Apennootje
Cool Novice
- Waardering
- 35
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk hiermee uit robke! De lijn tussen "doorzetten en stoer zijn" en "gewoonweg idioot" is dun. Zo'n steek in je hoofd is aboluut niet goed.
Als je niet uitkijkt heb je iets veel ergers en ben je straks weken uit de roulatie. Komop he maat;.kijk wel beetje uit.
Kan niet anders met mijn vrouw 
Ik zal hier ook maar eens gezellig meekijken
hoe is het Robke?
beetje ziekkig zie ik?
beterschap bro!

Sismeister, welcome to the bright side
Gaat best wel goed eigenlijk ... nu ja, eigenlijk de laatste tijd wat op de sukkel
met mijn operatie en mijn hoofdpijn nu weer. Maarja, zit nog op schema betreffende
de grote compound oefeningen. Dus die 200kg deadlift voor de zomer komt goed.
Die 12% BF moet ook wel lukken. Dus alles gepland, brengen we gewoon in orde
Hoe dan ook![]()
wat voor operatie bro?
van je vrouwtje of van? wist niet dat er wat was man!
nou gelukkig gaat het weer wat beter nu.
rustig aan, komt allemaal goed bro!

Ja, ik ben op 19 november aan mijn neus geopereerd. Aan de slijmvliezen & tussenschot.
Dus ja, dat was weer een kink in de geplande trainingen hé. Maar, we ploeteren verder
Met het vrouwtje is ondertussen alles in orde hoor. Die heeft zich nog nooit zo goed gevoeld.

oh beter man, super om te horen dat alles goed gegaan is en dat ze zich weer op en top voelt!!
slijmvliezen staan bij mij ook op de planning, wordt er nu wel beetje erg gestoord van.
veel beterschap, nette deadlift
en knal ze op de bench!

Eerlijk gezegd kerel, als ik het opnieuw moest doen, had ik gepast.
Het is wel beter, maar niet zo goed dan wanneer ik neusdruppels gebruikte.
Dat was net alsof mijn neus on steroids was zoveel zuurstof kwam daardoor.
En nu is het wel open, maar toch niet heel open. Ach ja, het zal wel weer
wennen moeten zijn zeker.
hoezo zou je het niet doen?
ik wordt gek van het altijd verkouden zijn,
nu ook weer, net 1.5 week geen last meer, steekt me zusje me weer aan, snotter de snotter.
ik moet er vanaf!

http://www.bodybuildingdungeon.com/forums/bodybuilding-videos/23651-yeaaaaaah-buddy.html
Nothing but a peanut!
180 lijkt me best heavy suc6 met het behalen van je doel over 5 weken![]()

regelmatig je spieren laten ontspannen voorkomt veel blesures
wel een goeie incline Bench
Valt gelukkig nog mee Robke, 3 dagen. Dacht dat het langer zou zijn toen je vermeldde dat het overbelasting was. Maar wel klote, eerst je operatie en nu dit. Gongrats met je bench!