Fitness Seller

Robke's trainingslog

Als iemand wat weet tegen honger dan laat het maar weten lol. Na cutten zoveel vreetkicken gehad dat ik de helft van het verloren vet al trug heb :roflol:

Geen zin meer in k*t cutten. Op naar de 110kg dan maar weer cutten :P

Hmm, en Mitotropin dan? Lees op internet heel veel lovende verhalen erover.

Als iemand wat weet tegen honger dan laat het maar weten lol. Na cutten zoveel vreetkicken gehad dat ik de helft van het verloren vet al trug heb :roflol:

Mitotropin en Lipo-6x zorgen allebei wel voor minder honger... nou ja: een beetje... :rolleyes:

Lekkere training weer Rob! En heerlijk gejunkt zo tew zien:eek::meal:

Mitotropin en Lipo-6x zorgen allebei wel voor minder honger... nou ja: een beetje... :rolleyes:

Maar zijn ook stimulanten... Mitotropin ken ik verder niet.
Moet met voorkeur iets zijn waar geen cafeine en andere zooi inzit.

Eetlust is echt extreem niet normaal :p
Vreet zo 3 zakken chips achter elkaar op :p

Maar zijn ook stimulanten... Mitotropin ken ik verder niet.
Moet met voorkeur iets zijn waar geen cafeine en andere zooi inzit.

Eetlust is echt extreem niet normaal :p
Vreet zo 3 zakken chips achter elkaar op :p

Tja, ik ken niet zoveel producten... :o
Voor mij beter om dat spul nog maar even te laten staan...

Wat de chips of de fatburners :p ;)
Hoe gaat je contest prep?
Allebei.
(alhoewel: chips tijdens junkmoment sta ik mezelf wel toe)

Contest gaat al lekker: de eerste complimentjes zijn al binnen (vooruitgang ten opzichte van vorig jaar) :D
Verder geloof ik dat mijn eetschema in orde is, nu alleen zorgen dat ik m'n trainingen inplan (vooral de cardio!), dan gaat alles zoals ik het wil. Nou hopen dat het resultaat op het eind er ook naar is.

Mitotropin schijnt T2, een schildklierhormoon, te bevatten. Hierdoor zou je vetverbranding als een tierelier moeten gaan lopen. Het wordt verkocht door o.a XXL, dus het is geen AAS. Het bevat verder geen cafeïne (voor zover ik weet), maar het wordt wel afgeraden te nemen na 17:00 (i.v.m slapeloze nacht).

Het schijnt dat veel mensen snachts wakker worden met een gigantisch droge bek en/of gruwelijke hoofdpijn, omdat het vocht er als een mother****er doorheen gaat..
Wat ik er tot nu toe van heb gelezen, is het bijna te vergelijken met AAS, maar het staat niet op de lijst zeg maar..

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Daarnaast een aantal verhalen gelezen dat er 6-7lbs (ongeveer 3kg) aan vet wordt geloosd, in 30 dagen. Als ik zo vlug ff reken, komt dat -als ik zo`n 30 dagen cycle zou nemen- neer op een BF% van 8-9% wat ik over houd..

Mijn refeed dit weekend was gewoon verschrikkelijk :o
- 1.5 grote kebab
- grote friet met ardeense saté & mexicano
- friet met gebraden kip
- 8 sandwiches met tal van vettige beleg (salami, kaas, preparé, ...)
- 1 bananasplit met slagroom & chocolade saus (5 bollen roomijs)
- 2 keer grote kom kellogs Extra capucino
- 300gr feta kaas
- 75gr cashew noten
- nog wat chips
- anderhalve fles rode wijn
- hier en daar nog wat chocolade

En dan heb ik alles wel gehad :o

je eet wel gevarieerd :D!

en een lekkere training.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.270
junkfood <3333!!!
abnormale bb-rows Rob!

:D

Hmm, en Mitotropin dan? Lees op internet heel veel lovende verhalen erover.

Die Mitotropin gaat samen met een dieet wat je moet volgen, dus ja, waarvan verlies je dan vet? Van de
caps? Of van het dieet ... idd, door het dieet dus :p Mel74 en Eliza hebben het allebei geprobeerd, Mel bijna
zonder resultaat en Eliza met een beetje resultaat.

Wil je iets hebben dat werkt? ECA en/of Clen ... eventueel met T3 erbij :p

Lekkere training weer Rob! En heerlijk gejunkt zo tew zien:eek::meal:

Ja, daar heb ik wonderwel geen problemen mee :D

Zoals ik al zei bro' Animal Cuts, die oppepper cap cafeïne kan je er gewoon uitlaten.
Door oa de hoodia wat erin zit, verdwijnt je honger gevoel als sneeuw voor de zon.

je eet wel gevarieerd :D!

en een lekkere training.

:D

Thanks !

Laatst bewerkt:
ben je trouwens wel nog bezig met cutten? ik heb het niet hellemaal gevolgt afgelopen week.

• #8.272
ben je trouwens wel nog bezig met cutten? ik heb het niet hellemaal gevolgt afgelopen week.

Nope, ik sta ongeveer op onderhoud tegenwoordig ... heb ook nog geen plannen om te gaan cutten
any time soon. Misschien komend jaar terug na de nieuwjaar :D

Nope, ik sta ongeveer op onderhoud tegenwoordig ... heb ook nog geen plannen om te gaan cutten
any time soon. Misschien komend jaar terug na de nieuwjaar :D
maar je houdt je cardio er wel in neem ik aan?
hoelang kan je nog genieten van de test?

• #8.274
maar je houdt je cardio er wel in neem ik aan?
hoelang kan je nog genieten van de test?

Tuurlijk blijft de cardio erin ... we moeten ook wat gezond doen hé ;)

Goh, ik denk dat ik deze week nog profijt heb van mijn test en dan zal het wel
beginnen minderen... der zit een decanoate ester bij die susto dus die blijft
nog tot 18 dagen ofzo nawerken. Maar echt iets van voelen doe je er niet meer van.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk blijft de cardio erin ... we moeten ook wat gezond doen hé ;)

Goh, ik denk dat ik deze week nog profijt heb van mijn test en dan zal het wel
beginnen minderen... der zit een undecanoate ester bij die susto dus die blijft
nog tot 18 dagen ofzo nawerken. Maar echt iets van voelen doe je er niet meer van.
hehe - sure thing!

je was ook van plan om eerder te beginnen met de na-kuur right? of ben je daar al mee begonnen, ben benieuwd naar before/after pics.

heb je naar verloop van tijd toch de test goed gevoelt deze keer?

• #8.276
hehe - sure thing!

je was ook van plan om eerder te beginnen met de na-kuur right? of ben je daar al mee begonnen, ben benieuwd naar before/after pics.

heb je naar verloop van tijd toch de test goed gevoelt deze keer?

Eerder? Nee hoor, normaal start de nakuur op 12 dagen na je laatste inject.
Ik begin gemakshalve 11 dagen na mijn laatste inject, omdat dat op maandag valt :p
Mijn nakuur bestaat trouwens uit gewoon 20mg Nolva per dag & Get Diesel Test Hardcore.
Heb geen echte bijwerkingen van de test, dus ik ga ook geen producten a la HCG oid gebruiken.

De Test heeft zich zeker laten merken. Helaas pas na 5 weken. En op 6 weken sloeg
het nog harder in eigenlijk. Daarom vind ik het dus wel wat jammer dat ik maar voor 9 weken
materiaal heb. Want zodra je langere esters heb in je kuur, lijkt me 12 weken toch beter te zijn.

Gevoel bij de test? Libido zat torenhoog, kracht ging omhoog, en algemeen gevoel van welzijn
was ook héél aangenaam. Net alsof ik terug 21 was zeg maar :D

Gevoel bij de test? Libido zat torenhoog, kracht ging omhoog, en algemeen gevoel van welzijn
was ook héél aangenaam. Net alsof ik terug 21 was zeg maar :D

Arme Rob, je stevent al af op de 40 man! ;)
De eeuwig jeugd is niemand gegund maar als je zo blijft sporten dan hou je je lichaam en geest toch jong denk ik. Zeker de helft van de mensen die jouw leeftijd hebben sporten al jaren niet meer.

• #8.278
Arme Rob, je stevent al af op de 40 man! ;)
De eeuwig jeugd is niemand gegund maar als je zo blijft sporten dan hou je je lichaam en geest toch jong denk ik. Zeker de helft van de mensen die jouw leeftijd hebben sporten al jaren niet meer.

I know ... eens je de 3 vooraan hebt, gaat het razendsnel richting de 50 :p

Zeker de helft van die mensen die zogezegd niet sporten, hebben wel nog steeds minder BF dan ik :roflol:

I know ... eens je de 3 vooraan hebt, gaat het razendsnel richting de 50 :p

Zeker de helft van die mensen die zogezegd niet sporten, hebben wel nog steeds minder BF dan ik :roflol:

BF = Beast Factor? ;)
Weet wat je bedoelt maar mensen als wij eten dan ook 2x zoveel als een gemiddelde leeftijdsgenoot. Het extra vet neem ik voorlopig voor lief. Nog niemand heeft me ooit dik genoemd. Alleen 'struis' en 'buffed' dus we weten ons vet goed te verstoppen... en anders slaan we gewoon met een 30kg dumbbell ofzo :D

• #8.280
BF = Beast Factor? ;)
Weet wat je bedoelt maar mensen als wij eten dan ook 2x zoveel als een gemiddelde leeftijdsgenoot. Het extra vet neem ik voorlopig voor lief. Nog niemand heeft me ooit dik genoemd. Alleen 'struis' en 'buffed' dus we weten ons vet goed te verstoppen... en anders slaan we gewoon met een 30kg "dumbbell">dumbbell ofzo :D

Beast Factor? :roflol:

Jij eet 2 keer zoveel als de gemiddelde leeftijdsgenoot :p Ik eet gewoon :p

DB strike force unite !

Terug
Naar boven