MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.721
Inderdaad... Lekker lopen in de zon! Ik heb er nu al zin in

lekker een kleurtje vangen en de chickies checken op de Finse Piste :p

lopen:eek: , ik denk dat het meer klúnnen word met dit weer
succes ermee :)

in hoeveel sec denk je dat rob dat voor elkaar krijgt
sorry schat , ik ga effe cardio doen buiten
100 meter bek glijden , schijnt goed te zijn voor je lichaam;)

vast niet zo snel als ik (massa beweegt he!)

:roflol:

:D:D gelukkig maar, kan niet meer wachten... mijn energie reserves lijken steeds meer op te gaan. (Helaas valt het tegen met hetgene wat ik heb opgeslagen :o).

Trainze zo ;)

Ach ja, jij kan tenminste in een leuke gym trainen :p

je mag wel wat reserves van mij hebben hoor :) :aai:

:roflol: hey hey hey, ik heb ook nog op overschot hé :roflol:

Was je dan niet de enige man in de zaal bij het zumba'en :D?

Volgens mij deed robke het thuis voor de televisie, ofniet?

True story !

hoe bevalt dat zumba gedoe je?:D

• #6.723
hoe bevalt dat zumba gedoe je?:D

Dat was vorige zomer ... ging goed eigenlijk. Lekker voor mijn core en flexibiliteit

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Training van zonet:

Alcohol night before: 0
Sleep: 6 crappy hrs
Food: 2200kcal (volgende week, zakken!)
Health: 100%
Mentality: feeling nicccccce
Temp in Gym: 8°

Warm Up:
Stepper: 10min
BOR & DL: 15xbb

14qopd.png

Trainingstijd: 90min (start @ 15u30)
Polardata: 122avg - 159max - 833kcal
Comments: op sommige dagen voel je dat het goed zit ... na mijn eerste setje Yates
voelde ik mijn lats al beginnen pompen. Lekker ! Er zitten ook een paar nieuwe dingen
tussen dus heb ik even moeten testen hoeveel gewicht etc ...

CardioComments: 27min cardio gedaan, gewoon om tot 90min trainingstijd te geraken :p
CutComments: alles gaat nog naar behoren, geen klagen.

big rob , jij zegt dat mijn trainingen zwaar zijn
maar jij kan er ook wat van
ik dacht eerst, van een sets man
maar je moet effe goed lezen - veel variatie rob daar hou ik van
alleen mis ik een bb shrugs om toch maar even wat te vragen

• #6.725
Man man man wat een shrugs.. :eek:

2200 kcals is niet veel trouwens voor iemand van jou proporties, zelfs niet voor een cut.

Waarom wil je nog lager dan dat gaan eten dan? want dan kom je volgens mij onder je BMR? ;)

• #6.727
Man man man wat een shrugs.. :eek:

2200 kcals is niet veel trouwens voor iemand van jou proporties, zelfs niet voor een cut.

Waarom wil je nog lager dan dat gaan eten dan? want dan kom je volgens mij onder je BMR? ;)

Hehehe, thanks

Tja, ik zak niet in gewicht en heb geen honger dus ja, ik moet/kan wel weer gaan snoeien in mijn kcal dan.
Ik zit nog niet op mijn record van vorig jaar :p Dat was 1300kcal :)

Laatst bewerkt:
Hehehe, thanks

Tja, ik zak niet in gewicht en heb geen honger dus ja, ik moet wel weer gaan
snoeien in mijn kcal dan.

Wonderlijk dat je niet zakt in gewicht op 2200 kcals, misschien eens proberen meer te variëren? ook in voeding kan je een plateau bereiken. Op een gegeven moment wendt je lichaam aan je voeding en zal ook je verbruik eraan aanpassen.

Wat mij in de cut gigantisch hielp vroeger was een junkdag inlassen.. niet dat je dan kilo's ijs en snoep gaat eten maar eens een pizza, gehaktbal of Turkse pizza. Door af en toe troep erin te stoppen krijg je metabolisme een boost namelijk! ;)

Je kan natuurlijk altijd zakken maar onder je BMR eten is wel droge massa op het spel zetten. In in theorie is het onmogelijk dat je niet zakt als je amper boven je BMR eet en wel traint/leeft :)

Ja ik vind het ookwel wonderlijk hoe deze man dat voorelkaar krijgt...

Maar ehhh... Rob. Zumba?!? Wahaha, ik zie het al helemaal voor me...
Wel leuk, dames spotten ghehehe

• #6.730
Wonderlijk dat je niet zakt in gewicht op 2200 kcals, misschien eens proberen meer te variëren? ook in voeding kan je een plateau bereiken. Op een gegeven moment wendt je lichaam aan je voeding en zal ook je verbruik eraan aanpassen.

Wat mij in de cut gigantisch hielp vroeger was een junkdag inlassen.. niet dat je dan kilo's ijs en snoep gaat eten maar eens een pizza, gehaktbal of Turkse pizza. Door af en toe troep erin te stoppen krijg je metabolisme een boost namelijk! ;)

Je kan natuurlijk altijd zakken maar onder je BMR eten is wel droge massa op het spel zetten. In in theorie is het onmogelijk dat je niet zakt als je amper boven je BMR eet en wel traint/leeft :)

Mijn voeding is goed gevarieerd hoor en groenten zijn er ook altijd bij ;)

En geen zorgen, junkdag is traditioneel op zaterdag ;)

Mijn lichaam is gewoon extreem zuinig ... tja ... die pech heb ik dan.

Ja ik vind het ookwel wonderlijk hoe deze man dat voorelkaar krijgt...

Maar ehhh... Rob. Zumba?!? Wahaha, ik zie het al helemaal voor me...
Wel leuk, dames spotten ghehehe

Hehehe ;)

• #6.731
Mijn voeding is goed gevarieerd hoor en groenten zijn er ook altijd bij ;)

En geen zorgen, junkdag is traditioneel op zaterdag ;)

Mijn lichaam is gewoon extreem zuinig ... tja ... die pech heb ik dan.

Haha goedzo! :thumbs:

Dan heb je inderdaad pech, nouja zolang je er zelf geen last van heb niks aan de hand toch ;)

Weinig hoeven eten lijkt mij ook voordelen hebben, ik word soms helemaal gek van mijn vele en vooral grote maaltijden whaha

Laatst bewerkt:
  • #6.733
Haha goedzo! :thumbs:

Dan heb je inderdaad pech, nouja zolang je er zelf geen last van heb niks aan de hand toch ;)

Ja, geen last is veel gezegd natuurlijk, het minste dat je even de fout ingaat
tijdens de cut wordt je dan genadeloos afgestraft. Maar het is wel lekker cheap
qua voeding :p

Ja, geen last is veel gezegd natuurlijk, het minste dat je even de fout ingaat
tijdens de cut wordt je dan genadeloos afgestraft. Maar het is wel lekker cheap
qua voeding :p

:roflol:

En makkelijk dat je niet constant grote maaltijden hoeft te bereiden ;)

• #6.735
Ook waar, maar dat is eigenlijk ook niet echt een probleem, maak meestal al mijn
voeding al klaar op zondag.

Ik doe ook zoveel mogelijk in het weekend ja, dat scheelt. Alleen altijd maar koude rijst vind ik ook niet lekker, en een magnetron vind ik 3x niks haha nee, na mijn training vind ik een warme maaltijd net 2 minuten geleden gekookt het lekkerst :)

Ik vind het ook onvoorstelbaar man, het is echt bizar weinig. Al zit ik op 3200kcal en val ik ook voor geen meter af, ondanks 5x cardio in de week. Daarom ben ik maar gaan strongmannen, is dat niets voor jou? :D

• #6.739
Ik doe ook zoveel mogelijk in het weekend ja, dat scheelt. Alleen altijd maar koude rijst vind ik ook niet lekker, en een magnetron vind ik 3x niks haha nee, na mijn training vind ik een warme maaltijd net 2 minuten geleden gekookt het lekkerst :)

Met een beetje sambal wordt het vanzelf wel warm :roflol:

Ik vind het ook onvoorstelbaar man, het is echt bizar weinig. Al zit ik op 3200kcal en val ik ook voor geen meter af, ondanks 5x cardio in de week. Daarom ben ik maar gaan strongmannen, is dat niets voor jou? :D

Tja, het is altijd zo geweest hoor ... tot aan de nieuwjaar zat ik op 3000kcal
en schoot mijn buik me voeten voorbij :p

En strongman is wel leuk, maar die events kan je nergens bij me in de buurt trainen hé.
Plus ik heb de ruimte niet om het zelf te installeren.

Terug
Naar boven