AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Laat ik nog maar eens een training posten ...

Comments: het zat niet goed vandaag om de één of om de andere reden. Hier en daar
een repje te kort of wat te slordig en tja, gewoon afwerken en hopen op het beste :p

CardioComments: wilde eigenlijk wat harder gaan vandaag, maar mijn benen wilde maar niet.

CutComments: stil on track !
Jij vind dat het niet goed zat vandaag, maar ik vind het toch een dikke training hoor. :thumb:
50kg inclines is toch wel heel sterk hoor Rob. :bow:

Je benen en ik zitten dus duidelijk wel op één lijn. ;)

Mijn is nog steeds "off track" dus ook daar ga je beter. :D

Sterkte Training Rob, ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt met zo weinig kcals per dag :thumbs:

Rob, zeker niks om over te klagen! gewoon een goede training!

Sterk die Decline press en die curls!

2100 kcal ben wel benieuwd wat je eet op een dag?

herkenbare training :P

soms heb je gewoon niet alles in je voor die laatste reps - volgende keer gooi je er wat extra's bovenop Rob! goede gewichten - vooral die curls zijn sick!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.106
Jij vind dat het niet goed zat vandaag, maar ik vind het toch een dikke training hoor. :thumb:
50kg inclines is toch wel heel sterk hoor Rob. :bow:

Je benen en ik zitten dus duidelijk wel op één lijn. ;)

Mijn is nog steeds "off track" dus ook daar ga je beter. :D

Ja, moest ik het in een ander log gezien hebben, zou ik ook gedacht hebben: "hé, leuk getraind"
Maar op de één of op de andere manier was ik niet tevreden :p

:D

Sterkte Training Rob, ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt met zo weinig kcals per dag :thumbs:

En wonderbaarlijk verlies ik nog steeds geen gewicht, stel ik nog PR's en heb ik nog altijd geen honger :p

Rob, zeker niks om over te klagen! gewoon een goede training!

Thanks !

Sterk die Decline press en die curls!

2100 kcal ben wel benieuwd wat je eet op een dag?

Zal het zo dadelijk even posten ;)

herkenbare training :P

soms heb je gewoon niet alles in je voor die laatste reps - volgende keer gooi je er wat extra's bovenop Rob! goede gewichten - vooral die curls zijn sick!

Ja, vermoed dat het lopen er voor wat tussen zit. Gisteren misschien wat te diep gegaan.

---------- Toegevoegd om 06:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:14 ----------

Eetschema:

281vps1.jpg

Ivm de maaltijd om 13u30:
Cocovite is gepasteuriseerd eiwit. En ik kies daar ook voor witte pasta of witte rijst. Ik heb gemerkt
dat die combinatie snel verteerd en dus beschikbaar is voor de training.

Laatst bewerkt:
rob wat een hongerschema man!

• #7.108
rob wat een hongerschema man!

Wat nou? :p Ik heb op geen enkel moment van de dag honger :p Dus in principe kan ik heus nog wat
zakken hoor :D Maar ach, ik heb mijzelf voorgenomen om dit maal niet onder de 2000kcal te zakken,
dus ik moet iets gaan uitpuzzelen om mijn metabolisme te boosten ...

Elke kilo dat je met dat eetschema kan heffen, is al een prestatie op zich :D
Je training was gewoon sterk imo ;)

Nette training, je hebt sterke titten !

• #7.113
High-rep squats - deed het bij mij heel prima!

:D Dat krijgen mijn benen niet getrokken meid ... het is nu al vet moeilijk om mijn
reps te halen bij mijn squats door al dat cardio & lopen. Dan nog high reps gaan
doen op squats lukt gewoon niet. En zeker niet meerdere keren per week.

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Nette training, je hebt sterke titten !

Man boobies ftw :roflol:

High-rep squats met wat minder gewicht... of heb je het filmpje van Mossad niet gezien in kwark z'n log? :roflol:

• #7.115
High-rep squats met wat minder gewicht... of heb je het filmpje van Mossad niet gezien in kwark z'n log? :roflol:

Instant classic was dat :D

But let's face it, squat gebruiken om cardio te doen is gewoon een no go. Daarvoor is de oefening te zeer
blessure gevoelig en het is gewoon ronduit een echte aanslag op je CNS. Dat zou voor de korste keren
voor overtraining zorgen en dus meer hinderlijk worden dan een vooruitgang.

Dan zou ik eerder nog opteren voor burpees oid

ik zie het nut er idd ook niet zo van in... respect dat je zulke trainingen neer kan zitten op een dergelijk eetschema rob :P

High-rep squats zijn wel goed voor de aanmaak van groeihormoon (komt van oma zelf)...
al moet je natuurlijk doen waar je je zelf het best bij voelt.

• #7.118
ik zie het nut er idd ook niet zo van in... respect dat je zulke trainingen neer kan zitten op een dergelijk eetschema rob :P

Thanks ... op naar een nieuw dieptepunt van 1200kcal :D

High-rep squats zijn wel goed voor de aanmaak van groeihormoon (komt van oma zelf)...
al moet je natuurlijk doen waar je je zelf het best bij voelt.

Die zogenoemde aanmaak van groeihormoon zijn van zo kleine aard dat het amper wat uitmaakt.
Oma of niet Oma, maar als je al zoals Mossie de spuit erin hebt gehad heeft dat beetje groeihormoon
nul komma niks effect nog.

Ieder zijn gedacht erover natuurlijk, maar ik geloof eerder tal van studies ipv Oma.

EDIT: ik zal van het weekend nog eens een artikeltje inscannen met een shitload aan info ivm die
high rep onzin en waarom het totaal niet nuttig is.

Laatst bewerkt:
Heb je wel een punt in... :thumb:

Terug
Naar boven