Fitness Seller

Robke's trainingslog

5% is heel veel..maar ook al is het 50%..als het bijde kanten op gaat maakt het niet uit. Stel dat je echte vet = 20 %... als ie dan 1 keer 25 % zegt en de volgende 15%...dan klopt het gemiddelde. Als je dat dan 10 keer meet achter elkaar in 3 mins;..zit ej met gemiddelde redelijk goed. tja als ie elke keer 30% aangeeft;..das raar. of je moet gewoon zo'n chubby zijn ;)
Ik heb thuis een plooimeter en zo'n weegschaal. Ik zal vanavond eens beiden 15 keer achter elkaar meten en dan hier posten...ff checken :p

• Topic Starter Topic Starter
5% is heel veel..maar ook al is het 50%..als het bijde kanten op gaat maakt het niet uit. Stel dat je echte vet = 20 %... als ie dan 1 keer 25 % zegt en de volgende 15%...dan klopt het gemiddelde. Als je dat dan 10 keer meet achter elkaar in 3 mins;..zit ej met gemiddelde redelijk goed. tja als ie elke keer 30% aangeeft;..das raar. of je moet gewoon zo'n chubby zijn ;)
Ik heb thuis een plooimeter en zo'n weegschaal. Ik zal vanavond eens beiden 15 keer achter elkaar meten en dan hier posten...ff checken :p

Tja, als je het zo moet doen, kan je het net zo goed schatten eigenlijk :p Want ja, hoe weet je
nu wanneer je gemiddelde goed zit hé? Zo kunt je er blijven op gaan staan tot je uitkomt wat jij
wilt dat het uitkomt bij wijze van spreken.

Lijkt me trouwens wel sterk dat zo'n weegschaal plots van 25%, naar 15% zou
gaan. Dat op zich is al teken dat het niet klopt hé ;) Op 100kg zou je dan plots 10kg vet/vocht
kwijt zijn geraakt :roflol:

Haha, ik zit altijd rond 8-12% op die dingen terwijl ik nu eerder rond de 15 zit...

hee robke, wat wordt er hier de laatste tijd veel gekletst :p... tijd om weer eens een super training te posten. :D

hee robke, wat wordt er hier de laatste tijd veel gekletst :p... tijd om weer eens een super training te posten. :D

Ja, die wil ik ook weer zien. Come and Robke; there is no tomorrow. Eat that metal. Ik ga jou nu proberen te stimuleren (en ik wil 1000 posts halen voor het einde v/h jaar;)) :p
De computervaardigheden worden al wat beter.:D

Ja, die wil ik ook weer zien. Come and Robke; there is no tomorrow. Eat that metal. Ik ga jou nu proberen te stimuleren (en ik wil 1000 posts halen voor het einde v/h jaar;)) :p
De computervaardigheden worden al wat beter.:D
hahaha schurk :p...

Ja robbie,

Waar blijven die spartaanse trainingen van je?
Of heb je lekker rest v/h weekend....

Gr,
SgTmoSSad

:rolleyes:Robbie wat ben je aan het doen wippen of zo?

Ga eens trainen man!

Is waarschijnlijk biertjes tappen in de kroeg :).

hij staat voor zijn wii :p

Joga oefeningen voor de WII?

:roflol:

Jullie hebben allemaal gelijk :p

Training van vrijdag:

8 min spinbike

Standing Neck Press 20xbarbell 10x43 8x60 5x67 5x67
Standing Lateral Raise 3s 10x20
Cable Upright Row 3s 8x60
Cable Rear Lateral 3s 10x25
Face Pull 1s tot Failure @ 25kg (een repje of 16 gehaald)
Shrugs 3s 8x120

Supersetje :
Kneeling Cable Crunch 3s 12x45 (PR)
Reverse Crunch 3s 15 reps

Trainingtijd: 68min
Comments: Oefeningen wat door mekaar gegooid. Voelde allemaal weer even helemaal
anders. Al bij al best tevreden.

Laatst bewerkt:
En voor het eerst heb ik ook terug weekend cardio gedaan op enkel een shakeje
en een eetlepel olijfolie.

Zaterdag : 60min @ 145bpm
Zondag: 60min @ 133bpm

Goed getraind brother!

Kan je weer lekker gaan chillen vandaag met een tevreden gevoel.

Fijne zondag toegewenst,

SgTmoSSad

En voor het eerst heb ik ook terug weekend cardio gedaan op enkel een shakeje
en een eetlepel olijfolie.

Zaterdag : 60min @ 145bpm
Zondag: 60min @ 133bpm
Zo, dat is flink wat cardio.. vind je dat niet saai? ik zit tijdens cardio constant op mijn horloge te kijken hoe lang ik nog moet :o

Net klaar met mijn tupperware bakjes te vullen :p

Dit wordt de voeding voor komende week ...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

60 min cardio . ga der maar aan staan

Terug
Naar boven