XXL Nutrition

Robke's trainingslog

squat-meister

nice training rob
die 8 x 150 is natuurlijk geweldig
ik denk daar binnenkort overheen te gaan:cool:

ow, je bent aan het kuren, dat wist ik niet :)
ik vond al dat je flink wat sterker was geworden...

nette training wel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.144
Hele idee van wendler is toch de eerste compound op kracht en de rest als ondersteuning voor de hoofdlifts? Hij geeft zelf aan meeste oefeningen 10 reps te doen per set.
In dat opzicht doe je het dan toch juist goed? ;)

Eerlijk gezegd heb ik een combinatie gemaakt van Wendler, Dorian Yates en nog iets waar Ace1990
mee aan het werken was :D En dan kom je dus op zo'n schema uit :D

;)

nice training rob
die 8 x 150 is natuurlijk geweldig
ik denk daar binnenkort overheen te gaan:cool:

Hehehe, ik denk daar binnenkort ook nog eens overheen te gaan :p Op naar reppen met 200kg :D
En dan hou ik het voor bekeken :p Dan ga ik gewoon op onderhoud trainen :p

ow, je bent aan het kuren, dat wist ik niet :)
ik vond al dat je flink wat sterker was geworden...

nette training wel.

Yups, 9de en laatste week al. Maar, ik was daarvoor ook al wat sterker hoor ;) It's not all roids you know :p

Laatst bewerkt:
Ik zou die deadlift gewoon op een aparte dag doen. Meer deadliften+meer testo=meer groei.

• #8.146
Ik zou die deadlift gewoon op een aparte dag doen. Meer deadliften+meer "testosteron">testo=meer groei.

De impact van testo na het trainen op groei is nagenoeg nihil. Dus daarvoor moet
je het echt niet doen hoor ;)

En nu ga ik eens iets zeggen waardoor er sommige het gaan horen donderen in Keulen :D

Bwah, die deadlift heb ik wel erin, maar eigenlijk beschouw ik hem niet als een main lift.
Als 'bodybuilder' heb je eigenlijk niet veel aan heavy ass deadliften. Een 'lichtere' deadlift
met meer reps en een betere squeeze zijn productiever dan. Zeker voor je hamstrings.
Plus je herstel komt ook niet in het gedrang en dus heb je minder kans op blessures dus ook.

En de rest (bv sterkere abs, onderrug etc...) komt wel naarmate je zwaarder gaat (front)squatten.

Wooot man eerst 1rm op 150 kg backsquat en nu 8 reps!!! :woot: Té gek man!

• #8.148
hahahaha jaja we houden je in de gaten :eyebrow:, komt vast goed...hopelijk blijft die stijgende lijn er in zitten.. MET OF ZONDER kuur :D

• #8.150
hahahaha jaja we houden je in de gaten :eyebrow:, komt vast goed...hopelijk blijft die stijgende lijn er in zitten.. MET OF ZONDER kuur :D

pff, die stijgende lijn moet er even uit binnenkort ... mijn lijf wil het even niet meer zo goed
trekken. Gewrichten, knoken, pezen beginnen te kreunen onder het zwaardere geweld :p
Dus ik moet even deloaden, of even op dit punt blijven gewoon. En dan nadien weer terug bijbouwen.
Anders gaat het niet goed komen vrees ik zo :D

oei oei oei wat zeg je nou allemaal rob :D

• #8.153
haha dan moet het zeker lukken met die gewichten rob, vrouwen in de buurt is meer test!:)

• #8.155
haha dan moet het zeker lukken met die gewichten rob, vrouwen in de buurt is meer test!:)

Het moet gewoon lukken ... heb vandaag mijn laatste inject ook gezet, vail leeg -> shot was 1.6ml
(450mg test dus!) Voeding is in orde, ik ben helemaal uitgerust en hersteld van dinsdag... Het zit me eigenlijk
de hele week al mee ... dus alle variabelen werken mee !

Laatst bewerkt:
haha ja dus laat jou personal vrouwelijke spotter maar gauw komen helpen met die DB shoulderpress :D

Luister idd maar goed naar je lichaam! Niet zo gek om ff een weekje geheel rustig aan te doen of wat langer om helemaal te herstellen. Al vind ik dat zelf ook altijd lastig...en tot zo ver dan ook nog niet 'echt' gebeurd :rolleyes:, maar goed... kijk wat voor jou werkt :D

• #8.157
haha ja dus laat jou personal vrouwelijke spotter maar gauw komen helpen met die DB shoulderpress :D

Luister idd maar goed naar je lichaam! Niet zo gek om ff een weekje geheel rustig aan te doen of wat langer om helemaal te herstellen. Al vind ik dat zelf ook altijd lastig...en tot zo ver dan ook nog niet 'echt' gebeurd :rolleyes:, maar goed... kijk wat voor jou werkt :D

Als jij dan nog voor me zou komen staan ... :p

Ja, die deload moet wel nog even wachten vrees ik. Gelijk na een kuur deloaden is ook
een no go imo. Eerst nog een maandje verder bikkelen :p

:roflol:

:D Ja, voor jou is dat vaste kost :p Mijn ini-mini zwakke schouders willen zo niet :)

Maaaaar, ik zit mezelf nu al op te peppen ... en mijn vrouwtje komt hem spotten !
Potverdorie, het heeft nu lang genoeg geduurd :p

Het gaat helemaal goedkomen, ik voel het al...
En als het niet lukt breek je je tuinhuis gewoon af, dat kan eens opluchten! Kom op Rob! 5 reps moeten er zeker inzitten

• #8.159
Het gaat helemaal goedkomen, ik voel het al...
En als het niet lukt breek je je tuinhuis gewoon af, dat kan eens opluchten! Kom op Rob! 5 reps moeten er zeker inzitten

Tuinhuis afbreken? Mmm ... zou goed van pas komen, kan ik gelijk een groter zetten :roflol:

Nou nou, 5 reps lijkt me wat veel eigenlijk :p Ik hoop op 3 :D

Als jij dan nog voor me zou komen staan ... :p

Ja, die deload moet wel nog even wachten vrees ik. Gelijk na een kuur deloaden is ook
een no go imo. Eerst nog een maandje verder bikkelen :p

Hahahaha :roflol: dan gaan we voor een DB shoulderpress van 50kg :cool:

Nee precies, zelf geen ervaring met kuren..hoe het precies allemaal zit ;)... maar van het lezen leer ik steeds weer een beetje bij beetje ;). Gewoon ff doorbikkelen dan maar en daarna verder zien :)

Terug
Naar boven