Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.361
Ik drink nu regelmatige een stevige cognac voor ik ga slapen. Is minder kCals dan wijn en als je er zo gauw eentje drinkt voor je naar bed gaat, slaap je echt lekker. :D

• #6.363
Ik drink nu regelmatige een stevige cognac voor ik ga slapen. Is minder kCals dan wijn en als je er zo gauw eentje drinkt voor je naar bed gaat, slaap je echt lekker. :D

Ja, maar dat is nu net gevaarlijk voor mij :p Als ik er eentje drink wil ik meer meer MEEEEEEEER :D
En dat is niet zo goed om doen met cognnac :p Dacht dat dat om en bij de 1500kcal per fles was.
(en trust me, ik drink zo'n fles lekker uit) En met een wijntje kan dat al minder kwaad plus ik drink er
rustiger en minder van. (en rode wijn heeft ook wel wat goede eigenschappen)

Laatst bewerkt:
Ja, maar dat is nu net gevaarlijk voor mij :p Als ik er eentje drink wil ik meer meer MEEEEEEEER :D
En dat is niet zo goed om doen met cognnac :p Dacht dat dat om en bij de 1500kcal per fles was.
(en trust me, ik drink zo'n fles lekker uit) En met een wijntje kan dat al minder kwaad plus ik drink er
rustiger en minder van. (en rode wijn heeft ook wel wat goede eigenschappen)

Net opgezocht en 1 cognac (35ml) is 80 kCals. Dus valt heel goed mee. Als je zo een flesje opdrinkt terwijl je gewoon in de zetel tv zit te kijken, moet je je toch eens gaan afvragen of je geen alcoholieker bent. :p

• #6.365
Net opgezocht en 1 cognac (35ml) is 80 kCals. Dus valt heel goed mee. Als je zo een flesje opdrinkt terwijl je gewoon in de zetel tv zit te kijken, moet je je toch eens gaan afvragen of je geen alcoholieker bent. :p

35ml is toch niks seg ... een normale borrel is al 50ml.

En tja, wat kan ik zeggen, alcoholieker ben ik niet, weekendalcoholieker misschien wel :p
Ik heb gewoon een hele hoge tolerantie en drink over het algemeen sowieso al veel.
Maakt niet uit of er al dan niet alcohol inzit.

35ml is toch niks seg ... een normale borrel is al 50ml.

En tja, wat kan ik zeggen, alcoholieker ben ik niet, weekendalcoholieker misschien wel :p
Ik heb gewoon een hele hoge tolerantie en drink over het algemeen sowieso al veel.
Maakt niet uit of er al dan niet alcohol inzit.

Ik kopieer gewoon wat in de calorietabel staat.. En 35ml is inderdaad niet veel, maar ik denk toch niet dat ik met 1 fles minder dan 15 'borrels' heb. Dus meer als 40-45 zal het wel niet zijn.
Maar genoeg over alcohol. Back to training!

Ik neem zo nu en dan aan het einde van de dag gewoon wat dampjes ;).
Geen verbranding vind er plaats + geen extra kcal :o

• #6.368
Pff, niet voor mij weggelegd hoor. Dan ben ik gelijk de dag erna de hele dag nog
luier dan een luiaard on HGH :p

Heb ik gelukkig geen last van, ja je ziet het... hoe vroeg ik steeds reageer :o

Maar ja, ik kan weer niet tegen alcohol ;) drink het max. dan 3 x per jaar (en dan alleen wijn).

• #6.370
Heb ik gelukkig geen last van, ja je ziet het... hoe vroeg ik steeds reageer :o

Maar ja, ik kan weer niet tegen alcohol ;) drink het max. dan 3 x per jaar (en dan alleen wijn).

Hehehe, tjaaaaa ... trouwens, ik moet er ook veel te ver voor rijden. Dus ja, dan
is mijn zin erin al helemaal over. Mijn fles wijn kan ik gewoon bij de winkel op de
hoek halen :p

Hehehe, tjaaaaa ... trouwens, ik moet er ook veel te ver voor rijden. Dus ja, dan
is mijn zin erin al helemaal over. Mijn fles wijn kan ik gewoon bij de winkel op de
hoek halen :p

snap ik ;)

Dampjes? is dat zo'n waterpijp met een goedje erin?

Soort van, maar dan een vamporizer. Dus met een warmte element waardoor het alleen de werkzame stoffen verdampt en niks verbrand (dus geen kankerverwekkende stoffen).

Zelf gebruik ik het af en toe in de avond, maar het is voornamelijk dat het hier staat voor mijn vriend. Die heeft er ook een medicinale verklaring voor van de huisarts ivm zijn ziekte. Het had hem toen veel geholpen na zijn kuren en nu ook met beter en meer eten, goed slapen, niet zoveel piekeren, meer rust en minder vermoeidheid.

We gebruiken ook alleen maar van onze eigen plantjes, weet je tenminste zeker dat er niet meer geklooit is.

Laatst bewerkt:
  • #6.375
snap ik ;)

Soort van, maar dan een vamporizer. Dus met een warmte element waardoor het alleen de werkzame stoffen verdampt en niks verbrand (dus geen kankerverwekkende stoffen).

Zelf gebruik ik het af en toe in de avond, maar het is voornamelijk dat het hier staat voor mijn vriend. Die heeft er ook een medicinale verklaring voor van de huisarts ivm zijn ziekte. Het had hem toen veel geholpen na zijn kuren en nu ook met beter en meer eten, goed slapen, niet zoveel piekeren, meer rust en minder vermoeidheid.

We gebruiken ook alleen maar van onze eigen plantjes, weet je tenminste zeker dat er niet meer geklooit is.
Aha begrijp het ;)
Iig mooi dat het je vriend zo goed helpt zeg das wel fijn :)

Haha nee dankjewel.
Ik heb ooit es 1x iets gerookt en daar ben ik toen zo ziek en moe van geweest dat ik het nooit meer gedaan heb. Pilletjes heb ik ook nog nooit gehad hoewel ik best benieuwd ben hoe ik daar op zal reageren haha.

Geef mij ook maar gewoon een lekker glas wijn of iets sterkers, veel beter voor Greetje :D

• #6.377
Haha nee dankjewel.
Ik heb ooit es 1x iets gerookt en daar ben ik toen zo ziek en moe van geweest dat ik het nooit meer gedaan heb. Pilletjes heb ik ook nog nooit gehad hoewel ik best benieuwd ben hoe ik daar op zal reageren haha.

Geef mij ook maar gewoon een lekker glas wijn of iets sterkers, veel beter voor Greetje :D

Ach, je moet dat ook allemaal niet proberen ;)

Ik heb jouw deel al gedaan :p En dat van Pilatesmeisje ook :p
(en van nog wel een paar mensen denk ik zo :D)

goh , drank , drugs , robs log is het goede voorbeeld :rolleyes:

kan het zelf niet combineren met trainen , een avond alcohol of stickies en ik ben zo lui en zwak de volgende dag , is t niet waard

alleen bepaalde rondvormige kleine objecten kunnen me in verleiding brengen , de dag erna train je toch als een beest :p

iig weer een mooie training , nu niet meer over alcohol dromen en beesten!

• #6.380
goh , drank , drugs , robs log is het goede voorbeeld :rolleyes:

kan het zelf niet combineren met trainen , een avond alcohol of stickies en ik ben zo lui en zwak de volgende dag , is t niet waard

alleen bepaalde rondvormige kleine objecten kunnen me in verleiding brengen , de dag erna train je toch als een beest :p

iig weer een mooie training , nu niet meer over alcohol dromen en beesten!

Nou nou nou, zo erg is het niet gesteld met mijn log hoor ;)

Drugs, ben ik al even vanaf hoor, heb al enkele jaren niets meer genomen ;)
Maar vroegah .... pfff. En de alcohol is ook al minder hoor ;)

---------- Toegevoegd om 06:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:11 ----------

Training van gisteren dan maar:

Alcohol night before: 0
Sleep: 6 ok hrs
Food: 2400kcals
Health: 95%
Mentality: auwtsj auwtsj auwtsj
Temp in Gym: 6° (zonder kachel ! het leek wel een vleugje lente)

Warm Up:
Stepper: 10min
Bench Press: 20xbb

14kyyqw.jpg

Trainingstijd: 82min (start @ 15u20)
Polardata: 120avg - 153max - 722kcal
Comments: zo, weer een repje meer op mijn bench gehaald. Alles loopt wel lekker eigenlijk.
Volgende keer weer een 2.5kg bijsteken. Eens kijken waar de boot gaat stranden.

EZ bar curls ... pff, dat is volgens mij hetgeen wat voor irritatie zorgt aan mijn rechter
pols. Damn, wat deed dat zeer. Even een break met die oefening nemen denk ik.

CutComments: ik vind persoonlijk dat ik nog steeds teveel moet eten :p Ik ben met momenten
echt gewoon 'over'eten. Nu ja, zo voelt het met mijn maag. Heb ook massive veel stoelgang.
Het toiletpapier gaat er in ijl tempo door. En nog spant mijn broek :o Benieuwd aankomende
zaterdag wat de meting gaat zeggen. Maar volgens mij is het gewoon status quo.

Zondag knoop ik terug de loopschoenen aan ! Het gaat eindelijk goed dooien !

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven