XXL Nutrition

Robke's trainingslog

:roflol: nou nou Hummer, je kan het weer zo smakelijk vertellen hé :p
Smakelijk..?
Ja, eigenlijk wel.
Ik doel nu even op de 5 gebakken eieren, 3 tomaten, 2 plakken kaas en 2 boterhammetjes die ik wat opgeleukt heb met hot curry, cayenne peper en een beetje Maggi! ;)
Maar in mijn vak is het wel zo in deze tijd van het jaar...
Afgelopen zaterdagnacht nog...
Flink wat wind, vorst en een slecht tij...
Een volledig bevroren, spiegelglad voordek aan boord, en daar al balancerend proberen je evenwicht te bevaren terwijl je aan boord van een zeeschip moet zien te komen mbv een touwladder! :eek:
Dan doen we wel een zwemvest aan, maar als je overboord gaat zijn je kansen door onderkoeling wel heel klein... :sad:
Het schijnt te helpen als je een wat royale speklaag hebt trouwens, dan hou je het wat langer vol! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.182
gewoon gaan lopen Robke :p don't be a puss, weet je wel hoeveel cal je verbrand van elke keer terug recht te kruipen nadat je uitschuift :D

:roflol: true story :roflol:

nah, ik vind het nogal kwalijkt eigenlijk. Laatste keer toen ik ben gaan lopen kwam mijn
voet ook al verkeerd neer en daar heb ik tijdens mijn squat sessies alles behalve plezier van gehad.

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Smakelijk..?
Ja, eigenlijk wel.
Ik doel nu even op de 5 gebakken eieren, 3 tomaten, 2 plakken kaas en 2 boterhammetjes die ik wat opgeleukt heb met hot curry, cayenne peper en een beetje Maggi! ;)
Maar in mijn vak is het wel zo in deze tijd van het jaar...
Afgelopen zaterdagnacht nog...
Flink wat wind, vorst en een slecht tij...
Een volledig bevroren, spiegelglad voordek aan boord, en daar al balancerend proberen je evenwicht te bevaren terwijl je aan boord van een zeeschip moet zien te komen mbv een touwladder! :eek:
Dan doen we wel een zwemvest aan, maar als je overboord gaat zijn je kansen door onderkoeling wel heel klein... :sad:
He schijnt te helpen als je een wat ruyale speklaag hebt trouwens, dan hou je het wat langer vol! :thumbs:

Hummer ! Potverdikke ik zit in de cut !

:jk:

:D djees Hummer, dat is al een hele cardio sessie op zich geweest

• #6.184
Wordt er nog gelopen of getraind hier....???

• #6.186
wordt er nog gelopen of getraind hier....???

:d

---------- Toegevoegd om 06:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:22 ----------

Training van gisteren dan nog:

Alcohol night before: 1 wijntje
Sleep: 8 ok hrs
Food: 2400kcals
Health: 70% (zere polsen, knoken, verkoudheid)
Mentality: koud hé !
Temp in Gym: -2° (op het einde een leuke 6°)

Warm up:
Stepper: 10min
Schouders: MP, front raises, side raises, rear laterals

wj6umh.jpg

Trainingstijd: 87min (start @ 15u20)
Polardata: 125avg - 154max - 848kcal
Comments: wat een geklooi maar weer. Dat wisselen van DB in mijn max set zorgt voor
problemen met mijn mind muscle connectie. Volgende keer gewoon gelijk de hele zooi
met de lange DB's + powerhooks pressen. De stap qua gewicht was ook te groot waardoor
ik eigenlijk meer een inclined press ging doen. Beetje lichter gaan terug en wat strikter ook.

Rest van de training ging dan wel weer vrij easy. Alhoewel ik bij mijn shrugs ook al aardig in
de buurt geraak van mijn 12rm.

CardioComments: toch maar mijn spinbike opgekropen. Was een 500m ver gelopen maar
na 2 keer mijn schoen onder mij uit te glijden heb ik wijselijk mij omgekeerd. He who walks
away, lives to fight another day

Laatst bewerkt:
Heel verstandig, voor je het weet maak je de perfecte sliding :D

Zwaar die seated en cabe laterals!
Grote ronde schouderkoppen zijn het helemaal :cool:
Vind die kleine afgezakte schoudertjes maar niets.

• #6.188
Heel verstandig, voor je het weet maak je de perfecte sliding :D

Zwaar die seated en cabe laterals!
Grote ronde schouderkoppen zijn het helemaal :cool:
Vind die kleine afgezakte schoudertjes maar niets.

:roflol: en dat willen we niet natuurlijk.

Thanks meid, krijg de indruk dat sinds ik het een beetje naar achteren doe, het
allemaal wat beter voelt in mijn schouders.

Zit op de één of op de andere manier wel met een pijnlijke wijsvinger, pols en begin verkouden
te worden. Dat belooft nog voor de rest van de week :p

Mja, Rob, je kunt niet alles hebben kerel. Volgende keer beter man.

Goeiemorgen trouwens ;)

---------- Toegevoegd om 07:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:20 ----------

PS: Je bent wel een bikkel hoor in de kou trainen, damn kerel...

• #6.190
Mja, Rob, je kunt niet alles hebben kerel. Volgende keer beter man.

Goeiemorgen trouwens ;)

---------- Toegevoegd om 07:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:20 ----------

PS: Je bent wel een bikkel hoor in de kou trainen, damn kerel...

Ja, soms wil het gewoon allemaal even niet. En mijn pols en wijsvinger doen echt
storend zeer soms. Tja, het zal ook wel weer voorbij gaan hé. Wat vanzelf is gekomen,
gaat ook vanzelf weg :p

En jaja, maar ik had me goed gekleed hoor. T-shirt, capuchon, dikke broek en een muts.
Na 10min voel je dan niets meer van de kou ;)

Misschien wat extra glucosamine nemen gozer.

Gebruik je trouwens supps, en zo ja, welke?

Heej Rob weer ff bij je wezen kijken.
Dussss dikke pak sneeuw bij jullie?
Dan is hardlopen idd niks of je moet al spikes hebben :)
Ben je ook een schaatsliefhebber?
Ik heb gisteren weer lekker even op de ijzers gestaan en voel mijn bovenbeentjes nu wel hoor :P

Zet'm op vandaag ;)

• #6.193
Misschien wat extra glucosamine nemen gozer.

Gebruik je trouwens supps, en zo ja, welke?

Ja hoor, kastje staat vol met supps :p Behalve glucosamine natuurlijk :D

- Animal Pak (1 per dag)
- Cafeïne (soms bij vermoeidheid)
- L-carnitine (3 per dag)
- Xpand Xtreme Pump
- Whey & Caseïne

Heej Rob weer ff bij je wezen kijken.
Dussss dikke pak sneeuw bij jullie?
Dan is hardlopen idd niks of je moet al spikes hebben :)
Ben je ook een schaatsliefhebber?
Ik heb gisteren weer lekker even op de ijzers gestaan en voel mijn bovenbeentjes nu wel hoor :P

Zet'm op vandaag ;)

Ja nou, bij ons achter op de rustige wegen, wordt amper zout gestrooid. Dus
daar ligt nog gewoon alle sneeuw die er gevallen is. Rijden wel wat tractors
af en toe wat het dus eens zo glad maakt.

Schaatsen is niets voor mij :p Mijn evenwicht is niet zo ideaal en mijn kont niet
zo val bestend na tig keer neer te donderen :p

Ja hoor, kastje staat vol met supps :p Behalve glucosamine natuurlijk :D

- Animal Pak (1 per dag)
- Cafeïne (soms bij vermoeidheid)
- L-carnitine (3 per dag)
- Xpand Xtreme Pump
- Whey & Caseïne

Ja nou, bij ons achter op de rustige wegen, wordt amper zout gestrooid. Dus
daar ligt nog gewoon alle sneeuw die er gevallen is. Rijden wel wat tractors
af en toe wat het dus eens zo glad maakt.

Schaatsen is niets voor mij :p Mijn evenwicht is niet zo ideaal en mijn kont niet
zo val bestend na tig keer neer te donderen :p

Ooh ja naatje is dat bij ons in het dorp zie je ook alleen op de hoofdwegen dat ze vegen maar verder ook niet, bagger!
Zo buitenuit wonen zal je dat helemaal wel hebben maar heeft ook wel weer wat :)

Mijn kont kan wel wat valpartijen hebben zit genoeg spek op haha :o maar val gelukkig niet zo vaak meer :D

• #6.196

Kijk, ik wist wel dat jij dat zou snappen :p

Ooh ja naatje is dat bij ons in het dorp zie je ook alleen op de hoofdwegen dat ze vegen maar verder ook niet, bagger!
Zo buitenuit wonen zal je dat helemaal wel hebben maar heeft ook wel weer wat :)

Mijn kont kan wel wat valpartijen hebben zit genoeg spek op haha :o maar val gelukkig niet zo vaak meer :D

Genoeg spek op de poep? Dit vraagt om bewijzen natuurlijk :D

(en spek is lekker!)

Thanks meid, krijg de indruk dat sinds ik het een beetje naar achteren doe, het
allemaal wat beter voelt in mijn schouders.

Zit op de één of op de andere manier wel met een pijnlijke wijsvinger, pols en begin verkouden
te worden. Dat belooft nog voor de rest van de week :p

Misschien ook iets voor mij om te proberen, wie weet :eyebrow:

Verkouden met de bijbehorende hoodpijn heb ik al, daarom hoef ik geen zere pols en wijsvinger te hebben :jk:
Vervelend dat soort k*tklachtjes maar die onderste zin vind ik wel een goeie...

Ja, soms wil het gewoon allemaal even niet. En mijn pols en wijsvinger doen echt
storend zeer soms. Tja, het zal ook wel weer voorbij gaan hé. Wat vanzelf is gekomen,
gaat ook vanzelf weg :p

En jaja, maar ik had me goed gekleed hoor. T-shirt, capuchon, dikke broek en een muts.
Na 10min voel je dan niets meer van de kou ;)

:roflol:

• #6.198
Misschien ook iets voor mij om te proberen, wie weet :eyebrow:

Verkouden met de bijbehorende hoodpijn heb ik al, daarom hoef ik geen zere pols en wijsvinger te hebben :jk:
Vervelend dat soort k*tklachtjes maar die onderste zin vind ik wel een goeie...

:roflol:

True story, heb dat gehoord van 3XL. Eigenlijk zou je setjes side raises een beetje
naar voor, naar opzij en naar achteren moeten doen. Gewoon om je schouderkop volledig te
kunnen belasten.

En die boerenwijsheden van mij, daar zou ik maar niet teveel aandacht aan besteden :p

True story, heb dat gehoord van 3XL. Eigenlijk zou je setjes side raises een beetje
naar voor, naar opzij en naar achteren moeten doen. Gewoon om je schouderkop volledig te
kunnen belasten.

En die boerenwijsheden van mij, daar zou ik maar niet teveel aandacht aan besteden :p

Hahahaha...ze zijn iig geval wel geestig :)

Ik ga dat vanavond in praktijk brengen met mijn babybells :zweet:, misschien ligt het ook teveel aan de eenzijdige belasting.

Gezonde Boeren Verstand :D trouwens weer een stevige training en ik blijf me verbazen over die spinsessies van jou. Het vet moet er toch wel afvliegen ?

Terug
Naar boven