Fitness Seller

Robke's trainingslog

Goh, vervelen ga ik me dit jaar sowieso niet doen hoor ;)

Check plaatje:

33m7tsk.jpg

Jaja, enkele weken terug heeft mijn vrouwtje positief geplast :p

Gefeliciteerd!
Klussen voor een kinderkamer dan maar?:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.242
Laatst bewerkt:
Yo Rob, ik ga een heel eind met je mee over dat BCAA vraagstuk, maar het is weldegelijk zo dat je na de training baat hebt bij BCAA caps. Ze hoeven niet eerst door het lichaam te worden afgebroken, daarom worden ze meteen in je systeem opgenomen. Terwijl de 3 brached amino's die je aantreft in een goeie whey shake wat langer duren eer ze zijn afgebroken. Die eigenschap is alleen direct na je training een voordeel omdat je juist na je training wil dat je snel amino's binnenkrijgt. BCAA's op een ander moment nemen is imo zinloos. Daar is whey goed genoeg voor ;)

Hard gewerkt weer trouwens Rob.

Whow :cheer:

Wat leuk Robke, van harte gefeliciteerd!!!
Dat 2-3 op het metertje staat toch hoop ik niet voor het aantal kindjes ;)

• #6.245
Yo Rob, ik ga een heel eind met je mee over dat BCAA vraagstuk, maar het is weldegelijk zo dat je na de training baat hebt bij BCAA caps. Ze hoeven niet eerst door het lichaam te worden afgebroken, daarom worden ze meteen in je systeem opgenomen. Terwijl de 3 brached amino's die je aantreft in een goeie whey shake wat langer duren eer ze zijn afgebroken. Die eigenschap is alleen direct na je training een voordeel omdat je juist na je training wil dat je snel amino's binnenkrijgt. BCAA's op een ander moment nemen is imo zinloos. Daar is whey goed genoeg voor ;)

Hard gewerkt weer trouwens Rob.

Ok, maar in die optiek kan je dan beter enkel Hydrolisaat nemen of Isolate.
Die dingen zijn al voorverteerd eigenlijk en zijn bijna even snel. Zeker die Hydro.
Dus kan je lekker je whey en je bcaa uitsparen en gewoon investeren in een
snellere shake.

---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Whow :cheer:

Wat leuk Robke, van harte gefeliciteerd!!!
Dat 2-3 op het metertje staat toch hoop ik niet voor het aantal kindjes ;)

Thanks

:roflol: begot nee ! Dat is het aantal weken zwanger natuurlijk ;)

Die kroc-row ziet er een leuke oefening uit, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat het zo'n beest is die het uitvoert op dat filmpje:p

En proficiat hé met de toekomstige kleine spruit :D!

• #6.250
Die kroc-row ziet er een leuke oefening uit, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat het zo'n beest is die het uitvoert op dat filmpje:p

En proficiat hé met de toekomstige kleine spruit :D!

Ja, die row is leuk, kan je lekker op poweren eigenlijk.

Thanks

Ai, enig idee hoelang de schorsing zal duren? ;)

Gefeliciteerd!

Haha, ja, nog een 8 maand hé ;)

Mercie

Aha, tja in mijn tijd hadden ze nog niet zulke geavanceerde tests :D

:D

gefeliciteerd jongen

Ben je zwanger Rob? Dat verklaart dat je niet afvalt ondanks al dat getrain van je!

Gekheid, gefeliciteerd man. Is het jullie eerste?

• #6.253

Thanks

Ben je zwanger Rob? Dat verklaart dat je niet afvalt ondanks al dat getrain van je!

Gekheid, gefeliciteerd man. Is het jullie eerste?

:roflol: daarom dat ik ook niet sterker word, door al die vrouwelijke hormonen :p

Thanks, ja, is de eerste. Onverwacht ook eigenlijk gezien wat er in het verleden
met het vrouwke gebeurd is door al die chemo en troep wat ze haar hebben ingespoten.

Thanks
Thanks, ja, is de eerste. Onverwacht ook eigenlijk gezien wat er in het verleden
met het vrouwke gebeurd is door al die chemo en troep wat ze haar hebben ingespoten.
dan kan je volgens mij ook nog van geluk spreken toch, maar gefeliciteerd Rob, gaan jullie naderhand kijken of het een jongen/meisje is of laten jullie je verassen:D

lekker getraint en die croc-rows zien er bruut uit, komt door het filmpje ! haha nice

• #6.255
dan kan je volgens mij ook nog van geluk spreken toch, maar gefeliciteerd Rob, gaan jullie naderhand kijken of het een jongen/meisje is of laten jullie je verassen:D

lekker getraint en die croc-rows zien er bruut uit, komt door het filmpje ! haha nice

True ... en nope, geen verassingen voor ons ;)

Ja, die Kroc Rows is weer even iets anders dan alsmaar de vertrouwde DBrows.
Ga ik voorlopig weer even erin houden

...had het toch leuker gevonden als het gewone rows waren, maar dan op Crocs ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gratz Rob, was jij trouwens al vader?

• #6.259
Gefeliciteerd Rob!:D

Terug
Naar boven