- Waardering
- 1.339
Goh, vervelen ga ik me dit jaar sowieso niet doen hoor
Check plaatje:
![]()
Jaja, enkele weken terug heeft mijn vrouwtje positief geplast![]()
Gefeliciteerd!
Klussen voor een kinderkamer dan maar?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Check plaatje:
![]()

Gefeliciteerd!
Klussen voor een kinderkamer dan maar?![]()

Yo Rob, ik ga een heel eind met je mee over dat BCAA vraagstuk, maar het is weldegelijk zo dat je na de training baat hebt bij BCAA caps. Ze hoeven niet eerst door het lichaam te worden afgebroken, daarom worden ze meteen in je systeem opgenomen. Terwijl de 3 brached amino's die je aantreft in een goeie whey shake wat langer duren eer ze zijn afgebroken. Die eigenschap is alleen direct na je training een voordeel omdat je juist na je training wil dat je snel amino's binnenkrijgt. BCAA's op een ander moment nemen is imo zinloos. Daar is whey goed genoeg voor
Hard gewerkt weer trouwens Rob.
Whow
Wat leuk Robke, van harte gefeliciteerd!!!
Dat 2-3 op het metertje staat toch hoop ik niet voor het aantal kindjes![]()
begot nee ! Dat is het aantal weken zwanger natuurlijk 
Check plaatje:
![]()
Ai, enig idee hoelang de schorsing zal duren?Jaja, enkele weken terug heeft mijn vrouwtje positief geplast![]()

Thanks
begot nee ! Dat is het aantal weken zwanger natuurlijk
![]()

Die kroc-row ziet er een leuke oefening uit, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat het zo'n beest is die het uitvoert op dat filmpje
En proficiat hé met de toekomstige kleine spruit!
Ai, enig idee hoelang de schorsing zal duren?
Gefeliciteerd!

Aha, tja in mijn tijd hadden ze nog niet zulke geavanceerde tests![]()

Ben je zwanger Rob? Dat verklaart dat je niet afvalt ondanks al dat getrain van je!
Gekheid, gefeliciteerd man. Is het jullie eerste?
daarom dat ik ook niet sterker word, door al die vrouwelijke hormonen 
dan kan je volgens mij ook nog van geluk spreken toch, maar gefeliciteerd Rob, gaan jullie naderhand kijken of het een jongen/meisje is of laten jullie je verassenThanks
Thanks, ja, is de eerste. Onverwacht ook eigenlijk gezien wat er in het verleden
met het vrouwke gebeurd is door al die chemo en troep wat ze haar hebben ingespoten.

dan kan je volgens mij ook nog van geluk spreken toch, maar gefeliciteerd Rob, gaan jullie naderhand kijken of het een jongen/meisje is of laten jullie je verassen
lekker getraint en die croc-rows zien er bruut uit, komt door het filmpje ! haha nice
i lol'd...had het toch leuker gevonden als het gewone rows waren, maar dan op Crocs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

...had het toch leuker gevonden als het gewone rows waren, maar dan op Crocs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]