XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Das ****ed bro! Niet wat training gedaan met lage reps voor doorbloeding? Of wou dat zelfs niet?
Nee, het ging helemaal niet meer in het begin.
Behoorlijke pijnscheuten...
En afgelopen week 83uur gewerkt, dus dan heb ik het wel een beetje gehad eigenlijk, en geen zin meer om te trainen dan...
Maar vandaag ga ik weer wat doen. ;)
Niet zo beestig als Rob natuurlijk, maar meer als de ouwe man die ik ben... :o

En afgelopen week 83uur gewerkt, dus dan heb ik het wel een beetje gehad eigenlijk, en geen zin meer om te trainen dan...

83 uur pittig :D Eigen zaak ofzo?

zo zie je maar weer rob
wij kijken naar de training + gewichten en denken woah big rob is goed bezig
en jij hebt gewoon een k*tgevoel over die training - oke dan

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.525
zo zie je maar weer rob
wij kijken naar de training + gewichten en denken woah big rob is goed bezig
en jij hebt gewoon een k*tgevoel over die training - oke dan

hehehe, zo is dat :D

---------- Toegevoegd om 06:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:09 ----------

Training van gisteren dan:

Alcohol night before: 0
Sleep: 7 very nice hrs
Health: 100%
Temp in Gym: 20°

Food: approx 2300kcal
Pre w/o Supp: Met-RX Arsenal Trainings Pak; Get Diesel Test Hardcore
Mentality: DELOAD !

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 100 :()
Squat: 20xbb Front Squat: 5x30

23le61s.jpg

Trainingstijd: 58min (start @ 15u00)
Polardata: 105avg - 139max - 365kcal
Comments: zo, gezien ik me zo slap voel en het gisteren al niet wilde lukken,
las ik de rest van de week een deload in. Toch lekker tempo erin gehad en zelfs
wat lichte pomp in de quads.

CardioComments: moet je cardio periodiseren eigenlijk? mmmm

FoodComments: gisteren even wat teveel pindas gegeten :p

TestoComments: op sommige dagen lijk er terug bovenop te komen. Is dit misschien de post kuur
dip wat ik nu meemaak? Geen idee eigenlijk, maar het is een raar gevoel. En dromen dat ik doe
jongens ... Libido is ook wat minder, maar dat kan ook omdat ik me wat slap voel. En bovenop dat
alles komt natuurlijk ook nog eens de post eca stack dip, waardoor ik me altijd als een vod voel.
Het zijn mooie tijden voor me :roflol:

Laatst bewerkt:
hehehe, zo is dat :D

---------- Toegevoegd om 06:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:09 ----------
TestoComments: op sommige dagen lijk er terug bovenop te komen. Is dit misschien de post kuur
dip wat ik nu meemaak? Geen idee eigenlijk, maar het is een raar gevoel. En dromen dat ik doe
jongens ... Libido is ook wat minder, maar dat kan ook omdat ik me wat slap voel. En bovenop dat
alles komt natuurlijk ook nog eens de post eca stack dip, waardoor ik me altijd als een vod voel.
Engerd... :eek:

Ouwe man? Joh, je komt net kijken snotneus hahaha :D

Sjemig man, 83 uur werken :eek: pfff, ik moet er niet aan denken...

Beterschap ;)

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Die deload heb je wel verdient ff Rob! Kom maar ff goed bij... ;) Goeiemorgen trouwens!

Thanks Kwark, maar soms voel ik me nog wel 20 jaar ouder dan ik al ben... ;)
Maar ik plooi natuurlijk niet éh..?
We gaan gewoon door! :D

• #8.529

Testo dip :(

Die deload heb je wel verdient ff Rob! Kom maar ff goed bij... ;) Goeiemorgen trouwens!

Morgen Kwark

Even de ketting eraf, het zal me deugd doen :p Alhoewel high rep squatten, zelfs
met haast geen gewicht, nog steeds moeilijk blijft :roflol:

Thanks Kwark, maar soms voel ik me nog wel 20 jaar ouder dan ik al ben... ;)
Maar ik plooi natuurlijk niet éh..?
We gaan gewoon door! :D

Business as usual Hummer ;)

kom op gasten.....dippen doen we alleen in sausjes en mooie vrouwen...dus knallen!!! :D

Rob, cardio hoef je niet te periodiseren volgens mij... maar je lichaam went wel aan een type cardio. Het kan dus zijn dat je 20 mins kan hardlopen terwijl je gesloopt bent na 10mins crosstrainer als je dat nooit doet. Dus waarsch kun je het wel het beste afwisselen (af en toe HIIT, low intensity, en verschillende vormen).

• #8.532
kom op gasten.....dippen doen we alleen in sausjes en mooie vrouwen...dus knallen!!! :D

:roflol: vanaf maandag knal ik weer ;) Pas ik ook gelijk mijn schema hier en daar aan.

Rob, cardio hoef je niet te periodiseren volgens mij... maar je lichaam went wel aan een type cardio. Het kan dus zijn dat je 20 mins kan hardlopen terwijl je gesloopt bent na 10mins crosstrainer als je dat nooit doet. Dus waarsch kun je het wel het beste afwisselen (af en toe HIIT, low intensity, en verschillende vormen).

Ja, wissel nu dus wel telkens van programma op mijn fiets, maar het blijft fietsen natuurlijk.
Misschien de loopschoenen maar weer eens vanonder het stof halen, het wordt toch mooi weer :p

• #8.534
Ja, ik heb ooit eens een powercircuitje gedaan voor cardio, tjees ... dat heeft niet
lang goed gegaan, ging gelijk mijn heel herstel van om zeep ...

ja het lijkt mij ook niets, maar het schijnt wel te werken.

moet zeggen dat m'n herstel sowieso al helemaal om zeep is, loop al 2 dagen krom van die LB training van maandag :roflol:

• #8.536
ik ga in mijn deload de cardio naar voren gooien en de kt naar achteren
eens kijken hoe dat aanvoelt - het cement verleggen zeg maar

• #8.539
Het wordt pas echt zwaar als je 2x mijn Bw gaat squatten! :roflol:

:roflol: ik heb het soms al moeilijk met 1x je bw te reppen :o Ja, ik ben een slapjanus :(

ik ga in mijn deload de cardio naar voren gooien en de kt naar achteren
eens kijken hoe dat aanvoelt - het cement verleggen zeg maar

mmm ... lijkt me dat je dan eigenlijk je carbs gaat verbranden tijdens je cardio, en overschakelt op vetten
tijdens je KT. (even kort door de bocht :p) Terwijl daar je hartslag en intensiteit toch lager ligt op het
gebied van vetverbranding.

Laatst bewerkt:
Suc6 met de deload Robke..hoelang wil je dat gaan doen (misschien heb ik eroverheen gelezen:o)

Terug
Naar boven