jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Damn ... ok, dan maar op naar kapotte knieën en enkels![]()

Dat is een goede tweede

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn ... ok, dan maar op naar kapotte knieën en enkels![]()

Klinkt beter dan die geknakte wervel - ik doe met je mee!Damn ... ok, dan maar op naar kapotte knieën en enkels![]()

Klinkt beter dan die geknakte wervel - ik doe met je mee!![]()
beter wat calcium, glucosamine beginnen stockeren dus 
pffft , ren onzin.. trainingen wil ik zien!
neehoor robje , lekker bezig!

Hard gewerkt man,
en uiteindelijk met het rustig opbouwen kom je uiteindelijk bij je doel qua gewichten! Gewoon lekker rustig aan opbouwen, beter langzaam & goed dan dat je het allemaal snel doet en straks bijv. blessures krijgtmoeten we niet hebben
.
Robke, vast een fijn weekend!![]()

Vanavond squats & morgen weer lekker lopen. µ

Thanks meid
Zo is dat. Ik heb tijd genoeg
En ach, het weekend lijkt nog pijnlijk te wordenVanavond squats & morgen weer lekker lopen. µ
Dus het wordt weer pijnlijke poten
![]()

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.. met andere woorden brutaal squatten dus![]()

Mooi? Who cares about being pretty, I need mass baby !![]()

zijn mooi
Massa = freak 

Thanks meid
Zo is dat. Ik heb tijd genoeg
En ach, het weekend lijkt nog pijnlijk te wordenVanavond squats & morgen weer lekker lopen. µ
Dus het wordt weer pijnlijke poten
![]()
Gaat hier al lekker op de vroege morgen haha
IIG doe ik wel met je mee wat betreft het moeilijk lopen, ik ga zo mijn benen trainen.

Nek aan nek op de bench Rob! Stevige bicep curls hoor.
ik doe het rustig aan
Denk dat je me binnenkort dus lekker voorbij schiet 
goeie training
die dips op het eind zijn natuurlijk killing

die standing concentration curls doe je die uitvoeren zoals Arnold him self het deed?
en ik zie dat je incline DB-presses doet met 47,5kg, waar heb je deze aan bevestigt?
je hebt toch handvaten waar je plates op kunt bevestigen toch, welke heb je precies, ik wil namenlijk ook een setje halen zodat ik ook zwaarder kan gaan in me gym (zolang me gym het toelaat dat ik eigen apparatuur mee neem :') )
lekker getraint rob

Van het merk Nordic Fitness zijn die. Die zijn niet te groot en laten een goede ROM toe.
Voor mijn DB rows kunnen er best