AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.681
is dat photoshop:eek:

dacht heel even dat er black squat stond, mooie training om het weekend mee te beginnen:D
ga je dit weekend nog rennen

Ja, ik zit hier dus met de loopschoenen al aan ... maaaaaaaar, hier ligt weer +5cm
sneeuw. Dus lopen zit er niet in. Dan maar wat sneeuwruimen :p

watje!

Ts...
Het is dat ik niet van plan was te gaan lopen, anders ging ik er gewoon door! :D
Ik ga straks gewoon HARDCORE boodschapjes doen.
Dwars door de sneeuwbuien heen! ;)
Vanmiddag een verjaardag (dochter van 31-01-1992) en ik wil natuurlijk wel wat te (vr)eten hebben éh..?! ;)
Rob!
Je zumba dvd roept! :roflol:

• #6.685
Ts...
Het is dat ik niet van plan was te gaan lopen, anders ging ik er gewoon door! :D
Vanmiddag een verjaardag (dochter van 31-01-1992) en ik wil natuurlijk wel wat te (vr)eten hebben éh..?! ;)
Rob!

Valt me trouwens op dat de eerste mensen die "watje" roepen en/of zeggen "ik zou erdoor gaan"
helemaal nooit gaan lopen :roflol:

Idd, mijn Zumba dvd lijkt wel aantrekkelijk zo. Een loopband des te meer ;)

Shop & freet ze Hummer. Make me proud !

Valt me trouwens op dat de eerste mensen die "watje" roepen en/of zeggen "ik zou erdoor gaan"

Idd, mijn Zumba dvd lijkt wel aantrekkelijk zo. Een loopband des te meer ;)

there you have a point big rob :)
m.a.w. ik mag het wel zeggen: watje
ik ga trouwens ook sneeuwruimen
ook bij ons ligt een hoop

Ts...
Pas je op dat je niet op je eieren valt?

(oja en 18 = pics?)

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Ik heb een paar weken geleden nog gelopen buiten, watje!

Ja, ik zit hier dus met de loopschoenen al aan ... maaaaaaaar, hier ligt weer +5cm
sneeuw. Dus lopen zit er niet in. Dan maar wat sneeuwruimen :p

Hier ook :(, denk dat ik maar een winterslaapje ga houden...
Ik vraag trouwens aan de postbode of hij de sneeuw even opzij wil schoppen :roflol:

Wordt het deload komende week of ga je jezelf een beetje op krachten eten dit weekend? :D

Ts...

Rob!

Durfal dat je bent ;)

Gefeliciteerd ouwe!

Laatst bewerkt:
  • #6.689
there you have a point big rob :)
m.a.w. ik mag het wel zeggen: watje
ik ga trouwens ook sneeuwruimen
ook bij ons ligt een hoop

en vandaag is er weer wat bijgekomen ook ... gatver !

(oja en 18 = pics?)

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Ik heb een paar weken geleden nog gelopen buiten, watje!

Een paar weken geleden? In de zomer bedoel je dus :D

Hier ook :(, denk dat ik maar een winterslaapje ga houden...
Ik vraag trouwens aan de postbode of hij de sneeuw even opzij wil schoppen :roflol:

Wordt het deload komende week of ga je jezelf een beetje op krachten eten dit weekend? :D

Ik heb dit weekend terug wat bij gegeten ... sandwich met zuurkool en kippenworsten
a volonté. Enfin, 3 toch :p Maar er zaten ook frietjes in het menu dus ik kan er weer tegen.
High reps ga ik wel niet meer doen, gewoon terug naar doubles en proberen zoveel mogelijk
kracht te behouden.

Hier ook weer meer sneeuw - dit watje gaat dus niet lopen, maar verder met de zolder te schilderen... (volgende week weer behangen! En dan nog meer schilderen! :D)

Da's best gelukt eigenlijk. ;)
Chocolade mousse taart!
Irish coffee.
Biertje, pepertjes met roomkaas er in, allerlei toastjes met filet en kip/kerry enzo, frikandellen, kipnuggets, kroketten, the works! :p

(oja en 18 = pics?)
Ik heb mijn eieren heel gehouden. :thumb:
En jij met je pics... :rolleyes:
Ik ben hartstikke trots, want het is een mooie meid geworden, maar ik weet niet of ze het zou waarderen als ik een foto van haar ging posten hier... ;)

Durfal dat je bent ;)

Gefeliciteerd ouwe!
Jij weet het! :D
En bedankt. ;)

Da's best gelukt eigenlijk. ;)
Chocolade mousse taart!
Irish coffee.
Biertje, pepertjes met roomkaas er in, allerlei toastjes met filet en kip/kerry enzo, frikandellen, kipnuggets, kroketten, the works! :p
:meal: klinkt goed!!

Ik heb mijn eieren heel gehouden. :thumb:
Ik ben hartstikke trots, want het is een mooie meid geworden, maar ik weet niet of ze het zou waarderen als ik een foto van haar ging posten hier... ;)
I know, was ook maar een geintje (mag ook via de PM :D)

bj ons is ook weer veel gevallen
gisteren alles sneeuwvrij gemaakt
moet ik weer aan de gang
zie het maar als een stukje cardio

:roflol: @ die foto!

Mooie trainingen weer baas!

Ben ervan overtuigd dat ze dat prachtig vind! Vooral een mooie bikini foto:rolleyes:

• #6.697
Tijd voor een training te posten dus :D

Alcohol night before: 2 rode wijn & 1 glühwein
Sleep: 8 ok hrs
Food: 2200kcal
Health: 95% (keel doet moeilijk)
Mentality: press press press
Temp in Gym: 8°

Warm Up:
Stepper: 10min
MP, Raises allerhande, shrugs: 20x

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainingstijd: 89min (start @ 15u20)
Polardata: 123avg - 170max - 826kcal
Comments: al bij al ging het allemaal niet slecht. :D

CardioComments: gatver seg, dat lopen in de sneeuw is niets voor mij.
Spiegelglad, natte voeten, echt niet ideaal. Maarja, nu ben ik tenminste
geen watje meer :p

CutComments: gewicht blijft status quo !

En weekend goed overleeft ;) zo te lezen wel en ben je weer flink aan de slag geweest!
K*t van je keel, hopelijk gauw over en gaat het niet naar een 2weekse flinke verkoudheid :sad: waar ik last van heb gehad. Wel getraind..maar ja...dat ging wel moeilijker met de neus dicht :roflol:

He gaat wel beter nu met de powerhooks of niet?
Wel nette training... 200kg shrugs, dan wel niet helemaal netjes.. maar wel sterk.

Wel goed van je dat je ondanks het winterweer toch buiten bent gaan lopen :p gelukkig lees ik nergens dat je ergens bent uitgleden :o

• #6.699
En weekend goed overleeft ;) zo te lezen wel en ben je weer flink aan de slag geweest!
K*t van je keel, hopelijk gauw over en gaat het niet naar een 2weekse flinke verkoudheid :sad: waar ik last van heb gehad. Wel getraind..maar ja...dat ging wel moeilijker met de neus dicht :roflol:

He gaat wel beter nu met de powerhooks of niet?
Wel nette training... 200kg shrugs, dan wel niet helemaal netjes.. maar wel sterk.

Wel goed van je dat je ondanks het winterweer toch buiten bent gaan lopen :p gelukkig lees ik nergens dat je ergens bent uitgleden :o

Ja hoor, weekendje was lekker rustig en zat qua voeding zeker niet slecht. Heb
enkel ergens een verkoudheidje opgelopen, maar ach, dat is al geen erg.

Ja, het pressen met die powerhooks heb ik idd onder de knie. Dat was echt een kwestie
van wennen qua ont-racken en de juiste hoogtes vinden om te ont-racken.

Tja, eigenlijk is het gekke werk met zulk weer te gaan lopen, maar ach, dat hoort erbij :p

hardcore rob om met dit weer te gaan lopen!

(maar niet zo slim in verband met blessures :D)

Terug
Naar boven