uit, ga je meteen begin 2010 beginnen met cutten?
of was je nu ook al bezig, kan er over heen hebben gelezen.

wat is cocovite en ebly (goeie voedingswaarden, vooral de cocovite)

cocovite zijn ei eiwitten (denk ik) en ebly is zijn tarwe korrels zeker?

Net even je logje doorgenomen, weeral sterke trainingen neergezet man!
Jaja, over 2 dagen begint de cut :p Tot hoeveel procent wil je ongeveer zakken?
Voedingsschema ziet er goed uit! Waar koop je die ebly en is dat een beetje te eten:p?

3 pagina's verder......

Goede training en nog bijna 6km gelopen, heftig!
Het is 1 van de beste middeltjes tegen obstipatie :D

Je hebt je voedingsschema ook al helemaal op orde, ben weer benieuwd hoe het je afgaat :)

• #6.127
Net even je logje doorgenomen, weeral sterke trainingen neergezet man!
Jaja, over 2 dagen begint de cut :p Tot hoeveel procent wil je ongeveer zakken?
Voedingsschema ziet er goed uit! Waar koop je die ebly en is dat een beetje te eten:p?

Nu ja, tot 15 wil ik wel raken ... maar schiet op de 12%

Ebly is best wel lekker hoor, zeker met wat sambal bij. Kan je gewoon overal kopen ;)

3 pagina's verder......

Je hebt je voedingsschema ook al helemaal op orde, ben weer benieuwd hoe het je afgaat :)

hehehe

Ik ook meid ;)

;)
Thanks meid ... tja, het is een fijne lijn van enkele graden tussen de Yates en de BOR ... en dan de Pendlay Row :p

Geen probleem meid, planning gaat nog steeds door hoor tot het oude jaar. En op 2 januari gaat de broeksriem wat
vaster en worden de loopschoenen weer wat vaker vastgeknoopt. Iedereen kijkt altijd maar verbaast dat ik er
echt naar uitkijk. Maar afzien zal het wel worden, merk dat mijn maag groter is geworden, dus het dieet zal eens zo
moeilijk zijn.

Bedankt meid, voor jou ook alvast fijne feestdagen en een wensvervullend nieuwjaar.

(ps: you don't need to cut ;))

Oké dan! Je hebt er echt zin in volgens mij :D! Goedzo :thumbs:
Ik zag net al je post over wat je dan gaat eten in je cut, dat ziet er echt 10x beter uit dan dat magere kcaldieet van je vorige cut :P.
Dit zal je beter trekken, ook je trainingen zullen beter zijn en je hebt aardig wat spiermassa ;) dus die moeten wel goede voeding krijgen! Ik ben benieuwd hoe je cut zal gaan, volgens mij heb je dat wel goed uitgedokterd! :).

(Thx :o)

Trainingstijd: 118min (start @ 10u10)
Polardata: 132avg - 214max - 1261kcal
Comments: mijn incl. DB presses werden een beetje bemoeilijkt door mijn powerhooks,
het is gewoon even wennen qua balans en volgens mij wegen die krengen ook wel een
kilo'tje ofzo per stuk. Dus dat telde ik ook al niet mee. Dus werd het even wat moeilijk
en kreeg ik er niet meer uit dan 2 moeilijke reps.

Nog even een toilet break gehad voor het lopen want tjees, plots begon alles even te
broebelen :o

Lekker zeg dat het in je gym 6 graden is, flink wat extra zuurstof of niet? Dat is ook wel een lekkere boost :). Goede training weer! Het ging je wel gemakkelijk af zo te lezen :P

Hoest met je buik? al wat beter hihi..ach ja heb je soms. :o

3 pagina's verder......

Inderdaad inderdaad... dat gaat echt hard hier hoor..ik kan het soms niet meer bijhouden hoeveel berichtjes er worden gepost in jou log :P

Vandaag oudjaar!!! ik ga zo beginnen met KOKEN, hele dag koken, misschien even pilatessen thuis, op bezoek gaan, bezoek ontvangen en weer koken :D haha... iedereen een hele fijne dag/avond en LET OP DIE VINGERTJES :mad:

Ik zag net al je post over wat je dan gaat eten in je cut, dat ziet er echt 10x beter uit dan dat magere kcaldieet van je vorige cut :P.
Dit zal je beter trekken, ook je trainingen zullen beter zijn en je hebt aardig wat spiermassa ;) dus die moeten wel goede voeding krijgen! Ik ben benieuwd hoe je cut zal gaan, volgens mij heb je dat wel goed uitgedokterd! :).

Lekker zeg dat het in je gym 6 graden is, flink wat extra zuurstof of niet? Dat is ook wel een lekkere boost :). Goede training weer! Het ging je wel gemakkelijk af zo te lezen :P

Inderdaad inderdaad... dat gaat echt hard hier hoor..ik kan het soms niet meer bijhouden hoeveel berichtjes er worden gepost in jou log :P

Vandaag oudjaar!!! ik ga zo beginnen met KOKEN, hele dag koken, misschien even pilatessen thuis, op bezoek gaan, bezoek ontvangen en weer koken :D haha... iedereen een hele fijne dag/avond en LET OP DIE VINGERTJES :mad:

Succes met je 4 sterren diner bereiden en eet smakelijk!

Ik houd mijn vingers zeker heel :cool:

• #6.130

Jajaja, vandaag ga ik mij nog eens goed volgooien met vlees & drank en dan is het afgelopen.
Terug naar 1 junkdag per week en voor de rest lekker cutten. Kijk er echt naar uit dat mijn
broeken terug wat losser zitten en ik niet meer moet kijken welke shirts er te krap zitten of niet :p

Ja, gisteren was het leuk met die 6°. Het lijkt koud, maar het had net veel geregend
dus de deuren open en laat de lucht maar lekker komen ;)

Buik is beter onderhand. Denk dat het kwam omdat ik mijn potje L-carnitine leeg had gemaakt.
4 van die capsules ineens innemen is blijkbaar wat teveel :o

Vergeet de foto's van je eten niet te maken :p Of beter nog, nodig mij gewoon uit :roflol:

Succes met je 4 sterren diner bereiden en eet smakelijk!

Ik houd mijn vingers zeker heel :cool:

Dokter verbanddoos staat al klaar :D

Gelukkige Nieuwjaarswisseling Rob, ik ga flink junken vanavond en 2 januari hardcore beginnen :). Heb het de afgelopen week al goed volgehouden maarja bij familiebijeenkomst kun je beter iets eten dan niets toch ;)

• #6.132
Gelukkige Nieuwjaarswisseling Rob, ik ga flink junken vanavond en 2 januari hardcore beginnen :). Heb het de afgelopen week al goed volgehouden maarja bij familiebijeenkomst kun je beter iets eten dan niets toch ;)

Voor jou ook alvast kerel ;)

Ik ga nog even squatten vandaag, nog wat helpen in de keuken en dan is het party time!

Whoooohooooooo !

Laatst bewerkt:
  • #6.133
Last training of the year:

Alcohol night before: flesje rode wijn
Sleep: 7 ok hrs
Food: ontbijtgranen & shake pre w/o
Health: 100%
Mentality: grrrrr !
Temp in Gym: 3° (had beter mijn kacheltje aangedaan :p)

Warm Up:
Stepper: 10min
Squat: 20xbb

25u41gw.jpg

Trainingstijd: 86min (start @ 9u20)
Polardata: 132avg - 173max - 934kcal
Comments: allemachtig die squat beulde me af. Na de 8ste rep zat ik er helemaal door.
Onderrug voelde verzuurd, quads wilde niet meer. Denk dat dat lopen van gisteren er
voor iets tussen zat. Ach ja, mijn front squats gingen dan wel weer beter daardoor :)

Spinnen, je moet er maar zin in hebbben ;) respect na zo'n training.

• #6.135
Hey robke, fijne jaarwisseling jonge! Geniet ervan!

ook nog effe getraind ook hier lees ik
goed je benen nog afgebeuld - zelfs na de rode wijn
hoe krijg je het toch voor elkaar
wat dat aangaat ben ik geen bourgondier
een goed 2010 rob

Gelukkig nieuwjaar gap!

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

ps: mooie training nog ffies op de valreep

• #6.139
Hey robke, fijne jaarwisseling jonge! Geniet ervan!

Thanks bro', zelfde voor jou ;)

ook nog effe getraind ook hier lees ik
goed je benen nog afgebeuld - zelfs na de rode wijn
hoe krijg je het toch voor elkaar
wat dat aangaat ben ik geen bourgondier
een goed 2010 rob

:D oefening baart kunst zeker :p

Fijn jaarwisseling kerel

Gelukkig nieuwjaar gap!

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

ps: mooie training nog ffies op de valreep

Thanks, ne gelukkige ook voor u

wat een training op oudejaars dag, ik was telaat wakker om na de gym te gaan.
homegym heeft toch zijn voordelen.

fijne jaarwisseling Rob

Terug
Naar boven