- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere oudejaarstraining bro!
Vanavond lekker gebruik maken van die "window of oppurtunity" he; flessen wijn en champagne zuipen zodat die alcohol direct je getrainde spieren in wordt geloosd!
succs in je gevecht tegen de vet % in 2010!
.
.
. En helaas was de gym al vroeg gesloten
...
. Op naar een gezond nieuw jaar
met als start het zien van lekker eten
vooooor de cut
.
maak echt nooit toetjes omdat ik het ook weinig eet 
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het toetje, maar dat is niet mijn specialiteitmaak echt nooit toetjes omdat ik het ook weinig eet
![]()
P.S. Alles zelf gemaakt..puur & natuurlijk, kook nooit met zakjes,potjes of poedertjes.

Wakker, kater, even leeggoed wegdoen, damn wat is er weer veel gezopen afgelopen avond
Nog een shitload aan vlees over van de fondue/raclette dusproteine. Het jaar start al goed.
Op naar een proper 2010 ! Fijne dagen allemaal !
Gelukkig nieuwjaar Rob.
eten, kan ik altijd!
That's nice; ik ga ook zo beginnen aan de restanten van gisteren...bier, wijn, toast, etc.![]()
Heb net ook een slok op 

Zo heb je je gister nog goed vol gegeten met vlees&drank![]()
.
Je vingers ook nog heel gelaten.
Morgen+zondag ga ik ook weer lekker trainen, gisteren wilde ik wel graag maar had het zo druk met voorbereiding koken, bezoekjes bij paps/schoonouders.. je kent het wel. En helaas was de gym al vroeg gesloten
...
Sorry man, ik ga je toch even plagen... je wilde graag foto's...dus dan krijg je ook foto's. Op naar een gezond nieuw jaar
met als start het zien van lekker eten
vooooor de cut
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het toetje, maar dat is niet mijn specialiteitmaak echt nooit toetjes omdat ik het ook weinig eet
![]()
P.S. Alles zelf gemaakt..puur & natuurlijk, kook nooit met zakjes,potjes of poedertjes.

hee rob
moest jij ook zo wennen aan de smaak van megagrow?
ik moet er wel bij vermelden dat ik het combineer met eas ( bcaa's en amino's )
het smaakt duidelijk heel anders die dan lekkere whey's van nutrition

Was dat in de tijd dat je leefde op lucht, water en goede bedoelingen?wennen? Ik heb die orange & de kers gehad ... wel versie 1 en die was echt wel
lekker. Proefde gewoon naar limonade. Ik had moeite om ervan af te blijven eerder![]()

Je hebt last van een uitzakkende waterhuishouding Dwarfie!Kom er net achter dat ik hele flinke kuiten heb na een avondje zuipen, en een kilo lichter ben. Heeft dus wel z'n voordelen!
(jammer alleen dat training nu geen zin heeft, afwas was al zwaar zat)