Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer jij maar eens een leeuw groot te brengen met groenten...![]()

Ik heb pan-groenten (paprika, boontjes, broccoli, champignons etc) en dan
kieper ik er nog wat gehakte diepvries spinazie onder. Echt wel lekker, zelfs met
enkel maar een beetje peper.

Probeer jij maar eens een leeuw groot te brengen met groenten...![]()

Zo vroeg gaan lopen in de morgend, moet je hierna nog gaan werken en heeft dit geen negatieve invloed op je ? zoals vermoeid zijn fzo..
Binnenkort kruipt er ook eens terug cardio in en ben ook wel van plan om het smorgens te doen, maar 'k moet nog wel fit zijn daarna![]()
Is dus gisteren na het werk
Ik eet tegenwoordig stukjes komkommer extra tijdens de maaltijden waarbij ik groente mag eten.(vult bij mij goed)
Kwa groente doe ik nu bijna alles in de roerbak klaarmaken op de groene groenten na.
roerbak Spitskool met koolvis of kipfilet (en rijst) ben ik vooral fan van.
Succes met dieeten.

Maar een maandje niet lopen, dan ben je gelijk al heelIk ga komende weekend ook weer van voor af aan beginnen... denk niet dat ik nog enige 'loopconditie' over heb...Het begint goed te gaanMaar een maandje niet lopen, dan ben je gelijk al heel
wat kwijt van wat je had opgebouwd
Ik ga komende weekend ook weer van voor af aan beginnen... denk niet dat ik nog enige 'loopconditie' over heb...

Dikke pomp trouwens in mijn quads & kuiten. Maarja, ze moeten ook aardig wat
gewicht vooruit proberen te bewegen![]()

door mijn korte beentjes, met dan wel een shitload aan reps![]()

true ... ik zal dan maar een trampoline kopen zeker 
true ... ik zal dan maar een trampoline kopen zeker
![]()

Doe maar niet...
Serieus, er gebeuren de grootste ongelukken met die dingen, 2 jaar terug had een collega nog een wervel gebroken.
Die had nog geluk dat hij nu een beetje uitgerevalideerd is en zich niet op wieltjes verplaatst.
Run baby, run!![]()