MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.141
En hoppa ... vandaag naakt en leeg geplast op de weegschaal: 101.7kg

heb dit jaar nog ergens op 106 gestaan :o

Het gaat naar beneden mensen !

---------- Toegevoegd om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:08 ----------

succes rob :) hopen dat het droog blijft!

Thanks

Heb net mijn 50gr havermout en 2 ei + 3 eiwit gebakken, nog even laten zakken en ik ben er vandoor ;)
En zo heb ik tevens ook mijn eerste gezonde maaltijd in mij van het weekend. Plan is toch om gewoon lekker
gezond door te blijven cutten. Zodat mijn gewicht op maandag weer niet terug op 103 ofzo staat :D

Laatst bewerkt:
nice werk man! maar waarom je nou op die weegschaal moet plassen snap ik niet helemaal ???

• #7.143
nice werk man! maar waarom je nou op die weegschaal moet plassen snap ik niet helemaal ???

:roflol:

fluid control, zo zie ik hoeveel ik net pies :D

Eind maart wil ik toch terug onder die 100kg zitten ... en van daaruit zie ik wel weer. Merk ik dat ik teveel inbind qua
kracht of massa, gooi ik er even een break in en ga ik op onderhoud zitten en anders blijf ik gewoon doorgaan hé :D

Laatst bewerkt:
:hedbang::hedbang::hedbang: Nice Rob, hou zo vol :) je bent al in de buurt van de 90érs

Nice goining!
Had je al bijna zin om hier ook in de tuin te werken? Nu de zon schijnt begint het bij mij te kriebelen om de laatste plantjes en het laatste stuk bestrating af te maken...

Flink karakter Rob! :thumb:

Kijk bijna 100kg! Dat gaat je wel lukken hoor -2kg in een maandje!:D:thumb:

Sterk bezig! :) Fijn weekend.

• #7.151
:hedbang::hedbang::hedbang: Nice Rob, hou zo vol :) je bent al in de buurt van de 90érs

Yeah ! Ben benieuwd eigenlijk of er verschil gaat zijn tegenover vorig jaar eens terug op 95.

Nice to see you're still reading along ;)

Nice goining!
Had je al bijna zin om hier ook in de tuin te werken? Nu de zon schijnt begint het bij mij te kriebelen om de laatste plantjes en het laatste stuk bestrating af te maken...

Pff, in de regen lopen, in de regen een uur tuinieren om je dan te douchen en zien dat de zon schijnt :p
Er MOEST gewoon al vanalle grassen etc gesnoeid worden. Dus het was eigenlijk niet uit vrije keuze of door zin erin

Thanks Hummer

Kijk bijna 100kg! Dat gaat je wel lukken hoor -2kg in een maandje!:D:thumb:

Easy going zoals gewoonlijk. En dat weer terug kilo's erop plakken :p Wat een sport is dit toch :p

Thanks bro'

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Training van vandaag:

Alchol night before: 0 (yeah buddy!)
Sleep: 8 ok hrs (sweet)
Food: 550kcal pre w/o, rest van de dag ???
Health: 100%
Mentality: I live for this
Temp Outside: 7°, rain & wind

Run 7.3km @ 9.7km/u (wederom PR!)

Trainingstijd: 45'18'' = 2min & 20sec sneller !!! (start @ 9u50)
Polardata: 170avg - 180max - 753kcal
Comments:

CardioComments: damn! Hier had meer in gezeten! Op kilometer 4 zeiden de quads
dat het over was met de fun. Even een break moeten nemen en na een stevige helling
was de fun er helemaal uit. Overschakelt naar een trager tempo en dat heeft me tijd
gekost. Jammere zaak. Zat bijna onder de 45' target. Volgende keer beter dan maar.

CutComments: vandaag mijn cheat meal ! Yes ! Eerste keer deze week dat ik foefel.
Grote steak met steppengras frietjes ... en natuurlijk 2 kasteelbiertjes erbij. Als dessert
een cognac zo dadelijk bij de koffie en ik kan er weer tegen voor een weekje. Het gaat
gewoon goed ... misschien omdat die -100 weer in zicht is :p

Laatst bewerkt:
Goed bezig!
Wat is eigenlijk je vet% ongeveer?
Ik loop waarschijnlijk morgen ook in de regen.;) (zag er gister niet goed uit maar wie weet klopt de voorspelling niet.:p )

• #7.153
Goed bezig!
Wat is eigenlijk je vet% ongeveer?
Ik loop waarschijnlijk morgen ook in de regen.;) (zag er gister niet goed uit maar wie weet klopt de voorspelling niet.:p )

Goh meid, ik kan daar eerlijk gezegd geen duidelijk antwoord meer op geven.
Zit met dat veloverschot etc, plus nog wat 'hangende' zaken zeg maar. Laatste
meting zat ik toch wel op 26%. Nu de meting geeft 23% aan. Dus ja, moest ik
het schatten zou ik zeggen 25% :p

Jasje aan, mp3 speler in de oren en gewoon gaan ;)

Haha.. 'Is dat alles' over gewichten waar wij U met een hoofdletter tegen zeggen! :O

• #7.155
Training van zonet

Alcohol night before: 0
Sleep: 5 ok hrs
Food: 2000kcal
Health: 100%
Mentality: monday, bloody monday
Temp in Gym: 7°

Warm Up:
Stepper: 10min
MP & allerhande raises 20x

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainingstijd: 86min (start @ 16u30)
Polardata: 128avg - 164max - 871kcal
Comments: hoppa, lekkere gewichten en goede squeeze. Ging wel leuk dus ondanks
de latere start door een onverwacht sollicitatie gesprek. Die liggende laterals zijn wel
moordend. Die voel ik nu al in mijn delts :p

CardioComments: benen willen niet meer gewoon. Voelen als lood. Even rustig aan dus.

CutComments: weekend deed niet veel schade lijkt het wel. Ik heb me ook vrij voorbeeldig
gedragen. Al bij al, trots op mezelf en bijna geen verschil op de weegschaal buiten wat extra vocht.

Mooie training vent! :thumb:
Laat dat rennen toch even zitten man... ;)
Solliciteren..?
Carriëremove..?

Mooie mooie training, die laying laterals ga ik ook eens proberen :thumbs:

Nais...weer een dag zonder alcohol:D:P

oefff die shrugs! as usual

Terug
Naar boven