- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso klappen m`n abs (zonder belt) al bijna met front squats. Wat een killer is dat voor je abs!Hehehe, die squats zijn wel met belt (front squats & deadlift niet) ... en op aanraden van Ove heb ik hem een gaatje
losser gezet, traint veel leuker en ik kan nu echt tegen de belt aandrukken met mijn abs.
Moet wel toegeven, mijn abs en back krijgen wel rammel hoor. Maar ik kan het nog houden![]()
lekkere trainingen rob
je rug-training had wat weg van een yates-training - die pakte ook vrij veel
verschillende oef met 1 zware eindset - die was hier natuurlijk veel extremer in
maar nogmaals het heeft er wat van weg - very good bro

Sowieso klappen m`n abs (zonder belt) al bijna met front squats. Wat een killer is dat voor je abs!

Moge Rob! Mooie trainingen trakteer je ons weer op! RAWRRRR!

Zeg dat nou niet.... Ik vind het al zo moeilijk om een koud biertje te laten staan hahaha

Man! ik kom even niet kijken en er staan 3 monstertrainingen op 1 ****ing pagina![]()
Waarom zou je dat laten staan Kwark? Zolang je niet overboard gaat mag het heus hoor![]()

Man naar m`n hart. Alleen jammer dat het me toch nog te vaak gebeurt dat ik wél overboard gaWaarom zou je dat laten staan Kwark? Zolang je niet overboard gaat mag het heus hoor![]()

1 Biertje kan niet zoveel kwaad lijkt me? Je lichaam is toch al ontregeld, whehe.

precies wat ik dacht
t*ring Rob...wat een gruwelijke workouts hier! dikke gewichten
thanks
Man naar m`n hart. Alleen jammer dat het me toch nog te vaak gebeurt dat ik wél overboard ga
---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------
1 Biertje kan niet zoveel kwaad lijkt me? Je lichaam is toch al ontregeld, whehe.
Robke dronk ook nog wel eens wat toen ie on roids was hoor (of ik heb dat nu ff mis?), en hij is nog steeds beestachtig bezig![]()

lekkere benen training rob!!!! en als je nou denkt de volgende keer me weer te zien......roep je gewoon '''hee kale ******** van DBB!!!'' dan weten we het gelijk![]()

ik denk dat dorian yates ook niet voor niks zo vaak geblesseerd is geweest
Squeeze Yates

Nice, nice , nice........
Mooi te zien dat iedereen de accenten met de training anders legt.