XXL Nutrition

Robke's trainingslog

lekkere trainingen rob
je rug-training had wat weg van een yates-training - die pakte ook vrij veel
verschillende oef met 1 zware eindset - die was hier natuurlijk veel extremer in
maar nogmaals het heeft er wat van weg - very good bro

Hehehe, die squats zijn wel met belt (front squats & deadlift niet) ... en op aanraden van Ove heb ik hem een gaatje
losser gezet, traint veel leuker en ik kan nu echt tegen de belt aandrukken met mijn abs.

Moet wel toegeven, mijn abs en back krijgen wel rammel hoor. Maar ik kan het nog houden :p
Sowieso klappen m`n abs (zonder belt) al bijna met front squats. Wat een killer is dat voor je abs!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.423
lekkere trainingen rob
je rug-training had wat weg van een yates-training - die pakte ook vrij veel
verschillende oef met 1 zware eindset - die was hier natuurlijk veel extremer in
maar nogmaals het heeft er wat van weg - very good bro

Thanks

Dorian = inspiration alhoewel ik toch wel van wat meer reppies hou soms :p

Sowieso klappen m`n abs (zonder belt) al bijna met front squats. Wat een killer is dat voor je abs!

Je moet natuurlijk ook wel je rug opspannen hé :)

Moge Rob! Mooie trainingen trakteer je ons weer op! RAWRRRR!

Zeg dat nou niet.... Ik vind het al zo moeilijk om een koud biertje te laten staan hahaha

• #8.427
Waarom zou je dat laten staan Kwark? Zolang je niet overboard gaat mag het heus hoor ;)
Man naar m`n hart. Alleen jammer dat het me toch nog te vaak gebeurt dat ik wél overboard ga :P

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Met al die roids in mijn lijf? :eek:
1 Biertje kan niet zoveel kwaad lijkt me? Je lichaam is toch al ontregeld, whehe.

Robke dronk ook nog wel eens wat toen ie on roids was hoor (of ik heb dat nu ff mis?), en hij is nog steeds beestachtig bezig :)

lekkere benen training rob!!!! en als je nou denkt de volgende keer me weer te zien......roep je gewoon '''hee kale ******** van DBB!!!'' dan weten we het gelijk :D

• #8.432
precies wat ik dacht

t*ring Rob...wat een gruwelijke workouts hier! dikke gewichten

:D thanks

Met al die roids in mijn lijf? :eek:

Ach Kwark, alcohol ten opzichte van spierverlies en kuren is way overrated.

http://www.tmuscle.com/free_online_article/coïtus_news_sports_funny/a_muscleheads_guide_to_alcohol_1

Dit is de bijbel :p

Man naar m`n hart. Alleen jammer dat het me toch nog te vaak gebeurt dat ik wél overboard ga :P

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

1 Biertje kan niet zoveel kwaad lijkt me? Je lichaam is toch al ontregeld, whehe.

Robke dronk ook nog wel eens wat toen ie on roids was hoor (of ik heb dat nu ff mis?), en hij is nog steeds beestachtig bezig :)

Yups, alcohol is standaard in mijn dieet, soms wat meer, soms wat minder.
Maar het is wel altijd aanwezig. Shit, I'm vru,nk wright now :roflol:

:jk:

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

lekkere benen training rob!!!! en als je nou denkt de volgende keer me weer te zien......roep je gewoon '''hee kale ******** van DBB!!!'' dan weten we het gelijk :D

:roflol:

will do !

ik denk dat dorian yates ook niet voor niks zo vaak geblesseerd is geweest
Squeeze Yates

Nice, nice , nice........

Mooi te zien dat iedereen de accenten met de training anders legt.

• #8.435
ik denk dat dorian yates ook niet voor niks zo vaak geblesseerd is geweest
Squeeze Yates

Ja, ik merk dat dat low rep gebeuren toch wel een aanslag is op mijn lichaam hoor.
Nu ja, in het begin niet, maar nu begint het toch te protesteren :p

Nice, nice , nice........

Mooi te zien dat iedereen de accenten met de training anders legt.

Thanks

Je moet alles eens proberen zeg ik maar :p

• #8.436
Training van vandaag:

Alcohol night before: 0
Sleep: 7 ok hrs
Health: 80%
Temp in Gym: 22°

Food: approx 2000kcal
Pre w/o Supp: Met-RX Arsenal Trainings Pak
Mentality: just getting business done

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 150)
MP, Shrugs & Allerhande raises 20x

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainingstijd: 73min (start @ 15u10)
Polardata: 140avg - 169max - 866kcal
Comments: voelde me maar ruk vandaag. Geen energie, maag speelt op, dus ja, gewoon
het minimum doen en hopen op het beste. En toch maar weer een PR gehaald op mijn DB press.
Toegegeven, het was geen mooie rep hoor, maar het was volledige ROM :)

CardioComments: ging wel lekker.

FoodComments: geen honger, geen dorst, geen zin in niets ... tsja, goed voor het vet maar
voor de rest zo catabool als de pest lijkt me.

TestoComments: nada

Verdomme Rob!!! Ik vind het niet eerlijk!! Jij knalt gewoon wel ffr 40+ DB sh. press! Nou.... w8 maar jij! GRRRRR! :mad:
Dikke training makker ;)

Nice Robke! Net 1 rep is ook een rep he :D Goodjob bro!

Mooie db shoulders presses! Jou traps zijn ook sterk zeg:eek: die chest supported shrugs..:thumbs:

100kg CGBP focking hell :roflol: Nice.

Terug
Naar boven