Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(of wie weet zelfs meer mini robke's
). 
? Hé man nog gefeliciteerdddddd!!!!!!!
Geweldig nieuws zeg, hoop echt op een gezond nieuw jaar voor jullie alle 3(of wie weet zelfs meer mini robke's
).
Misschien kan je slecht slapen omdat je in je hoofd lekker aan het piekeren bent dat je over minder dan een jaar papa word?
Nice training btw...die powerhooks lijken me ook lastig... heb je die sinds kort aangeschaft om wat nieuws te proberen?
Thanks meid ...
Nah, niets piekeren, beetje tv kijken en dan lig ik al bijna te knorren, maar eens
ik in bed lig, ben ik plots klaarwakker. Sukkel er al jaren mee eigenlijk. Heb een
tijdje Animal Stak genomen en toen was ik er gelijk vanaf. Kop op kussen en
slapen maar. Maar die mag niet meer verkocht worden nu, dus zit ik weer met
slapeloze nachten hé.
Nee, die powerhooks heb ik besteld zodat ik mijn dumbbells niet meer omhoog
moest gooien. Als je +40kg begint te pressen en die dingen telkens van de
grond moet nemen, gaan zitten, op je been leggen en dan in positie moet
krijgen, verschiet je al veel van je energie. Nu hang ik ze gewoon aan mijn
barbell en kan ik gelijk beginnen eraan. Maar die haak steekt dus wat naar boven
wat het in balans houden wat moeilijker maakt.
, misschien wat andere dingen ondernemen in bed voor het slapen haha 
.
Hmm.... vervelend dat je altijd last hebt gehad van onrustig slapen..
Trainen doe je meestal in de ochtend/middag dus daar zou het vast niet aan liggen... vreemd...dat je dan steeds klaar wakker bent als je in bed ligt. Daar word je dan ook wel moe van, misschien wat andere dingen ondernemen in bed voor het slapen haha
Ik kende dat niet "powerhooks", net wel even gegoogled en het zijn deze toch:
![]()
Snap wel wat je bedoeld met die haken die er boven hangen... dat is wel even wennen ja. Maar alles went.
Fijn weekend vast!!![]()

Nou nou nou, ik denk dat ik de laatste tijd al genoeg heb ondernomen voor het slapen gaan
Jaja, dat zijn die dingen. Ik ben er best wel tevreden over. Zeker omdat ik dan met die
halterstangen niet meer op mijn been zit. Had steeds blauwe zere plekken erdoor.
Thanks meid, maar eerst ga ik nog squatten
![]()
hehe..
nu even lunch maken en naar school... hoop dat ik geen gek*t krijg met de NS.Hahahaha ja dat geloof ik...en dat is zeker bevestigd met het goede nieuws![]()
hehe..
Suc6 met squatten
Ik ga vanavond weernu even lunch maken en naar school... hoop dat ik geen gek*t krijg met de NS.

Blauwe plekken moeten we niet hebben en met die powerhooks pak je toch ook maar weer extra gewicht![]()

Voorlopig nog niet hoor, mijn DB press lag hoger een tijdje terug maar nu door die
hooks ben ik terug wat gezakt om wat eraan te kunnen wennen. Maar uiteindelijk
is dus idd wel het doel meer gewicht erop te kunnen smijten![]()

Met gemak
...maar het lijkt me idd wel een vreemd gevoel, net een kleine disbalans?
Ja idd, zoals een beetje een stoel proberen omhoog te tillen aan één poot

Oei, dat klinkt wel erg lastig...misschien is het wel een nog betere manier om massa te krijgen omdat meer spiervezels gebruikt
Dat zou wel mooi zijn!

Met betrekking tot je nakende vaderschap -> proficiat!
Met betrekking tot je slaapprobleem -> als die HGHup iets deed was het wel diep doen slapen
Met betrekking tot je EZ bar curls -> 8x60kg = NICE

DAmn die powerhooks zijn de oplossing voor de clean-problemen bij mij..![]()