- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hele idee van wendler is toch de eerste compound op kracht en de rest als ondersteuning voor de hoofdlifts? Hij geeft zelf aan meeste oefeningen 10 reps te doen per set.
In dat opzicht doe je het dan toch juist goed?![]()
En dan kom je dus op zo'n schema uit 

nice training rob
die 8 x 150 is natuurlijk geweldig
ik denk daar binnenkort overheen te gaan![]()
Op naar reppen met 200kg
Dan ga ik gewoon op onderhoud trainen 
ow, je bent aan het kuren, dat wist ik niet
ik vond al dat je flink wat sterker was geworden...
nette training wel.
It's not all roids you know 
Ik zou die deadlift gewoon op een aparte dag doen. Meer deadliften+meer "testosteron">testo=meer groei.

Wooot man eerst 1rm op 150 kg backsquat en nu 8 reps!!!Té gek man!

hahahaha jaja we houden je in de gaten, komt vast goed...hopelijk blijft die stijgende lijn er in zitten.. MET OF ZONDER kuur
![]()

En nu die 40kg DB shoulderpress nog halen en ik ben héél tevreden over deze week![]()

Motiveer ik je als ik zeg dat ik de 40kg DB's zaterdag vast en zeker ga drukken in mijn schoudertraining?![]()
Ja, voor jou is dat vaste kost
Mijn ini-mini zwakke schouders willen zo niet 

haha dan moet het zeker lukken met die gewichten rob, vrouwen in de buurt is meer test!![]()
, maar goed... kijk wat voor jou werkt 
haha ja dus laat jou personal vrouwelijke spotter maar gauw komen helpen met die DB shoulderpress![]()
Luister idd maar goed naar je lichaam! Niet zo gek om ff een weekje geheel rustig aan te doen of wat langer om helemaal te herstellen. Al vind ik dat zelf ook altijd lastig...en tot zo ver dan ook nog niet 'echt' gebeurd, maar goed... kijk wat voor jou werkt
![]()

Ja, voor jou is dat vaste kost
Mijn ini-mini zwakke schouders willen zo niet
Maaaaar, ik zit mezelf nu al op te peppen ... en mijn vrouwtje komt hem spotten !
Potverdorie, het heeft nu lang genoeg geduurd![]()
Het gaat helemaal goedkomen, ik voel het al...
En als het niet lukt breek je je tuinhuis gewoon af, dat kan eens opluchten! Kom op Rob! 5 reps moeten er zeker inzitten

Ik hoop op 3 
Als jij dan nog voor me zou komen staan ...
Ja, die deload moet wel nog even wachten vrees ik. Gelijk na een kuur deloaden is ook
een no go imo. Eerst nog een maandje verder bikkelen![]()
dan gaan we voor een DB shoulderpress van 50kg 
... maar van het lezen leer ik steeds weer een beetje bij beetje
. Gewoon ff doorbikkelen dan maar en daarna verder zien