- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en soms roepen: ONE MORRRRRRRE !
whaha, of LIGHT WEEIGHT roepen, of dit schreeuwen, i'm Rob and i'm superhuman!en soms roepen: ONE MORRRRRRRE !
Haha, vrouw moet dan altijd lachen. En zegt ze: ge zijt niet zwaar aan het trainen zeker?
Zeg ik altijd neeeeeuh, want breder worden wil ik niet meer![]()
Hi there!
Ga jou logje ook eens ff volgen...altijd leuk om stats te bekijken en vorderingen te volgen!
Gelukkig ben je ook weer fit, ik had vorige wk ook een fikse buikgriep te pakken bleh...maar deze wk gaan we ook weer knallen!!!
Keep up the good work!
Greetz Miekster![]()

Maar, we blijvenDjees harde training Rob! Die shrugs zijn gewoon idioot![]()

met al dat gegrom en lawaai wat er soms uit mijn schuur komt, zou het me niet
verbazen wat voor wilde verhalen de ronde doen.
Ja, die grotere ROM laat zich per direct bemerken hoor. I like it !

En dan staat daar zo'n stellage, bands gespannen tussen stalen objecten, en allerlei posters van geoliede mannen in glimmende tanga's...haha als je weer van die strap scars heeft moet je is aan iemand in de buurt vragen ''of hij meekomt je schurrtje in , want je wil hem wat laten zien''

haha als je weer van die strap scars heeft moet je is aan iemand in de buurt vragen ''of hij meekomt je schurrtje in , want je wil hem wat laten zien''
kijken of ie hard wegrent
brute training tho rob! keep it up!
En dan staat daar zo'n stellage, bands gespannen tussen stalen objecten, en allerlei posters van geoliede mannen in glimmende tanga's...
En dan valt de deur in het slot...

En die Pull Ups het einde waren ook niet slecht 
Pittige rows; Yates row is met mixed grip toch
Lights out bij chinnen gebeurt bij mij ook vaak.![]()
Nee hoor, gewoon bovenhands6gr vet extra, zo zodat is vast wel een hele theelepel olijfolie.
Het mag zelfs wel een wonder heten dat aan de dunne was, hihi....
inderdaad seg ... zo zie je maar hoeveel het eigenlijk maar uitmaakt. 
Hoe komt het dat jouw eten zwaarder is als het is gebakken? DW snapt het even niet...
aangepast in post 
vis/vlees altijd bereid wegen je verliest vaak zoveel gewicht tijdens het bakken
inderdaad seg ... zo zie je maar hoeveel het eigenlijk maar uitmaakt.
Maar opperde hij dan weer: 700kcal wegfietsen = 60min fietsen bv ... wat dan
wel weer een goed argument was
Ach ja, zo strikt leef ik toch niet, dus die enkele kcal meer, maakt het me niet.

, dat is toch weer min dik 1 maaltijd...
Daar heb je een punt, zeker weten, dat is toch weer min dik 1 maaltijd...