AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Een win-win situatie Rob! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.443
Als De Heer had gewild dat we groenten aten, hadden we wel hoeven en langetanden gehad jongens.
MEATEATERS RULE! :D

Als De Heer had gewild dat we groenten aten, hadden we wel hoeven en langetanden gehad jongens.
MEATEATERS RULE! :D

:roflol:

Ben nu anders heel blij met die groentes...geen carbs en ook nog eens geen groentjes zou mij ook mijn stoelgang kosten :D

beterschap man!, ik weet wat je bedoeld, ben ook al een poosje zwak , snotterig en het komt er ook niet uit zoals het hoort :P

iig mooie squats :)

Groenten zijn echt een godsgeschenk in de cut :D !
En ik denk dat ik in mijn toekomstige cut ook zo'n bakjes ga maken voor in de vriezer. Verschillende eiwitbronnen en geen werk meer aan (éénmaal ze gemaakt zijn). Wat zijn logjes toch handig om dingen bij te leren :D!

• #6.448
Ik ga nog maar eens een training posten:

Alcohol night before: 3 rode wijntjes
Sleep: 6 ok hrs
Food: 2400kcal
Health: 100% (alles is terug in orde!)
Mentality: Animal mode !
Temp in Gym: 7°

Warm Up:
Stepper: 10min
MP, en nog wat raises allerhande 20x

23ll0eu.jpg

Trainingstijd: 87min (start @ 15u20)
Polardata: 136avg - 172max - 988kcal
Comments: tjonge jonge, ik voelde me goed vandaag. Geen zeertjes of
pijntjes, geen diarree of niets ... het ging gewoon super dan ook. Zelfs
het lopen ging netjes. Zeker gezien ik al even niet meer gelopen had.

LIGHT WEIGHTS BABY !!!!

die shrugs:eek::D
goed om te horen dat je je weer goed voelt, nu zit ik aan de maagkrampen (alweer)

hoe verloopt de cut zover?

• #6.450
die shrugs:eek::D
goed om te horen dat je je weer goed voelt, nu zit ik aan de maagkrampen (alweer)

hoe verloopt de cut zover?

Ja, ik sta zelf ook te kijken van die shrugs :p En dat ze nog zo makkelijk gaan eigenlijk :p
Truth be told, mijn traps zijn best wel aardig vooruit gegaan afgelopen tijd :p

De cut? Pff, ik heb mijn hoop gezet op het terug gaan lopen :p Want sinds vorige week zit
er gewoon een kilo meer aan :o Geen idee hoe het komt ... tja, 2400kcal zal nog teveel zijn
voor me hé. Niet voor niets dat ik nog zo sterk ben en PR's kan zetten. Volgende week zak
ik tot een 2000kcal denk ik zo.

Laatst bewerkt:
Ja, ik sta zelf ook te kijken van die shrugs :p En dat ze nog zo makkelijk gaan eigenlijk :p
Truth be told, mijn traps zijn best wel aardig vooruit gegaan afgelopen tijd :p

De cut? Pff, ik heb mijn hoop gezet op het terug gaan lopen :p Want sinds vorige week zit
er gewoon een kilo meer aan :o Geen idee hoe het komt ... tja, 2400kcal zal nog teveel zijn
voor me hé. Niet voor niets dat ik nog zo sterk ben en PR's kan zetten. Volgende week zak
ik tot een 2000kcal denk ik zo.

Misschien zijn het wel niet alleen vetjes, toch? :)
Die shrugs zijn idd giga maar ik vind die cable lateral en triceps ook heftig.
Voel je ze een beetje vandaag? Anders heb je er morgen wel plezier van :D

• #6.452
Misschien zijn het wel niet alleen vetjes, toch? :)
Die shrugs zijn idd giga maar ik vind die cable lateral en triceps ook heftig.
Voel je ze een beetje vandaag? Anders heb je er morgen wel plezier van :D

Geen idee, maar mijn broek spant harder en harder op mijn taille :p

Ja, ik heb er vandaag zeker plezier van :p Zelfs van mijn triceps. En die laten zich
niet snel voelen. Komt waarschijnlijk door de grotere ROM bij mijn press downs. Ik press
ze nu van mijn kin tot mijn kruis. Vroeger deed ik enkel parallel met grond tot mijn kruis :p

Mijn straps hebben ook de nodige battle scars nagelaten door het shruggen. De mensen
dachten al dat ik aan sm deed en te strak werd vast gebonden :p

Geen idee, maar mijn broek spant harder en harder op mijn taille :p

Ja, ik heb er vandaag zeker plezier van :p Zelfs van mijn triceps. En die laten zich
niet snel voelen. Komt waarschijnlijk door de grotere ROM bij mijn press downs. Ik press
ze nu van mijn kin tot mijn kruis. Vroeger deed ik enkel parallel met grond tot mijn kruis :p

Mijn straps hebben ook de nodige battle scars nagelaten door het shruggen. De mensen
dachten al dat ik aan sm deed en te strak werd vast gebonden :p

Wie weet wat die buren van jou allemaal over je rondvertellen, hahaha...denken straks nog dat die taille van jou is opgezwollen door kneuzingen :D

Triceps vanaf je kin he, pfff...:eek: ik vind 10cm boven parallel al pijnlijk genoeg :o

• #6.454
Wie weet wat die buren van jou allemaal over je rondvertellen, hahaha...denken straks nog dat die taille van jou is opgezwollen door kneuzingen :D

Triceps vanaf je kin he, pfff...:eek: ik vind 10cm boven parallel al pijnlijk genoeg :o

:roflol: met al dat gegrom en lawaai wat er soms uit mijn schuur komt, zou het me niet
verbazen wat voor wilde verhalen de ronde doen. :p

Ja, die grotere ROM laat zich per direct bemerken hoor. I like it !

Goeiedag, die BB shrugs behind the back is wel echt een pittige, alleen die MP viel me wat tegen. Misschien wat eerder in je programma zetten.
Alles bij elkaar een prima training.:thumbs:

Shrugs zijn massive, Rob. Is die shoulder press zittend?

• #6.457
Goeiedag, die BB shrugs behind the back is wel echt een pittige, alleen die MP viel me wat tegen. Misschien wat eerder in je programma zetten.
Alles bij elkaar een prima training.:thumbs:

Ja, die MP is onder het motto doublé. Hoop hiermee mijn DB press hoger te krijgen.

20. Break Plateaus with Doublé TrainingDoublé is a French term that means to do something twice. I learned it from Pierre Roy, who’s probably Canada’s best weightlifting coach. Basically it involves doing the same exercise twice in the same workout. Whatever lift you want to improve, you do it twice. So for example if your squat is weak, you squat at the beginning of a workout, then you squat again at the end. It’s a great plateau buster that can work for strength specialization or hypertrophy specialization. Let’s say you have shitty calves. You can do ten sets of calves at the beginning of the workout, then train chest and back, then do ten sets of calves at the end

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Shrugs zijn massive, Rob. Is die shoulder press zittend?

Yep yep, rug strak tegen de leuning.

Je zou ze, ter ondersteuning van de MP, staand kunnen doen.

buren zullen wel denken dat er een dier is opgesloten in je stal/garage?:roflol:

• #6.460
Je zou ze, ter ondersteuning van de MP, staand kunnen doen.

Ja, heb ik ook al gedacht ... dan kan ik eventueel ook mijn belt gebruiken en profiteren van misschien nog
wat extra gewicht te kunnen gebruiken.

buren zullen wel denken dat er een dier is opgesloten in je stal/garage?:roflol:

Hehe, ons huis ligt naast een braak liggend stuk grond langs één kant. En daarnaast
woont mijn schoonbroer. En die zegt dat die mij soms nog hoort :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven