- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat de nieuwe Sonja Bakker, 2kg bloemkool als ontbijt?ach ja, on the up side: ik heb wel een lekker vol gevoel erdoor![]()

Is dat de nieuwe Sonja Bakker, 2kg bloemkool als ontbijt?

Als De Heer had gewild dat we groenten aten, hadden we wel hoeven en langetanden gehad jongens.
MEATEATERS RULE!![]()

die shrugs
goed om te horen dat je je weer goed voelt, nu zit ik aan de maagkrampen (alweer)
hoe verloopt de cut zover?
En dat ze nog zo makkelijk gaan eigenlijk 

Want sinds vorige week zit
Geen idee hoe het komt ... tja, 2400kcal zal nog teveel zijn Ja, ik sta zelf ook te kijken van die shrugsEn dat ze nog zo makkelijk gaan eigenlijk
Truth be told, mijn traps zijn best wel aardig vooruit gegaan afgelopen tijd
De cut? Pff, ik heb mijn hoop gezet op het terug gaan lopenWant sinds vorige week zit
er gewoon een kilo meer aanGeen idee hoe het komt ... tja, 2400kcal zal nog teveel zijn
voor me hé. Niet voor niets dat ik nog zo sterk ben en PR's kan zetten. Volgende week zak
ik tot een 2000kcal denk ik zo.

Misschien zijn het wel niet alleen vetjes, toch?
Die shrugs zijn idd giga maar ik vind die cable lateral en triceps ook heftig.
Voel je ze een beetje vandaag? Anders heb je er morgen wel plezier van![]()

Zelfs van mijn triceps. En die laten zich

Geen idee, maar mijn broek spant harder en harder op mijn taille
Ja, ik heb er vandaag zeker plezier vanZelfs van mijn triceps. En die laten zich
niet snel voelen. Komt waarschijnlijk door de grotere ROM bij mijn press downs. Ik press
ze nu van mijn kin tot mijn kruis. Vroeger deed ik enkel parallel met grond tot mijn kruis
Mijn straps hebben ook de nodige battle scars nagelaten door het shruggen. De mensen
dachten al dat ik aan sm deed en te strak werd vast gebonden![]()

ik vind 10cm boven parallel al pijnlijk genoeg 
Wie weet wat die buren van jou allemaal over je rondvertellen, hahaha...denken straks nog dat die taille van jou is opgezwollen door kneuzingen
Triceps vanaf je kin he, pfff...ik vind 10cm boven parallel al pijnlijk genoeg
![]()
met al dat gegrom en lawaai wat er soms uit mijn schuur komt, zou het me niet
Goeiedag, die BB shrugs behind the back is wel echt een pittige, alleen die MP viel me wat tegen. Misschien wat eerder in je programma zetten.
Alles bij elkaar een prima training.![]()
Shrugs zijn massive, Rob. Is die shoulder press zittend?
Je zou ze, ter ondersteuning van de MP, staand kunnen doen.
buren zullen wel denken dat er een dier is opgesloten in je stal/garage?![]()