XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Maar is dit beter dan HCG dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.182
Ik word hier een hoop wijzer wat betreft AAS =)

t*ring je gaat echt hard! Van een 1rm squat even een 8rm gemaakt haha lekker bezig! :thumbs:
Wanneer gooi je er een deload weekje in?

• #8.185
Ik word hier een hoop wijzer wat betreft "anabole androgene steroïden">AAS =)

:roflol: wij allemaal kerel :roflol:

t*ring je gaat echt hard! Van een 1rm squat even een 8rm gemaakt haha lekker bezig! :thumbs:
Wanneer gooi je er een deload weekje in?

Thanks

Goh, ik weet het niet goed, ga volgende week nog even goed doortrainen en dan kijk ik wat er met mijn
lichaam gaat gebeuren. Maar zodra ik merk dat ik in moet binden qua kracht, of dat mijn herstel in het
gedrang komt, gooi ik er een deload in en start ik de week erna met -10% qua kilo's en ga ik terug
proberen op te bouwen. Nu ja, dat lijkt me toch het beste plan :p

---------- Toegevoegd om 06:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:10 ----------

Training van gisteren:

Alcohol night before: 1 rode wijn (tsja, bij de schoonvader hé)
Sleep: 7 ok hrs
Health: 100%
Temp in Gym: 18°

Food: approx 2500kcal
Pre w/o Supp: Expand Xtreme Pump
Mentality: rrrrrroaaaaaaar !!!

Warm Up:
Stepper: 10min
MP: 20xbb 5x20
Allerhande raises & shrugs

1znx2xi.jpg

Trainingstijd: 94min (start @ 15u00)
Polardata: 133avg - 190max - 1014kcal
Comments: man man man, ik had er zin in. Heel de dag spookte die DB press al door
mijn hoofd. Moment dat ik op mijn job kon vertrekken had ik de knop al op trainen staan.
Verkeer zat wat tegen, dus ik was lekker pissed toen ik thuis kwam. Vrouw lag onder de
zonnebank, dus die kon even niet helpen, maar ik voelde dat het niet nodig was. Na de
warm up en de eerste 2 setjes liep ik wat te ijsberen, beetje oppeppen: C'mon!, Business
as usual ... en hoppa, zitten en gewoon die krengen pressen. Scheelde niets of ik had er
ook een 4de rep bij. En even de ontlading Yeah ! Die volgens mij de buren ook hadden gehoord :D
Rest van de training liep ook ultra smooth, met hele lekkere pomps. Schouders gloeide heel
de avond nog na ervan.

Dus jongens, steek maar wat pluimen in mijn reet, ik heb ze verdiend :roflol:

Special Props goes out to Hummer: omdat hij zei mijn DB press te verhogen en natuurlijk
ook naar Ove omdat hij zei dat ik het deze week gewoon opnieuw moest proberen. Thanks!

CardioComments: 317kcal, lekker rustig op level 5

FoodComments: eergisteren sloop er een rode wijn & wat chips binnen. Niet de moeite eigenlijk
om te vermelden.

TestoComments: die 1.6ml van gisteren kapte er aardig in. Heel de dag stond mijn verstand
al op aanvallen. Maar jees wat voelde ik me lekker. Ik heb meer en meer het gevoel dat ik gewoon
3 weken verder had moeten doen, want eigenlijk heb ik maar 3 a 4 weekjes plezier gehad van die
9 weken. Tja, nadeel van lange esters bij je spul hé.

Haha, die pluimen in je reet heb je wel verdient dacht ik zo!
Heel netjes man die 40kg DB's, toen we het er afgelopen week over hadden in je log verwachte ik ze niet nu al in je trainingen ;)

Vrouw lag onder de
zonnebank, dus die kon even niet helpen, maar ik voelde dat het niet nodig was.

Haha, als het erop aankomt hebben wij helemaal geen vrouwen nodig eh Rob :D

• #8.187
Haha, die pluimen in je reet heb je wel verdient dacht ik zo!
Heel netjes man die 40kg DB's, toen we het er afgelopen week over hadden in je log verwachte ik ze niet nu al in je trainingen ;)

Haha, als het erop aankomt hebben wij helemaal geen vrouwen nodig eh Rob :D

Nou, eerlijk gezegd, moest Hummer me niet gezegd hebben om wat te verhogen,
was ik er nu ook nog niet op uitgekomen. Dan had ik nog wel wat PR gehad erop
maar was ik blijven steken op een 36 a 38kg. Die 40 is dan wel een mijlpaal.

Nou, als het er echt op aan komt, helpen de vrouwen toch ook wel wat hoor :)
Ik moet er bv niet aan denken dat ik zonder vrouw, met zulk libido, heel mijn kuur was doorgekomen.
Zonder dat er brokken waren van gekomen :roflol:

Laatst bewerkt:
Haha die arme vrouw van jou :D
Tijdens je kuur liep je natuurlijk als een bronstig stier door het huis whaha :roflol:

• #8.189
NICE ROBKE! Dikke pluim heb je zeker wel verdiend en dat zonder je eigen vrouwke als spotter :eek: haha ik zie het al helemaal voor me...volgens mij heb jij afgelopen nachten gedroomt over db shoulder presses :D

• #8.191
NICE ROBKE! Dikke pluim heb je zeker wel verdiend en dat zonder je eigen vrouwke als spotter :eek: haha ik zie het al helemaal voor me...volgens mij heb jij afgelopen nachten gedroomt over db shoulder presses :D

Thanks meid

Sterker nog, ik zat recht in bed te shoulderpressen heel de nacht ... :p

En nu wil ik natuurlijk naar de 50kg DB's :p Dat zou pas echt bruut zijn :D

Thanks meid

hahahahahaha je was al goed mentaal voorbereid :D

Ja 50kg DB's...hehe.... dat is zeker bruut.. (dan ook een filmpje? :o)

• #8.193
Thanks meid

Waar ik soms train is er 1 kerel die dat kan. Echt beresterk als je 50kg DB's kan shoulder pressen :cool:
En natuurlijk gefeliciteerd met je 3.75 x 40 :D
Altijd een fijn gevoel als hetgeen je had vooropgesteld ook gewoon lukt hé. Wat moet ik me voorstellen bij die inclined seated laterals? Is dat gewoon zittend zijwaarts heffen met je rug tegen een schuine leuning? Is echt zo'n echte k*toefening :)

• #8.195
Waar ik soms train is er 1 kerel die dat kan. Echt beresterk als je 50kg DB's kan shoulder pressen :cool:
En natuurlijk gefeliciteerd met je 3.75 x 40 :D
Altijd een fijn gevoel als hetgeen je had vooropgesteld ook gewoon lukt hé. Wat moet ik me voorstellen bij die inclined seated laterals? Is dat gewoon zittend zijwaarts heffen met je rug tegen een schuine leuning? Is echt zo'n echte k*toefening :)

Thanks, het voelde idd wel super ja.

En yep, zo eentje is dat

DBInclineLateralRaise.gif

Niiiiiice, bro... NIIIIICE!

Hhaha Pwned xd.. uber dikke training Robke hier komt die veer !

Kan maar 1 ding zeggen:

:bow:

wauw Robk'n, wat bent u een beest!

netjes rob....nou dan moet ik vanavond ook weer extra hard aan de bak :cool:.

Terug
Naar boven