- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdomme Rob!!! Ik vind het niet eerlijk!! Jij knalt gewoon wel ffr 40+ DB sh. press! Nou.... w8 maar jij! GRRRRR!
Dikke training makker![]()

Nice Robke! Net 1 rep is ook een rep heGoodjob bro!
Mooie db shoulders presses! Jou traps zijn ook sterk zegdie chest supported shrugs..
![]()

Waattt 40+ gehaald bij je DB press!!! GOOD work man!! Nice VERY nice! BIG!
De rest ook trouwens, je bent lekker bezig geweest
BTW,, goedemorgen![]()

Ahh ben benieuwd ddan hoe je laatste knaller back training eruit gaat zien. Succes zo
![]()
Met een PR poging op 135kg barbell row.
die shoulderpress - pfffff
hoe krijg je die db in godsname omhoog
ik las gisteren een interessant stukje over de yates row - meestal doe ik deze rows met bovenhandse gripp
als je hem nu met onderhandse gripp zou doen , dan pak je ook de onderste lats aan , die zijn volgens mij toch lastiger aan te pakken?

dat lijkt me idd het probleem worden
omdat je dan onnatuurlijk die bb vast houdt
nou in de volgende fase ga ik hem eens proberen
en dan zie ik wel wat het oplevert

mijn bevalt het goed.moet ik straks even naar kijken, joetjoep werkt niet hier op het werk![]()

TestoComments: vandaag dus die Get Diesel Test Hardcore voor het eerst geknald.
En tjonge jonge, ik lijk wel energie blijven te hebben. Na de training nog boodschappen
wezen doen, alles opgeruimd, toen de graskanten afgestoken en afgemaaid. En toen
dat erop zat heb ik nog het gras zelf gemaaid en onze DVD collectie herschikt. En nu
moet ik me inhouden of ik begin nog aan de poets hier![]()
Moet echt een free sampooooh daarvan 
Zal het vrouwtje blij mee zijn, met al die energie. Jij lekker poetsen, vrouwtje lekker genieten van het schoppende kindje (of is het nog niet zover?)
Oh ja, gruwelijk hoor die 135kg 4x! :O

Jouw testlevels schieten al door het
Nu ja, 

Maar ik heb zulke dingen dus ook al genomen als alles in