MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.082
hmmm.... nog even doortrainen dus ;)

Hehehe ;)

Mag ik met O en N naar jou toe komen?
Drank en hapjes kan ik wel vanaf blijven maar niet van de oliebollen en appelflappen.
Toch ga ik me inhouden net als Jerney.:roflol:

Tuurlijk wel ;)

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Training van vandaag:

Alcohol night before: 1 glas rode wijn, 4 Kerst Leffe
Sleep: 8 ok hrs
Food: ???
Health: 100%
Mentality: last backtraining of the year
Temp in Gym: 10°

Warm Up:
Stepper: 10min
DL & BOR: 20xbb

34pc11c.png

Trainingstijd: 89min (start @ 9u30)
Polardata: 126avg - 159max - 876kcals
Comments: zo, ging wel lekker. Behalve natuurlijk weer die Rack Pulls hé. De benzine
bak is leeg tegen de tijd dat ik eraan begin. En soms lukt het dan nog aardig maar als
de rest al vrij zwaar is, krijg ik dus geen kilo meer omhoog. Ach ja, de spanning en de
squeeze is goed op mijn Rack Pull dus het gewicht doet er niet aan toe hé.

Ik heb mijn BOR ook gewisseld tegen een Yates Row, deze voel ik veel beter in mijn
lats en zo wordt mijn onderrug ook minder belast.

ik doe ook altijd yatew row's, kom er nu pas achter dat ik altijd BOR neer zet, maar goed.
weer zo'n vroege vogel! misschien als je later in de dag traint meer kracht hebt in je trainingen, ik kan in elk geval niet zo vroeg in de morgen trainen tenzij, ik vroeg na bed ben gegaan en al 2 maaltijden heb gegeten.

brute yates rows!

Wat een monsterlijke rug workout weer man!:D

a lots of bloody weights again big rob
sterke yates rows zie ik weer
blijft grappig om aan het begin van de training te lezen wat je hebt gezopen de vorige
avond - very nice

• #6.086
ik doe ook altijd yatew row's, kom er nu pas achter dat ik altijd BOR neer zet, maar goed.
weer zo'n vroege vogel! misschien als je later in de dag traint meer kracht hebt in je trainingen, ik kan in elk geval niet zo vroeg in de morgen trainen tenzij, ik vroeg na bed ben gegaan en al 2 maaltijden heb gegeten.

brute yates rows!

Ja, zou best kunnen, op een kommentje ontbijt granen en een shake presteer je al wat minder ;)

Thanks

Wat een monsterlijke rug workout weer man!:D

Hehehe, zo voelde het ook wel eigenlijk

blijft grappig om aan het begin van de training te lezen wat je hebt gezopen de vorige
avond - very nice

Thanks

Ja, nu is het weer even gedaan tot donderdag met al die alcohol. Eén van dees
ben ik gewoon heel de vakantie door aan het drinken :p

• #6.088
Thanks meid

Ga deze week nog een keertje lopen, dan nog 2 keer KT en cardio het is alweer een nieuw jaar.
Hoppa, terug afzien in de cut :roflol:

Je vind het vast niet erg als die eerste zin van jou bij mij ook pas volgend jaar begint, hihi....

Ik hoef gelukkig echt geen oliebollen en appelflappen te eten.(blijf thuis :o)
Er werd op me werk gevraagd of ik de gerookte zalm die we voor kerst vandaag binnen hebben gekregen wil hebben en ik heb ja gezegd.:meal:
De zalm is zo groot dat ik voor 2/3 dagen ofzo ff een aangepast voedingsschemazal hebben. :roflol:
Soort van tijdelijk keto dieet. :p

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

Thanks meid

Ga deze week nog een keertje lopen, dan nog 2 keer KT en cardio het is alweer een nieuw jaar.
Hoppa, terug afzien in de cut :roflol:
yeahhh leuk dat je ook weer aan het lopen bent.
Ik ben dus niet de enige die buiten in de kou aan het rennen is. :p

Laatst bewerkt:
rust dagje gehad vandaag (gister):D

avond - very nice

Haha inderdaad, vind het ook leuk hoe jij je schema's maakt, wel zeer duidelijk :cool:.. :D

Ik hoef gelukkig echt geen oliebollen en appelflappen te eten.(blijf thuis :o)
Er werd op me werk gevraagd of ik de gerookte zalm die we voor kerst vandaag binnen hebben gekregen wil hebben en ik heb ja gezegd.:meal:
De zalm is zo groot dat ik voor 2/3 dagen ofzo ff een aangepast voedingsschemazal hebben. :roflol:
Soort van tijdelijk keto dieet. :p

Hmmm dat klinkt goed, wilde zalm? :D
Geef mij maar gerookte vis ipv oliebollen en appelflappen :P

He Robke, Hoe gaat het met je?
Je training van maandag zag er weer goed uit! Flinke gewichten ook al had je aan het einde van de rit niet zo veel benzine meer ;). Vet grappig ik...deed dus ook steeds yates row ipv BOR! Ik begon er mee om mijn rug minder te belasten, zonder te weten dat het een totaal andere benaming heeft.

Ach ja, he gaat het nog lukken voor het nieuwe jaar wat je schreef "1x lopen en 2x KT+cardio?" Gister rustdagje gehad?
En in het nieuwe jaar begin je meteen met de cut? :) Denk dat ik ook maar wat kh's ga minderen om mijn vet% iets lager te krijgen..pff...en nog meer cardio haha.

Robke, bij deze alvast een goede jaarwisseling en een gezond&gelukkig&sportief nieuw jaar voor jou en je vrouwtje :).

Nou twijfel ik of ik Yates rows doe of BOR's...
Kan iemand deze dwerg uitleggen wat het verschil is?

• #6.094
Je vind het vast niet erg als die eerste zin van jou bij mij ook pas volgend jaar begint, hihi....

;)

yeahhh leuk dat je ook weer aan het lopen bent.
Ik ben dus niet de enige die buiten in de kou aan het rennen is. :p

Leuk zou ik het niet noemen, maar het voelt wel lekker nadien ;)

rust dagje gehad vandaag (gister):D

Jaja, beetje aanpassen qua dagen nu met de feesten. Vandaag borst & biceps,
morgen benen en buik, en ik ben klaar voor het nieuwe jaar :p

He Robke, Hoe gaat het met je?
Je training van maandag zag er weer goed uit! Flinke gewichten ook al had je aan het einde van de rit niet zo veel benzine meer ;). Vet grappig ik...deed dus ook steeds yates row ipv BOR! Ik begon er mee om mijn rug minder te belasten, zonder te weten dat het een totaal andere benaming heeft.

Ach ja, he gaat het nog lukken voor het nieuwe jaar wat je schreef "1x lopen en 2x KT+cardio?" Gister rustdagje gehad?
En in het nieuwe jaar begin je meteen met de cut? :) Denk dat ik ook maar wat kh's ga minderen om mijn vet% iets lager te krijgen..pff...en nog meer cardio haha.

Robke, bij deze alvast een goede jaarwisseling en een gezond&gelukkig&sportief nieuw jaar voor jou en je vrouwtje :).

Thanks meid ... tja, het is een fijne lijn van enkele graden tussen de Yates en de BOR ... en dan de Pendlay Row :p

Geen probleem meid, planning gaat nog steeds door hoor tot het oude jaar. En op 2 januari gaat de broeksriem wat
vaster en worden de loopschoenen weer wat vaker vastgeknoopt. Iedereen kijkt altijd maar verbaast dat ik er
echt naar uitkijk. Maar afzien zal het wel worden, merk dat mijn maag groter is geworden, dus het dieet zal eens zo
moeilijk zijn.

Bedankt meid, voor jou ook alvast fijne feestdagen en een wensvervullend nieuwjaar.

(ps: you don't need to cut ;))

Hehehe ... Yates Row staat je bovenlichaam op een 70 a 75° met de grond. Je trekt de barbell eigenlijk ook
meer naar boven/achteren. De BOR sta je op een 45 a 50° en trek je hem gewoon naar boven. Bij een Pendlay
sta je parallel met de grond en maak je een deadstop.

Laatst bewerkt:
Comments: zo, ging wel lekker. Behalve natuurlijk weer die Rack Pulls hé. De benzine
bak is leeg tegen de tijd dat ik eraan begin. En soms lukt het dan nog aardig maar als
de rest al vrij zwaar is, krijg ik dus geen kilo meer omhoog. Ach ja, de spanning en de
squeeze is goed op mijn Rack Pull dus het gewicht doet er niet aan toe hé.

Ik heb mijn BOR ook gewisseld tegen een Yates Row, deze voel ik veel beter in mijn
lats en zo wordt mijn onderrug ook minder belast.
Het is natuurlijk niet zo gek éh Rob.
Dat die rack-pulls wat zwaar zijn na wat je daarvoor al allemaal "uit de kast" hebt getrokken...
En je bent een BB'er, dus het maakt inderdaad niets uit. ;)
Vreemd dat je een "Yates row" beter in je lats voelt als een BOR...
Misschien heb je wel een verbindende bloedlijn met Dorian..? ;)
Bij een BOR staat je bovenlichaam hrizontaal tot ongeveer een 30 graden tov de vloer.
Bij een Yates row alles van 30 graden naar vertikaal ongeveer... ;)
Ik heb al gezien dat mensen 'm zo rechtop staand te doen dat het op een gegeven moment meer een "wide grip upright row" word.
Maa als het werkt: why not? :thumbs:

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Hmmm. we verschillen van mening geloof ik...
Het verschil tussen een BOR en de pendlay rows is da je bij de BOR's de halter niet dood op de grond terug legt...

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

De Pendlay variation on the BOR ;)

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

De verschillen zijn dus nog iets groter.
Bij een Pendlay trek je ook explosiever en trek je de schouders harder samen...
Het is maar net hoe je 'm doet, als je 'm maar doet! ;)
Toch?
Rob..? :D

Laatst bewerkt:
Dus als ik m'n rug niet horizontaal houd, maar schouders schuin omhoog wijzend, en de barbell van knieën naar navel trek (schuin omhoog dus) - wat ben ik dan in godsnaam aan het doen? Volgens de mensen in de gym een mooie techniek, maar blijkbaar geen BOR?

• #6.097
Ja, geen idee Hummer, maar ik kan de Yates beter squeezen dan een BOR. Misschien omdat
ik minder focus moet houden op de correcte positie tegenover de vloer.

Owh; tja Hummer het zijn de mini verschillen weer :p Ik zeg dan maar dat ik de Yates doe.
Zo kan niemand mij niets verwijten :roflol:

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Dus als ik m'n rug niet horizontaal houd, maar schouders schuin omhoog wijzend, en de barbell van knieën naar navel trek (schuin omhoog dus) - wat ben ik dan in godsnaam aan het doen? Volgens de mensen in de gym een mooie techniek, maar blijkbaar geen BOR?

Jij bent de Dwarf Row aan het doen dan :p

Ach, het belangrijkste is dat je de spieren voelt werken die je wilt laten werken ;)

Gewoon een nette BOR met een vleugje Yates. ;)

Ja, geen idee Hummer, maar ik kan de Yates beter squeezen dan een BOR. Misschien omdat
ik minder focus moet houden op de correcte positie tegenover de vloer.

Owh; tja Hummer het zijn de mini verschillen weer :p Ik zeg dan maar dat ik de Yates doe.
Zo kan niemand mij niets verwijten :roflol:
Ach "we" hebben zoveel tijd over dat we altijd weer iets vinden om je te verwijten. ;)

Effe muggeziften, yates row is in princiepe ook met supinated grip ;)

Terug
Naar boven