jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Tuurlijk, het is de afgelopen jaren volgens mij ieder keer bij jou beter gegaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Looks can be deceiving
Ik weet wel zeker dat ik meer als 20% sta hoor, merk het aan mijn schouders bv. Daar is nog geen enkel
teken van aflijning te zien, die ik bv wel had toen ik op een 18% stond. Dus ja, die 23 lijkt me echt wel
plausibel hoor.

en die kwam daar wel eens”
”Tuurlijk, het is de afgelopen jaren volgens mij ieder keer bij jou beter gegaan![]()

ok, misschien komt het gewoon omdat ik ook graag op 23% zou staan![]()

Zo zie je maar, je gaat aardig over de tong!
Juist aardig toch dat van alles jouw erbij wilt helpen![]()
Haha, idd seg
Ik ben aan het denken over T3 en "clenbuterol">clen erin te mikken. Maar dan zonder eiwitspaarder erbij. Want eigenlijk
twijfel ik nog aan het "T3 verbrand ook je spieren" verhaal. Als ik gewoon mijn eiwitten knal hoog hou, dat
zou toch al een mooi resultaat geven. Plus ik geloof wel in de spiersparende werking van "clenbuterol">clen...

Tja, mijn kennis houd hier echt volledig. Ik ben er wel van overtuigd dat wat er ook gebeurd, je altijd je eiwitten hoog moet houden.
Deze keer houd ik het maar cafeine en guarana daar stuiter ik de zomer wel mee door![]()

haha ze glijden van hun stoel bij je vrouw op kantoor rob! goed werk![]()

Dat stel ik nog een maandje uit
Wat hebben we het druk op het werk he?

Ja, brrrrr koud he
Ik krijg hier zo ong. 3 telefoontjes per uur + bezoekers, das toch werk...of zoiets![]()

Hier 3 kleine klusjes die ik nog moet afronden, thuis. Ik gok dat ik het net zo druk heb als jullie![]()

o ik stress ook niet hoor... ben gewoon hard aan het werk

Ik spaar mijn energie op voor straks ... rep PR proberen op mijn squats weer
Ik zit nu al met de schrik![]()

ja okee, en kijk wel uit met die "clenbuterol">clen![]()
![]()
Dat is pas voor enkele weken denk ik zo