XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.122
Training van gisteren:

Alcohol night before: 0
Sleep: 6 ok hrs
Health: 100%
Temp in Gym: 16°

Food: approx 2500kcal
Pre w/o Supp: Expand Xtreme Pump
Mentality: last squats while "ON", let's party !

Warm Up:
Stepper: 10min
Squat: 20xbb FrSquat: 5x50

qqqq07.jpg

Trainingstijd: 91min (start @ 15u00)
Polardata: 139avg - 175max - 1078kcal
Comments: zo, de laatste squats tijdens injects, dus dat moest gevierd worden.
Ik ben nog het meest tevreden eigenlijk over die 8 reps met 150. Een paar maandjes
terug was die 150 nog mijn 1RM :o Natuurlijk zijn die die front squats ook wel aardig :D
Super training dus, wel enkele keren gestorven en op randje af overgeven tussen de
sets/reps. Light weights buddy !

CardioComments: 30min kabbelent tegen 140hbpm. Life was good...

FoodComments: helemaal strikt & strak nog steeds ! (wel nog maar 2 dagen maar ach :))

TestoComments: morgen gaat de laatste erin. Vraag me wel af wat er nog kon
gebeuren moest ik nog een vail hebben om de kuur nog 3 weekjes door te trekken :D

Laatst bewerkt:
Wauw, 8x150 :eek:

:bow:

Hehe, met de rollator naar de keuken een mooie maaltijd koken :)

• #8.126
Whehe.. Goed gevierd Robke. Held!

Ik ben meer onder de indruk van die frontsquats.. 5 reps halen op 95% :eek: baas !

Pittige front- en backsquats. Dl lijkt me wat laag, maar dat zal door de hamfocus zijn gekomen vermoed ik.:)

• #8.132
nice squats :thumbs:

BAM! zo vol d'rop man. :D
Rob, jie beeste! :bow:
Heel lekker bezig geweest "Junkie Boy!" ;)

Gaat goed hier he! je bent wel de man van de statistieken he :p Je verslaglegging is geweldig!

Rob, hoevaak per week train je en waarom doe je 2 van de basislifts niet direct achter elkaar? Volgens mij wordt dat namelijk in de Wendler reader voorgeschreven :)

Ik ga ook maar de procentjes vermelden, geeft zo te zien veel duidelijker weer op hoeveel van je kunnen de training ging :D

• #8.139
Gaat goed hier he! je bent wel de man van de statistieken he :p Je verslaglegging is geweldig!

Hehehe, thanks ;)

Rob, hoevaak per week train je en waarom doe je 2 van de basislifts niet direct achter elkaar? Volgens mij wordt dat namelijk in de Wendler reader voorgeschreven :)

Ik ga ook maar de procentjes vermelden, geeft zo te zien veel duidelijker weer op hoeveel van je kunnen de training ging :D

Ik train 4 keer per week. En dat hele Wendler gebeuren neem ik eigenlijk niet zo strikt ;) Gewoon mijn
eerste compound (met uitzondering van DL) doe ik op kracht en de rest is isolatie meuk. En is dus meer
gericht op spierconditie, TUT, etc ...

Hehehe, thanks ;)

Ik train 4 keer per week. En dat hele Wendler gebeuren neem ik eigenlijk niet zo strikt ;) Gewoon mijn
eerste compound (met uitzondering van DL) doe ik op kracht en de rest is isolatie meuk. En is dus meer
gericht op spierconditie, TUT, etc ...
Hele idee van wendler is toch de eerste compound op kracht en de rest als ondersteuning voor de hoofdlifts? Hij geeft zelf aan meeste oefeningen 10 reps te doen per set.
In dat opzicht doe je het dan toch juist goed? ;)

Terug
Naar boven